جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انتظار

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 بسم الله الرحمن الرحیم


انتظار...
انتظار چه کلمه سنگینی...  
انتظار کسی را کشیدن... شیرین است ولی خوب است درک کردن آن... درکی که سمانه هنوز نمیداند چگونه و از کجا شروع کند... انتظاری که گویند اگر صبرت لبریز شد به آن فرج میرسی...
امروز پنج شنبه است... آری...پس ممکن است فردا آقا بیاید مگر اینطور نیست؟؟؟
پس سمانه تا جمعه وقت دارد مگر این طور نیست؟؟؟.... آری! این طور است... وقت دارد... نه! نه!...
شاید... شاید عزرائیل همین امشب  بیاید... درست است؟  آری...
آماده ای؟؟...نه!!!!
پس مواظب باش انتظار بازی نفست نشود... 
خیلی سخته... خیلی...
میگویند کسی که به ذکر خدا بپردازد اما مشتاق ملاقات خداوند نباشد خودش را مسخره کرده است... واقعا سمانه خودش را مسخره کرده است... مسخره...
منی که مرگ را دوست ندارم در ادعای خود آیا صادقم؟؟
فتمنوالموت ان کنتم صادقین...
تویی که در انتظار حضرت حق نیستی چگونه منتظر امامت خواهی ماند؟چگونه؟؟...
برترین عبادت یاد مرگ....
برترین عبادت انتظار فرج...
رابطه تنگا تنگیست بین این دو... آماده ای؟؟؟ آماده...
به صراحت میگویم ...نه!!!!
 شهادت زیباترین بازگشت و زیباترین نتیجه انتظار ...من چرا فقط ادعا دارم؟؟ فقط ادعاااا...
خسته ام از خودم... از این همه ادعاااا....تکراری شده ام تکراری....
چرا یادم نمی ماند که عمل تلخ تر از امل است؟؟
عمل!!!!!.... مرد عمل باش.... نه فقط امل...
مولایمان علی علیه السلام می فرمایند:
(من احب شیئا لهج بذکره) هر که چیزی را دوست داشته باشد به یاد و ذکر او حریص تر مشتاق تر میشود...
سمانه مشتاق چیستی؟؟ در ذکر کیستی؟؟ آیا آنگونه که باید و شاید در ذکر مولایت هستی؟...
من چرا این گونه ام چرا در ذکرش نیستم... مشتاق دیدارشم ولی...چه بگویم...
عزیز علی ان اری الخلق ولا تری ولا اسمع لک حسیسا ولا نجوی....
سخته بر من همه رو ببینم تو رو نبینم....سخت است... به خدا سخت است....
البته این سختی حقم است...
به مکه آمدم ای عشق تو را بینم... ولی حیف کعبه را هم ندیدم... سمانه نابیناست... نابینا... ناشنواست.. ناشنوا... سخت است حق باشد و حقیقت ولی نبینی و... سخت است...
خود را برای حق چگونه آماده کرده ای؟؟...
عاااشق انتظار و مولایش خود را برای حق میخواهد نه حق را برای خود.... آیا به این درک رسیده ای؟؟
عشق به حق در دعای ندبه جاریست (این الطالب بدم المقتول بکربلا)...
سمانه!!!....این؟؟؟؟؟ حسین.... منتظر است.... تو بخواب... آیا آنچنان که باید باشی آماده ای؟؟ آیا به خلق علاقه داری؟؟ آیا دلت میسوزد؟؟ آیا به این درک رسیده ای که علاقه به مولا یعنی علاقه به خلق....
نمیدانی...تو هیچ چیز نمیدانی....
مولای من سمانه هیچ ابن هیچ است... ولی تو.... دستش را بگیر..........
سمانه تو بخواب آقا می آید....
                                         
                                    سمانه حاجی زاد
  • جوجه معلم

نظرات  (۵۲۷)

سلام به خونه جدیدمون خوش اومدیم😂😂

سلاممممممممممممممممممممممممممممممم

خوبی بهناز جان،امیدوارم بقیه هم بیان

سلاااااللاااااااام😎

سلاممم الی جونم، نفسم چطوری؟😘🌷❤😂🤓

سلام بچه ها

سلوووم علی جون، انگاری نیستن😂😂

سلام بهنام.

اینا مثل پراید خستن خوابن مخصوصا الهه😂😂😂😂

سلام به همه الان رسیدم خونه خستمههههه پوکیدممم یعنیییی😓

دیدید گفتم الهه خستس مث پراید.خخخخخخخ

پراید نه پیکااااان مث پیکان خستم😂

 

 

عل تو مثلا عکستو گذاشتی پروفت 😐فقط لباست پیدا بود کع😒

کجاااینننننننن😭

الهه من هرروز عکسمو میزارم عکاسخونه شما متوجه نمیشید اسمم علیرضاست😅

کسی نیس؟

نه منم فک کردم اسمت غلام سیا هس😐😂کی گذاشتی؟نکبتتتت بیشووور بی تربیتتت گااااو خبرررررر بززززز😒

غلام سیا رو هم میشناسی؟؟😂😂😳😳

رو یه خط دیگس  بسرچ alireza.makan😶

الهه حالا بگو سوغاتی چی آوردی برام🙂

نگوووووو نههههههه بروووو مردمووو چرااا مسخرهههه میکنیییی اخعععع🤣🤣🤣خودم زیر پستاش کامنت دادمممم

😂😂

ولی من اینو ی جایی دیدم قبلا🤔 یادم نمیاد کجا😕

سوغاتی؟؟؟

من میدونسم فیکع چون تو کانال دیدن بودم اصن اسممو بسرچی ی پستو عکس این پسره گذاشتم وااای خیلی خندیدم علوووو😂

 

 

سوغات چی میخوای همه چی آوردم 😎😆

منم اگه صورتمو بند بندازم خوشگل میشم😅 یارو مخنته

فکر نکنم فیک باشه

 

بگو چی آوردی حالا تا یکی انتخاب کنم😍

مختنه؟؟ینی چی🤔😆

 

نه میگم تو ک میزاشتی میدونسم فیکع اما نمیدونسم کی میزارع😂

تو بگو من همه چی آوردم 😎سوهان گز زرشک نبات مهر تسبیح همه چی😆

کجایین خو😓این بهنام گو به گور شده هم معلوم نی کجاس😐عل اگ اومد من نبودم بگو الهه بات قهرع 😒

باشه برو حالا گور ب گور شو🤣

الی به یلدا بگو ک نمیتونم بیام ریپم هر وقت ی موبایلی پیدا کردم اومدم زیر پستات.

بعدش بگو با بچه ها بیان اینجا حال میده

خو بینامم میاد که تو گپ بگم؟

خودت اینارو گفتی ک چاپیدع حالا منم گفتم اگر بچاپع

بینام بیاد ایجا میگاییمش😂  اگه بقیه مشکل ندارن بگو.

این دختره کوردم چرا همش گریه میکنه؟؟😐😐😐

این دختر نیییس پسرا اسمشششش ارمینه 🤣🤣🤣

 

 

ببین ی سایت دیگه بگو معرفی کنم اینجا تنها جای مخفیع ماس ک هیچکی نمیدونه ی سایت دیگه بگو تا تو گپ بگم😂

سلام خوبید ، الهه نفس جیگر امروز چند بار اومدم نبودید  رفتم،❤❤😥

قهرم دیگه فایده ندارع😒

علی تعداد زیادع کامنتا برع بالا دم دیقع باید سایتو عوض کنیم 😪بدون کاربری نمیشه بیای؟

جوووون داداشته علی

پسره؟؟؟؟!!!!

من مهمون دارم به آیدا بگید

آیدا کجاس؟

 

ارع پسره😆

زیر درخت آلبالو گم شده

چرا اینقد گریه میکنه‌. تا نکشه پایین کسی نمیفهمه پسره😐

الی به همه گفتی من پزشکی زدم😐

الی مرغ🤣

درد خو پرسید یلدا

 

 

مرغ اون ساراست😐😆

 

دوس دخترش فرار کرده

الهه همیشه با من قهره نفسممممم قهر نباش 😥😥😥😘😘❤❤❤❤❤❤❤🐆🐆🌷🌷🌷🌷🌷🌷

نیسم شوخی میکنم بهنام😁

بهناز هسی؟عل؟بهنام؟

آ

سلام هستین؟؟

ار

سلام خوبی؟؟ 

نبودی؟

الهه مرغه خوابید😂😂😂

چرا بالا پیام دادم گفم پروفت داداشتع 

خیلی جیگرع💓

بهناز با من مشکلی داری؟؟😐😐😐

ببخش بهناز الآن دیدم پیامترو😅 پیام بالایی رو نادیده بگیر

آره داداشمه.

بچها ی جای توپپپپ پیدا کردم 😎😎

همینجور ک داشتم دنبال سایت میگشتم چندتا گروه پیدا کرم. یکی آشنا بودن😑🙄

 

 

توی این سایت ک پیدا کردم تنها مشکلی ک داره ایمیل میخواد.. دیگ همه چیزش خوبه. کد نداره. اسم و ایمیلتو یک بار بزنی دیگه همیشه هست.

 

نظرتون؟؟

http://yekta-music.ir/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a2%d9%88%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%85-%da%af%d9%84-%db%8c%d8%a7-%d9%be%d9%88%da%86/

اینو کپی کنید ی جایی که بشه بازش کرد.

من میزارم پروفم آدرسشو بقیه ببینن.

بهنام داداش تو به فرشته و آیدا و بقیه دوستانی که در ارتباطی آدرسشو بده.

مرغ اول نظرارو بپرس صب بعد اقدام کنیم😆

سلم چیشدع؟

عل اسم سایتو بگو😐👊

آدرسشو نوشتم ک کپی کن گوگل. الان میزارم پروف ببین

کپی کردم میگ پیدا نشد😓بزا پروف

گذاشتم چاپید الآن .

عل گفتم اگه بچاپع فعلا آدرس ندادم ببینم میان یا ن

یکی بگه جریان سایت چیه؟

خدایی سایت درست معرفی کن یه چی نگو که اصلا وجود نداره ، خود مخترع سایتم نمیتونه پیداش کنه 

بهنام بزن دانلود آهنگ گل یا پوچ اوا بهرام یکتا موزیک

عل کجایی کسی نمیاد چ کنم؟

خودم ک ننوشتم منم از رو سایتش کپی کردم😂

ب نظرت چ کار باید کرد؟؟؟😆

حالا ک نمیان خودمون بریم اونجا خیلی بهتره.

کامنتا بالا میچاپه. میشه جواب کامنت هم داد.

 

خاع

سایتع چرا فیلتر شد😶واسم نمیارع

واقعا؟؟😂😂😂

یه گروه باحال پیدا کردم.  😎 توی همین سایت یکتا

مال کیع؟ادم توشع؟

حالا صاحبشو من از کجا بدونم کیه؟ خیلین الهه

 ن پ گاو توشه😑😑😑

میای الهه؟؟

 

چرا کسی نیس😐

سلاممم بالاخره کجا چت میکنید

سلاممم بالاخره کجا چت میکنید

 

 

جایی چت نمیکنیم . بقیه کجان

.

چ خبر بهناز

هیچی ت چی

هیچی 

دارم میرم بیرون علی مواظب خودتو بچع ها باش

مواظب خودم و بچها هستم برو خیالت راحت😂

الهه شیرشو خورده خوابیده🤣🤣🤣🤣🤣😆😆

بهنام هم براش قصه میخونم بخوابه😆😆😆😆

جووون

اومدم علی😁

علی من عاشق داداشت شدم کی پاسخگوعع

داداشم؟؟ کجا دیدیش؟؟

 

اون خودش رل داره😝

بهناز مگه عکسی پروفم چیه؟؟ 

 همون یارو عینکیس یه عوض شده.

علی ازش اسکرین گرفم تو گالریمه

علی داداشتع دیع الانم پروفت اینو دوس ندارم قبلی بهترع 

الآن عکسشو میگیرم میزارم اگه پسندیدی گل و شیرینی بگیر بیار خاستگاریش😂😂

کدوم عکسه مگ الان؟؟

کوفت مسخرع نکنننن😂😂😂بیشور جدی میگم ی پسرع هس اونم میرع پنجم اونم خیلی باحالع😐با بزرگاشون حال نمیکنم فقد توییو بهنام

به کسی نشون نده  عکس داداشمو فقط خودت ببین😝

امارع پروفتو نداری😂😂

داداشتع دیع با اسنپع چیع گرفتی ازش

فقد با بهنام حال میکنی!!!!!!!!!!!°¿¿¿¿¿¿¿¿¿😑😶😑😶😑😶😑😶😑😶😑😶

باشه صب ی عکس میزارم برو حال کن باهاش😂

شب خوش صب کلی کار دارم✋

علی نوشم تو و بهنام😐 بعدم بهنام دیع از وقتی با الهه عس تحویل نمیگیرع بیشور😂 باشع بذار😍

شب بخیر

الهه کوشی

چرا الهه نیس😶😶😶

سلام علی ،جون ،بهناز جون،الهه جون نفس،جیگررر کجایی بیااا🌹❤❤😂😂😂😥

سلام بهنام

سلامممم 

 

 

وای فای خطا میزد لامصب نتونستم بیام الان درس شد😐👊

عل گروهع بوگو منم بیام😆

بچها میخام نصف صورتمو بزارم پروف نظرتون چیه؟😎

کدوم گروووووووه😬😬  الهه نصف صورتت 😬😬😂❤😥

ارع پع چی کامل بزارم بینام وردارع بدبخ شم این با من دشمنی دارع😐👊

من ک نگاه نمیکنم😐

عل ادرسو بگو دیع😐

چی رو نیگا نمیکنی؟😆

نمیگم😜

عکستو

جنتلمن یکتا

من واستو نمیزارم ک بخای نگا کنی یا نکنی😂

عل داری اذیتشون میکنی؟

 

منم اسممو میزارم کیان میام اونجا بریم موافقی؟

وااای عل گااااو چ داداشتتت ناناااسههه میخاااام🤗😆

 

بهتر از خودته 😂

اگه چشم بهت بخوره میترسم بیخواب شم😆😆😆

نه من کامنت نزاشتم تا حالا.

نه مگه مرض داریم😑😑 بریم😁

داداشم به داداشش رفته😎😎

میخوای؟؟ به بابات بگو😆

ا

خو من کامنت میزارم تو  یکم بعدش بزار شک نکنن😁

 

 

ارع چون خوشملم بیخاب میشی😏😂

عل گذاشتم برو ببین🤣

کامنت؟؟

فک کردم عکستو گذاشتی🙄

تو فردا بیا علی میترسم شک کنن 🤣

 

میزارم اونم

 

باشه🙂

من اسممو چی بزارم؟؟

الهه بریم همونجا رل بزنیم😆😍

دوتا دختر خوب پیدا کن ترتیبشون رو بدیم😋

اسمتو بزار ساشا😂بگو تهرانیم بیستو سع

من تجربم تو این کارا زیادع داعاش😎😂

عل آنیل تویی؟

علی عاشق حرف زدنم شدن😂🤣🤣

میگم رفیق توام تو هم بگو رفیقمه😂

من فعلا کار دارم حوصله پیام دادن ندارم شب میام.

تو چرا مث من میحرفی اونجا😑

ارع منم میخواستم همینو بگم ک رفیقیم حواست باشه گفتم شیرازیا😁

 

من مث تو نمیحرفم می امیر کیان تل میحرفم😂

این حرفارو خودت میزنی بعد تکذیب میکنی؟؟😅

عکستو بزار حالا 😤😤😤😤

سلااامئخوبید ،نفسممممممم کجایی چرا جوابم نمیدی 😥😥😥😥😥😥

خیلی  نامردین، ادرس،گروه به منمئمیدادین خدافظ قهرم باهاتون

بهنام ادرسو بالا داده علی 

الان عکسمو‌ میزارم

عکسمو‌ تایید کرد😁گذاشتم عل

این ک تو نیستی😐

خر پع کیه😐👊اسممو نوشتم کسی ور ندارع 

تونیستی اینقد ک خر نیستم🤐

کی حوصله داره بگرده اونئبالا ، یه ادرس،میخاید بدین اصلا نخاستم ، خدا فظ. جیگرررررت رفت دیگه با من حرف نزن

علی ب جون مادرم خودمم قسم از این باااالاتر😐👊 میخای کاملشو بزارم؟دوسم کنارم بود برش زدم تو عروسی بودیم😓

بهنام آدرسش بالا هس چشت درآد😐 جنتلمن یکتا اولین سایت

پ چرا اینقد زشتی😐

باشع به خدا میگم ی الهه خوشگل تر بسازه😆

ب خدا بگو چرا اینقد زشتش آفریدی😂😂

علی خوشم نمیاد ایجور میگی بی تربیت😒خیلیم خوشملم دلتم بخا🤨👊

با حقیقت کنار بیا خواهرم😪

عل چرا نمیا اون سایتعپع ؟ مردم تنایی مخ زدن خخخخخخخ 

عل با خوشگلیم کنار اومدم خخخخخ گوشیم شارژش پوکید با کامی اومدم بهناز کجاس؟

علی این دخترعب بوشهریا توهین کرررررررررررد میخااااام بگاهمششششش

بهناز کجاست؟؟.

الهه چرا ایقد خوشگلی خو لامصب😐 کاملش بزار

منم شارژ ندارم.

من ندیدم بگاش راحت باش. ب چ جرعتی ب جنوبیا بی احترامی کرده.

بخون کامنتارو دارم جرش میدم

حوصله ندارم بخدا🙄

علی پع گمشو اعصاب ندارم الان از دس این دخترع ی چی ب تو میگم

خوندم ب امام حسین چی گفته ؟؟؟

گف به ی دختر ک بوشهری بود ک همشون سیاهن جنده کثافتتتتتتتتت

ی کمی جوابشو دادم الآن بیشتر جوابشو میدم😐

غلام توییی؟ خخخخخخخخخ

نخند چیزی ب ذهنم نرسید خو😅😑

 ای خدااااا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ میزاشتی سلطان

غلام دیگ ول کو نمخا چیزی بگی خخخخخ

راس میگی یادم نبود😐

کیان خان برو سینه بزن جان برادر😂😂

امین اسمتع اونجا بخون کامنتمو

خخخخخخخخخ وای جر خوردم عل گاو

نخوابی میرم بر میگردم کارت دارم

زود فقط خستم

عل گاااو چرا اسممو گفتی🤣سوتی دادیا

اسمتو نگفتم😐 گفتم الهه اسم رلته😂

کسی نیس؟؟

الهه یکی شکار کردم😝😜😝😜😝😜

فقط موندم چرا اسمش ساراست😑😑😑😑😑

عل ببخشید دیشب یهو رفتم ریدع شد ب حالم😔تا صبح خالم نبرد

خاب

چرا مگ چی شد؟؟

چ شده الهه کجا رفتی؟؟؟😑😑 چ شده؟؟؟

ای بابا😑

داداشم دیشب اومد دعوامون شد ازون شدیدا😐بش گفتم هرزه زد تو گوشم 😭

بابام نبود وگرنه جرش میداد بعد ک برگشتم اون رفته بود به بابام قضیه رو گفتم عصبی شد گف غلط کرده اگر دسم بش برسع...😎

ای یاسین نامرد فکر نمیکردم نامرد باشه دس رو خواهرش بلند کنه😐

 

بیخی باو ارزش نداره ناراحتی .

بریم اونجا دیشب کولاک کردم . اون دختره بود سارا . مخشو با سنگ زدم😎😆😆

هستی عاشقم شده ارع ازش متنفرم یاسینووووووووووووووو

حالا بعدا میام گروه😅 نری دیگه ها

یاسین نامرد بگو برو دیت رو اون جنده ها بلند کن.

حالم ازش بهم میخورع دیگ تا حالا بابامم منو نزدع بود ولی بابامو میندازم ب جونش مامانمم زنگ زدع بودع بهش بارش کردع بود

بیچاره یاسین😪😂

بده منم بارش کنم😅

علییییی طرف منی  یا اون دیوونه گوشم هنو درد میکنه 

میگم امیر مختارم تو ب چ جرعتی دس رو کیان بلند کردی🤪😠

علی اصن حوصلع شوخی ندارم الان دوس دارم همرو جر بدم

معلومه طر ف تو ام.

مگ خیلی محکم زده؟؟؟؟😐😐😐😐

 

حالشو میگیریم😏

هوم درد داره یکم سرخم شده😭مگ دروغ میگم‌ خو هرزس

 

خودم داداشت میشم ولللش اونو😎

الهه جان من تو راهم ببخش منو دیر جواب میدم شب میام درد دل میکنیم. خواهرم🌳

خدایی چ طور دلش اومد بزنه تو اون صورت؟؟😑😑

مگ‌کجاییی؟تو هم همش تو راهی

کی رو نفس جیگررر دست بلند کرده خودم بیام دستش خورد کنم که آ رزو داشته باشه بلنندش کنه ،اهااای کی جرات کرده الهه مهربون منو بزنه😬😬😬😬😬❤😥

بهنااااااااااام 😭😭😭😭

من بندرم الآن رسیدم

مگ‌کیش بودی؟

علی با ی دختر رل زدم هستی نوزده تهران 🤣

بهناز اومدی؟

 

 

عل بهنوم کجایین؟

شارژم دارع میپوکع ها کوجاایین

الهه من همیشع هسم دیروزم بودم

الهه دستم بنده موبایلتو بزن ب شارژ ، آخر شب بریم اون گروه.

با کامی میام نگران گروه نباش فعالم اونجا خخخخخخخخخخخ بهناز چطو کامنت نمیدی؟> علی همشون دیگع منو میشناسن راسی سارا سراغتو گرف

بهناز من رل زدم خخخخخخخخخخخخخ

من تا دو ساعت دیگه مبرسم روستا  رسیدم خونه مستقر شدم میام گروه الهه.

بهناز دیروز بودی من میگفتم کسی نیس جواب نمیدادی؟؟؟؟😐 

الههه ب سارا چی گفتی؟؟

گفتم مسافرتع رأسی سایت واسم وا نمیشه ی بار ایجور شد بعد درست شد فعلا نمتونم برم 😐👊

خوب کردی.

مرورگرتو عوض کن. اگ کروم استفاده میکنی از سامسونگ استفاوده کن بهتره.

سلااام من دارم میمیرممم😥😥😥

چی بگم😑 ارع داشم چتاتونو میخوندم 

چرا بهنام

پیامای تو گروه رو خوندی؟؟؟😅😄😄

بهنام چ شده؟؟

پیامای تو اوون گروه رو خوندی؟؟

الهه سایت پزید بالا نمیاره😅😅 سارا هم پرید😪

ایقد شاشم گرفته میگم وایسا ترکیدم وای نمیسته شیطونه  میگه بشاش تو ماشینش حالش جا بیاد🙂

شختو می‌گرفتی میشاشیدی دیع😂

شخم دیگ چیه؟؟؟😄

الهه چرا کسی تو سایت پی ام نمیده؟؟

سلااااااااااام ببینیت کی اومده من، جیگرررر یه نفسی اومده😘🌹❤😂😂

بهناز، علی ، الهه عزیزای دلم خوبیییییییید؟

سلام بهنام

دستاتو میگم علی لهجه ماس این😂

 

 

سلووم بهنوووم

 

نمدونم هنوز نرفتم اون سایتع عل برم پیش هستیم😎😂

علی سایتع واسم هنو فیلترع چ کنممم عشقممم توشعععع😭😭😭😂

دستامو بگیرم بشاشم؟؟؟

هستی رو ول کن سارا هم نیس!!!.

فقط یکی به اسم فراز گفته کسی هس بعد کسی جوابشو نداده😐

وا نمیشه واسم سایتع بابا😐👊

 

 

ارع ینی دستاتو بگیر اونجا بشاش 🤣🤣

شاشیدم رف حالا بیخیال.

برا من باز میشه فقد پیام نمیزارن

خوبید علی جون ، الهه جونم، بهناز جون چه خبراااا❤❤❤❤

فک کنم چون زیاد فوشیدم ایجور شدع اخع همش دعوا بود بعد ساکت شد رل زدم هستی خودش پیشنهاد داد تازه ب منم گفتن بی احساس 😂😂

 

جیگرررر تو خوبی؟

 

 

عه علی شاشیدی🤣

مرسی قربانت تو خوبی نفس جیگرررر❤😂🌹😘

علی ای خاااااااااک مگه مامی ننبودی به خودت شاشیدی خجالت بکش اندازه یه گاویشده بیچاره سارا😂😂😂

حیف شد گروه باحالی بود😪

اغا مگه شما نمیشاشیییییییییدددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!😐

علی درس شد خبرت میدم عشقم هستی😔😂

 

خوبم جیگررر😆

چرا ما هم میشاشیم ولی نه قد ی گااااو😂

الهه با فیلتر شکن بیا جواب میده

مگه دیدی ک من قد ی گاو شاشیدم؟؟؟

باشع امتحان میکنم

 

ارع دیدم 😏😆

کجا دیدی🤣🤣🤣 کیرمو دیدی😆😆😆

علیییییی😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

اینو چ سرخ شده😂 ب من چ خودش میگه😆

اووه چ حرفی زدم🤦‍♂️ ببخش الی

زشته این حرفو به نفس جیگر نزنننن🌹🌹😂

الهه طلیسچی سختگیر ویدیو. گروه اونجاست یکتا

معذرت خواهی کردم ک صد بار بنویسم علی گوه خورد خوبه؟؟؟

علی ارع بچه بودی میشستمت 🤣🤣🤣

بهنووووم رگ غیرت تو برمممم جووون😂

 

عوض کردن یا آدمای دیگه توشن؟

علی اون سایتع هم وانمیشد فیلترو روشن کردم درست شد

سلا بهنام خوبی تو

بهناز خیلی بدی😔

ما خار داریم😐😐😐

سلامو ب همع دادم😑

چرا دیگ نمیای اینجا بهناز؟

 

 

امین اونجا هم ی سر بزن 😆

الهه جان میگم ک من همیشعععع هسم هروق پیم میدید میخونم ولی خو ب موضوعی ک بم ربط ندارع دخالت نمیکنم

خو صداتم می‌زنیم ج نمیدی😓

سلام به داش علی، بهناز خوبم تو خوبی،الهه جون خودم چطوره❤❤❤ 

بهنام این همه سلام نکن خستم شد😂

آقا امین کدوم گوری رفتی شما😐

من رو نفس،جیگررررغیرتی ام گفته باشم😂😂👊👊

کی صدا کردییییی  مرس خوبم

عاقا من  به تو گفتم الهه جون خودم چطوره😂😂😂

ایا رفتید؟

بهناز صدبااااار منو عل گاااو صدات زدیم

من هستم بهنوم

 

بهنام هنو جای انگشتای یاسین رو صورتمع خوب نیسم اصن😓بابام ب گوشیش زنگ میزنم ج نمیدع گم گور شدع

باشع😑

بهناز این همه بی جون نباشششش😆👊

الهه حوصلع ندارم نمیدونم چرا😕😕

قوتو بخور🤣🤣🤣

با الا از کجام بیارممم😂

😶

علی چته😂👊

علی سارا سراغتو میگریع

بگو مرد😐

عه خرع خدا نکنه چت شده باز😐👊

 

 

 

من امشب نیسم میرم مسجد بعد مسجد میرم خونه دوسم 

مسجدم میره😐

ب سلامت.

اوف چ خوشگلایی میان مسجد😋

الهه یاسین برگرده قطعا صورتش سرخ میشه میترسه اصلا بیاد خودم میکشمش😂😂😡 میری مسجد نذری ام میدن، 😂😂

بهنام بیا اونجا یکی رل انتخاب کن.

شاداب خوبه برات بگیرم.

الهه خاک تو سرت دختره شیرازیه بگم شیرازیم میگه کجای شیراز؟؟؟😑😑😑😑

عل من الان خونه دوسمم تمرکز ندارم بس ک دوستم داره ور میزنه چ بدونم ی جا بگو بش خو😂

 

بهنام یاسین برگرده بابام میکشتش بخدا ایقد کرم مالوندم میخاسم برم مسجد تا جای انگشتاش پیدا نباشع😣

یاسین بیچاره معلوم نیس دس روش بلند کرده حالا یا ن😐😐😐😆😐😆😐😆😐😆😂😂😂😂😂😂😂

آره زیاد جو سازی میکنم باید تقاص پس بده هروز پیش بابام آه و ناله میکنم😂

ای ناقلا😂😂

گنا داره داداشت

علی چی گفتی اونجا سکس چت اخع🤣بزار برسی حداقل ابرو منو نبر مثلاً دوستمی

 

اصلنم گناه ندارع پسرع بیشعور😕تازه خیلی دارمدبش لطف میکنم به بابام درباره کثافت کاریاش نمیگم

دختره بیتا سکس چت میخاست.😐😐😐😐 مگه مث توام . من کارمو میکنم میرم.😜😜😜

من حرفه ای عمل میکنم هنوز زوده برم سر اصل مطلب 😋😎😂

اقا ی چی میخوام بگم هر چ منتظر شدم شما بگید نگفتید. تو عکاسخونه هم گفتم نچاپید فکر کنم.

آقا خانم خواهر برادر. ای باااباا😐😐😐

 

 

 

 

 

 

 

 

آقا چرا آیدا و فرشته نیسن چرا شما ازشون سراغی نمیگیرید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!اوووف😤😤😤

علی دوسم منو خورد بس ک ور میزنه میگه با کی چت می‌کنی😆میگم با ی گاو میگه عع پسرع🤣ببین پسرا چین ک همه میدونن گاون

اتفاقا منم میخاسم بگم هر دفعه یادم میرف دلم خیلی واسشون تنگ شده خیلی بدن سر نمیزنن🥺

اوه مای گاد حفه ای کی بودی تو؟؟؟

من وقت حرفه ای بودن ندارم تا چند روز بیشتر در خدمتتون نیستم زیاد زیادش تا بعد عاشورا

عل من برم تا این دوسم منو نکشته😅

دوستت چ باهوشه🤐

کجا میخوای بری خر جان؟

شب خوش الی منم برم شارژم ۵درصده😅

باهوشع ولی حرف زیاد میزنه😆

میخوام برم بار بیارم دیرم شده عجله دارم😂😂

شب خوش کیان جووووون👌😉

سلام  راجب فرشته و ایدا بگم ، ایدا که فکر کنم از خبری رفت حالا بازم فردا سراغش میگیریم، اما فرشته همچنان در حالت ریپه  هنوز نمیتونه کامنت بذاره

سلوم به دو تا خرم و عشقم بهناز😆

خسته نباشی دلاور اینارو ک خودمم میدونستم😐 چرا اینجا نمیان منظورم بود.

کیان بیا اونور.

کامنت گذاشتم تو هم بزار کسی نیس بابا😐

ی دفعه میرین تو غیبت کبری😐👊

سلااااام به کی 

الهه نازنین نفس جیگر❤🌹😘😂

بهناز عزیز دل❤🌹😘😂

علی داش گل خودم❤💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋😉😁😁

عه بهنام رژ زدی اخع بوس واسه علی از این رژیاس😂

جوووون بهناممم👄👄👄👄👄

واااااای علییییییی😂😂😂👊

بچها خونمون رو دزد زده😆

درووووغ😳حالا خندش کجاس؟

 

 

چی بردن؟

خونه نوساز بوده.

دیروز صب کولرشو برد نصب کرد شب دزدیدن😆

فقط همینو بردن. تو خونه پر از وسایل بوده همه چیز نو نو بوده خداروشکر فقط موتور کولرو بردن😐

حرووومش باشع الهی برع زیر تریلی له شع به حق این ماه امام حسین بزنه تو کمرش 😒والا اعصاب نزاشتن واسم

مامان بابام که تازه عروسی کرده بودن دزد میزنه خونشون مامانم میگه فقط فیلم عروسیمونو برده بوده این همه طلا هم بوده اونارو. نبرده😐نمی‌دونم فازش چی بوده حتما زده. بالا میخاسع خالی کنه😆😂

فیلم عروسی😂😂😂

ایشالله کونش پاره بشه کولر نو بود حتی یک بارم زیرش نخوابیدم چهار تومن پولشو داده بود😐

کیان با سارا تموم کردم😂😂. 

نظرت درباره شاداب چیه؟؟

یکی دیگه هم هس اسمش نفیسست حی میگه کیر میخوام😂 اون چ طوره؟

کیان وقتی بیدار شدی باید حرف بزنیم اونجا هر وقت کار نداشتی بگو.

بچه ها سایتی که میگید اینا هستن یا نه

مژده، سارا، شهاب جون(علیرضا)، سلین، روانی وحشی

فیلم عروسی😂😂😂

ب جز علیرضا ک گفتی فکر کنم بقیش درس باشه.

سایت ساسی جنتلمن از سایت یکتا

علی من ساعت هفت نیسم همین الان بیا اونجا میرم بازار با دوسام

علی اونور ج بدع

سلام الهههه عزیزم سلام علی بهنام

عع همتون رل زدین😑منم میرم میزنم میام

سلام بهناز بیا بزن .

الهه جواب دادم کجایی پ😐

علی گو‌خوردم پسرع میگ شمارع بدع، میگم ب چشم برادری دوسست دارم میگ برادر باید شمارع خواهرشو داشع باشع 

کجا رل زدی؟؟؟

مگه اسمتو پسر ننوشتی؟؟😐

تو تلگرام 😑😑😑

سلام عزیزای دل ، سلام بهناز خوبی

سلااام بهنااازممممم چطوری؟

 

 

نه بهناز من اسممو پسر نوشتم با. دختر رل زدم اسم عشقم هستیع نوزده سالشه تهروونیع😎😂👊خودمم کیان ۲۲سالع شیراز

مرسی بهنام 

الهه س تا خط بلاک کردم باز اومدع😂😂

پع از اون سمجاس بفوش فایده ندارع😐😂من هروقت کم میارم میفوشم جواب میدع

نمیرع😂

کار دیگ ای نداشتی؟؟😐

اوه بهناز علی غیرتی شد 😐

😐

من علی؟؟

الهه آجی مگ رل ندارع خودش😑 برا اون باید غیرتی ش

بهناز علی رلش کجا بود😂😂😂🤣اخع کی میاد با این رل بزنه😆علی میشوخما ناراحت نشی 

چرااااا خوبع ک😂😂

والا رل ندارع داداشم😆ن شوخی میکنم علی گلع گل😄

سلووووووم چطورید من اومدم ،بهناز علی جیگرررر یه نفسی اومده😉😂💖💖💖🌹😘

سلاااام جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

شارژ گوشیم باز تموم شد لنت ب این زندگی خخخخخخخخ 

گم شین بابا اصن نیسین ایششششش

سلوم بهنام

الهه آرامش خودتو حفظ کن😑😂

خو پوکید حوصلم شما هم ک همیشع خدا نیسین رلمم معلوم نی کدوم گوریع خخخخ

من نبودم الا اومدم😑

خوششش اومدی عشق دلمممم

علی حتما دارع روضه میخونه حاج اقاییع واس خودش حخخخخخخخخخخخخخ

شاید دارع مخ میزنع😂😂

شاید😂

من رل ندارم اصلا تو سایت هم نیستم . دیگه هم رل نمیخوام. ن آشنا ن غریب.    

                                              تمام.

واااع عل گاو عصبی شد 😂

سلام چطورید،صبح بخیر، علی خوبه، بهناز چطوری، الهه نفس خودوم چطوری ؟❤❤❤🌹🌹🌹💋💋💋😘😘😘😂😂😂

بهنوم تو باز رژ  کع زشتتتتتع😓😂👊

بهنام هر یک ساعتمیاد سلام میده😅

سیلام 

خوبی بهنام

دقیقاااااا میخاسم بگم دیگه حرف دیگه ای هم نمیزنه😐😆

بهناز بندریا ب سلام میگن سیلام ی لحظه شاخ در آوردم😂

الهه معلوم نی یارو سرش با کی گرمه😜😆

ععع واقعااا نمیدونسم😂مرسی گفی💓💓

قابلی نداش میشه پنشتومن

ارع های نگو ک بچم از دست رفففففت😓😂

آخه تو چ مادری ک همه بچهات ناخلف شدن ب جز من🤪

من اومدم علی بهناز الهه نفسی من اومدم خوبید ، من و

قتی میام نیستید مجبورم فقط سلام کنم برم🌹❤😉😉😉

خوب کسی نیست انگار 😉😉😉😂😂😂

جووون😂پنشتومن بودن من بهترین هدیه پول میخای چیکا

من هسم بهنام

علی تو سردستشونی😒🖕

 

بهنوم منم هسم البته خواب بودم الان اومدم😐

همش از تو یاد گرفتیم تو ک مثلا مادرمونی رل میزنی دگه از ما چ انتظاری داری😪

 

 

 

 

آره بهناز ولی وقتی نیسی دگ چ فایده؟؟

منو رل ؟چ محااال ناممکنی😕🖕😂

😂😂

کوفت چرا نیسم من ک عسم

سلووووووووم.ببینید کیییی اووومدههههههه.چطوررییییین؟
علی اینجا کسی مارو تحویل نمیگیره منم نمیام.الان دیدم سراغ گرفتی اومدم

😍😍 سلام فرشته خخخوووش اومدی

اول ی معذرت خواهی بهت بدهکارم.

بعد ش تو بودی و کسی تحویلت نگرفت؟؟😅

بیخی باو حوصله ندارم.آدرس گروهی ک میچتیدو بده.همون گل یا پوچ؟یا عوضش کردید؟

کدوم گروه. گل یا پوچ؟؟

همون سایتی ک الهه توش رل میزنه؟؟😅

نمدونم.الان شما ب غیر اینجا جای دیگه ای هم میحرفید؟
چجوری تو سایتای یکتا موزیک کامنت میدین؟من ک خواستم کامنت بذذارم نشد.فقط یه قسمت هس ک نوشته دیدگاه خود را بنویسید.اسمو ایمیلو دکمه ی ارسال نداره؟

گوشش نوشته ارسال .

فقط اسمتو بنویس ایمیل نمیخواد 

اسمتو پسر بزار😅

من ک اصن گزینه ی ارسال نمیبینم.کجا اسممو بنویسم؟
تو کجا اسمتو مینویسی؟اصن گوشه ارسال ننوشته.یدونه اشتراک هس.ک اونم وقتی میزنم روش هیچی نمیشع

علی با گوشیم نتونسم برم.ولی با لب تابم تونستم.اسممو گذاشتم ممد.حالا چی بگم؟؟؟

علی تو اسمتو چی گذاشتی اونجا؟؟؟؟؟

دختره چقد پرروعه!!!باعث شد اول بسم الله دعو را بندازم.خخخ

فرشته من نیستم اونجا

پ تو کجایی؟؟؟ادرس بده خووو زوود باااش

سه ساعت دارم اونور دعوا میکنم.خخخ

زودباش بده ادرسو علییییی

علییییییییی

سلااام عشقققق دلمممم فرشتممم😍

 

فرشته منم اونجا کیان اسممع رل دارم اسمش هستیع 😎

فرشته جان بخدا اینجا تنها گروهیه ک توشم.

فرشته ول کن بعدا اسمتو عوض کن دوباره برو

فرشته این ناشناسع جای دخترا کامنت میزارع 😂 خودشون نمیفوشن خیلی

هستی سراغمو میگیره جوابشو نمیدم تا تشنممم شع😎😆

 

 

فرشته اسمتو عوض کن برو بگو دوست کیانم

فرشته بگو امینم😂

نه ضایع میشه امین فقط تویی😂

خوبید سلااام، فرشته خوبی ؟،الهه،بهناز علی ❤❤❤❤

س فرشته و بهنام

چ خبر بهناز

هیچی علی فلا با این پسرع مشغولم😑😕گو خوردم برا این موقع عاس

هیچی علی فلا با این پسرع مشغولم😑😕گو خوردم برا این موقع عاس

بهناز بفووش خو😐فوش ناموسی بدع بابا

الهه بلاک میکنم دیوث با ی خط دیع میاد میگ فکراتو کردی😂

به به ببینیت کی اینجاس من دیگه اینجام😂

بهنازبه پسره بگو نفرین خدایان بر تو باد آ مون تو را نابود کند همینو بگی رفته بعد بهش فحش نده😂😂😂😂

بهناز هستی

همه خوابیدین خجالت بکشید

سلام 

سلام 

 

من اوووومدم😊

فکر کنم خوابم😍 ب

دوباره همه دور هم جمع شدیم.

بیدارم نکنید

نه بیداره بیداری

 

فقط مودب باشین که من فرار میکنم😂😂😂😂😂

علی تبریک

واسه  نتایج کنکور خیلی خوشحال شدم 

خیلی دعات کردم

به سلاااام یلدا جونیممم خوش اومدی اجی💋

 

 

بهناز میگم فوش ناموسی بده تا غیرتش جریحه دار شع😓بعد اونم فوش میده همین طور ادامه بدین دیگه آخر میرع 😂

یلدا واسه کنکور من مشاوره علی بودم آخرشم موفق شد بچم😎😆

فدااات الهه...

 

اووه تو مشاورش بودی؟؟؟؟

 

یکی باید مشاور خودت باشه😂

عه یلدا چرا تو ذهنم میزنی 😒😆

 

من اگه نبودم علی هنو پشت کنکور بود 😔

حالا خودش میاد میگه(عل گاو مدیونی ضایم کنی)😂

علی خووااابه الان

 

 

پاشین دیگه مهمون دارین بیتربیتاااا😐😓

باشه یلدا مودبیم خیالت راحت باشد(خوبه😂)

 

واقعا ممنونتونم بچها بابت دعاهاتون ممنون یلدا. (حالا ک دعاهاتون خوب جواب میده ی کوچولو دیگه هم دعا کنید تا دندون قبولشم😅 با تشکر روابط عمومی علی گاو😂)

یلدا الهه راس میگه مشاورم بوده. البته ن کنکور برا  رل زدن حی میگ بریم تو گروها رل بزنیم😂 خودش اسمش کیانه با چند تا دختر رل زده

بچها دیشب نصف شبی چقد ضایع شدم تو داروخونه😐😂 رفتم دارو بخرم پول همرام نبود جلو جمع آب شدم کلا

سلااااااااااااااااااااااااااااام عل تو مشاور من بودی یا من مشاور تو بی تربیتتت ایش                                                                                                                                                                

اخی ب خودم میگفتی پول میدادم بت مااااااادر خخخخخخخخخ

علی انشالله  که دندون پزشکی قبول شی..

 

من که دندون سالم تو دهنم نیس😐

 

یه سالع ارتودنسیامو در اوردم 

باز دندونام داره کج و کوله میشه😓

خسته نباشین واقعا 😂😂😂

 

در روز چن تا رل میزنین؟؟؟؟؟

من فعلا چارتا پیشنهادو رد کردم  فقط با یکیم عشق فقط هستی خخخخخخ

 

 

البتع عل گاو مشاور خوبی بود وگرنه این همه پیشرف نمیکردم خخخخخخخ

الی تو مشاورم بودی😂 

یلدا خودم برات درستش میکنم😂

الهه نصف شب بود کارت دستم نبود باو یادم رفته بود. پول دستم بود ولی.

تازه دارو ها گرون بود. فقط ی آمپولش شد ۲۴۰ تومن دوتا آمپول داش. چندتا دارو هم داشت ک باید تو یخ میزاشتم میبردم. کلانش شد ۷۳۰ تومن تو داروخونه ب منمن کردن افتادم🤯 اینجوری شدم

خانمه گفت بیمه ندارید با ی ابهتی بهش گفتم آزاد حساب کن. بعد و دیگه نپرسید😶😶😶

ای خااااک خخخخ

 

دارو واس چی خدا بد ندع؟

چیز مهمی نیس

سیلام بروبچ.پ اسم من امیده.دوست کیان.خخخخ

فرشته الان میرم عصر بیا اونجا خودمم باشم

سلام فرشته اسم منم امین

اوکی امین حله.خخخخ

😅

یلدا از سوگند خبر نداری. فکر کنم رففه ی پست گذاشته بود خدافضی. این پسره مودب عکاسخونه فکر کنم ناراحتش  کرده هرچی خاستم بفوشمش نشد بلاک بودم نچاپید🙄

منظورم همون ریپورت بود.

فرشته تو چی آبجی از آیدا خبری نداری.

سلام  فرشته خوووبی؟؟

 

خوشحالم میبینمت...💛

 

علی سوگند تو خبری هستش فقط گپ نمیاد....

بنظرم تو دعواشون دخالت نکن...

 

یه چی بین خودشونه...

بنظرم یه چیزی بینشون هست که ما نمیدونیم 

آیدا امروز اومد خبری...

 

تو گپ هم هستش

سلام یلدا جون چطوری؟ علی آیدا تو گپ الهه هستش

باشه یلدا خوب شد گفتی.

آیدارو دیدم الآن تو گروه.😐

سلوم سوگند زیر پستای منم میاد ولی گپ نمیاد😐

آیدا رفته زیر پست من یکی بش بگه بیاد اینجا.

بهناز اگ هستی بش بگو لطفا.

چی بگم بش

اها باش

سلام کسی ما رو یادش هست.فرشته و یلدا خوش اومدین

صباح الخیر😐⁦🖐️⁩

اهم اهم صبحتون بخیر بشه ها

چقد ور ور کردین بدون من🙄

فرشتم ک هس عل گاوم هس بهنازم هس بهنامم هس ننه اشرفو یلدام هس پ بیتا کوش؟ 

سلام علیکم صبحتون بخیر باشه،ایدا جان خبر میدادی گاوی گوسفندی،مرغی خر.سی جوجه ای گنجشکی چیزی سر میبریدیم😉😉😂😂😂😂❤🌹🌹🌹

فدات بهنام😅

چطوری حالت خوبه؟ 

آیدا ننه شوهر واست پیدا کردم توووپ میخای یا نه؟اسمشم عبدی هس😂

سلام آیدا خوش اومدی.

چ عجب بابا ی کم بیشتر پیدا باش😶

الهه من شوخر ندوس

الهه من شوخر ندوس

علی ی مشکل پیش اومد نشد بیام ببخشید

باشه آیدا.

دیگه چ خبرا خودت خوبی؟؟

ندوس  ک ندوس  واسه فرشتم زن میگیرم ایش😒😆

سلام عشقای من

 

خوووبین

 

 

روزتون خوووش..

 

دیووونه شدم تو این گپ از بس هرکی به زبون خوودش حرفید😐😐

دقیقا یلدا ی دل میگه بوشهری غلیظ بحرفم هیچکی نفهمه شایان هم نیس😂

نباید اینقد شلوغ میکردین گپو گیج شدیم اصلا

من ب کسی نگفتم یا خودشون اومدن یا بقیه بچها دعوتشون کردن😅

سلام یلدا خوبم ممنون ازت خودت خوبی؟؟

خب آخه اینا چرا نمیرن برا خودشوگپ نمیزنن😅

ماشالله چقد کرد. ولی خدایی کردا خیلی آدمای باحالین حقیقتاََ میگم.

سلام یلدا، الهه،فرشته، علی، بهناز خوبید،این کوردا که مشخصه کی اورده تو گپ😂😂😂

خوووبم علی مررسی

 

ممنون بهنام...

یه گپ دارن کوردا جاسم رفت اونجا همشونو دعوت کرد😐

بعد میگن چرا بهش میگی جاااسمم؟؟😓

الهه

 

 

 

 

 

طناز بخاطر پادشاه رفت درسته؟؟؟؟؟

سلا

سلام بهناز خرع چطوری

میگم طناز واسه من رف؟

نه آیدا طناز واس تو نرفته😐

ارع یلدا😔

این پادشاه  ماشاالله  که با همه دخترا ی عکاسخونه خاطره داره😐

 

خیلی وقت پیش بهم گفته بود پادر میونی کنم یکی از دخترای عکاسخونه باهاش آشتی کنه😒

الانم که با سوگنده😓

جدی میگی با سوگندع😲من یادمه با طناز بود انگار دقیق یادم نی حالا سوگند پیداش نیس اصن

واقعا  نمیدونستی؟؟؟؟

 

هعی....

 

پس فک میکنی دعوای پسر مودب با سوگند واسه چیع؟؟

 

بعدشم سوگند سر این پسره چنان دعواایی با سلین کرد خیلی ناراحت  شدم...

 

تیکه هایی هم که اون روز سلین میگفت با سوگند بود

دومین دعوا شدن ولی نمیدونسم سر چی هرچی هم میخاسم از کامنتا بفهمم حالیم نشد پس بخاطر همینه سوگند گپ نمیاد؟چون سلین اومده؟

 

ولی سوگند دختر بدی نیس 

 

حالا پسر مودب چیکارست این وسط خودشو جُل کردع؟

میدونسم اشتب شد...

دقیقا  نمیدونم

 

ولی تا جاایی که میدونم مودب یه دختری رو میخواست 

که پادشاه  باهاش دوست شد😐

 

اونم اینطور داره عقده شو خالی میکنه😓

 

در خووب بودن سوگند شکی ندارم

خیلی دختر پاک و خووبیه ولی انتخاب اشتباهه

افشین  هرچی باهاش صحبت کرد فایده نکرد 

الانم با افشین  قهره...

اهااا 

 

افشین بخاطر همین پیداش نیس؟

 

خوب احسان هم پسر بدی ب نظر نمی‌رسه نمی‌دونم والا

چتو شد🤔

بچها ت گپ احساس غریبی میکنم انقد زیاد شدیم هیشکی نمیشناسم

چطووری علی؟

چه خبر ؟؟

گپ الهه شده محل افرادی که تو سیزده،چهارده سالگی هفت هشتذبار شکست عشقی  خوردن و در ضمن منئکلا از این موش عکاسخونه (پادشاه زاررت) خیلی بدم میاد کاش نبود تو گپ، حالا من. خودم تو یه برنامه ای یه گروه دارم هرکی دنبال رله میاد اونجا منم میزنم تو برجکشون و ریموشون میکنم😂😂

گپت کجاس

خو چ کنم من ک نمیگم بیان خودشون ور میدارم میان اعصابم خورد میشه بعضیاشون خیلی لوسن همش باید نازشونو بکشی😐

بهنام پادشاه زارتو خوووب اومدی😂😂😂😂

 

منم بدم میاد ازش..

 

الهه تقصیر خودتع هرکی از طرف خودش دعوت میکنه

آدرس گپو زیر همه پستا دادن..

 

حتی تو آلاچیق هم دادن😐

خوبم آیدا زنده باشی.

بهنام چ حرفه ای میحرفی داداش😂👌👌🤙🏻

یلدا الهه بی تقصره بچهاش زیادن ب همشون نمیرسه آدرسو ب همه دادن😅 مگنه الی؟؟😅

امروز فرشته نبود😶

چ خ بهناز چ کار کردی با اون یارو. راستی ت چ جوری تلگرام نصبیدی اخه تو ک گفتی نمینصبه😐😐😐

دیوانه😉😂

👋

 

هعی چی بگم پدر مادر بودن بسوزه😌🙅😂

 

 

یلدا تو آلاچیق مهسا آدرس داد من ندادم دخترع ادرسو خواست 

چرا چیزی نمیگین ملت؟😐

اولا واتو گفم😑ک اونم حافظه رو خالی کردم درس شد

علی پسرع شمارمو پیدا کرده,‌😭

خو بزن بلاگش کن😐🤦از کجا پیدا کرد؟

پیویشو دادم پسرداییم رف فحش بارش کرد از پروفم اسکرین گرف داد بش شمارم بود دیع همش میزنگ😑الهه تو گروه هس چن تا خط دار

تو گپ؟کیع؟

شمارشو بده ب من

بهناز ج بدع دیع تو گپ خودمونع؟

ن بابا گپ چیع تو گروع تلگرامع

علی چیزی بش نگی😕میترسم بفمع من دادم اذیت کنع

تو بده میخام بدم اسمشو در بیارن.

 

@amir82tkd

ها خو زود تر میگفتی بهناز😐اگ تو گپ بود خودم جرش میدادم😌

علی اون رف یکی دیع اومد😑 .۹۱۹

بهناااااز😂😂😂😂

 

بابا چارتا فوش بده میرن ی مشت عنتر😆

حلع رفع شد

سلوم

سلام.

سلام فرشته خوبس.

کسی هس.

بهناز من ایدی شو دادم سارا. اگ شمارشو بفرستی راحت تر میشه حلش کرد. گف شنبه شماره بفرستی بهتره.

 

دادم ایسگاشو گرفتن😂😂ولش من علی خیلی بیشووورع

بزار منم حسابشو برسم میگم پیامک احضاریه براش بفرستن تا بمیره از ترس. تو فقط شمارشم بم بده.

اگ نداری بگم از رو همین درش بیاره

علی 😂😂اذیتش نکن بدبختو 

چتو شد؟؟؟؟؟!!!!

خوست اومده ازش؟؟ پ ب سلامتی😂😂😂

باشه میگم ولللش‌میگم کاری نکنه

بچها امروز رفتم تعزیه بهمون لیوان آب دادن از این کاغذیا بعد روش ی کاغذ بود تهش هم ی کد داشت میگفتن قرعه کشی میکنن یکی میگف قراره ۲۰۶ بدن😐 ب نظر شما با عقل جور در میاد؟؟ من ک باورم نشد دادم به دوستم مشخصاتشو بنویسه بندازه ب صندوق.

ب نظر من دروغه ۲۰۶ صد ملیون قیمتشه کی میده آخه حد اقل میگفتید سفر کربلا😐.

فکر کن یارو داره گریه میکنه بعد بهش بگن ماشین بردی. تو کونش عروسی میشه اونوقت😶

ایش ارع اصن خوشم اومدددد🤢🤢😒

سلااام کسی نیس؟

 

 

عل گاو کامنتام پاک میشه.....

علی ایشالا 206رو برنده میشی تو کنت عروسی میشه.خخخخ

فرشتم ی وقت سری ب ما نزنی😐ی وقت نگی الهه زندی مردی😐ی وقت نگی دلش تنگ میشه واسم😐

سلام

سلا بهنام

خوبی بهناز

سلام صبحتون بخیر ،الهه،یلدا،علی،بهناز،فرشته،ایدا اعلام حضور کنید😉😂❤🌹

خوبی بهناز

سلام صبحتون بخیر ،الهه،یلدا،علی،بهناز،فرشته،ایدا اعلام حضور کنید😉😂❤🌹

سلوم بهنوم⁦🖐️⁩

سلوووم

جونم الهه.بخدا سختم میاد بیام اینجا.ببخش اجی

باکی نی همه منو فراموش میکنن

:/

سلام  بچه ها خوووبین؟؟

 

 

علی کی از ریپی در میای خووو؟؟

 

بیا گپ دیگه

سلام یلدام

 

 

سلام چرا خلوته، یلدا ،الهه،فرشته،ایدا، علی،بهناز کجاییییییید؟

سلام  الهه

 

والا دیروز رفتم سیم محرک گذاشتم رو دندونام

از درد هی میزنم تو سر خوودم😂

کار دیگه یی نمیتونم بکنم😂🤕

خانم محترم ما اینجا ی دکتر خیلی خوب داریم متخصص دندان هستن اسمشونم دکتر علی گاو هس هر‌ وقت نیاز داشتید زنگ بزنین قبرستون نوبت بگیرین منم منشیشون هستم ب اسم اجی کیان😎😂😂😂

الهه جان ب من اعتماد نداری؟من میگم ممد گوشیش کلا شکسته گفته درست نمیشه باید یکی دیگه بخره.شمارشو دارم میخوای بدم خودش رت ازش بپرسی؟؟سینا کس میگع.اصن از ممد خبر ندارع
الانم سیمکارتشو انداخته تو یه گوشی ساده.اگه بخوای شمارشو میدم از خودش بپرس ک حرفای من صحت داره یا نع

چ بدونم فرشتم منم فقط سوال کردم چرا ناراحت میشی

حیف گوشیم خاموش شدوگرنع میدونسم چی ب سینا بگم الان نیگا چی گف

سلام

سلوم بهنازم

فرشته کجا رفتی بیا خو

سلام بهناز جون چطوری....الهه سینا فقد داذه کسشر میگع.الان به دلایلی منو بلاک کرده شب میخواد انبلاک کنه.وگرنه خودم باش میحرفیدم
این سایت کامنتاش رفته بالا خیلی کند واسم بالا میاد گوشیم میهنگه.سایتو عوض کنید
الهه من هرچی کامنت میدم نمیچاپع.خبری کلا گوشیمو مسدود کردع

خودت ی سایت بگو فرشته

 

 

 

دارع عصبیم میکنع سینا رو میگم

سینا به دلایلی از ممد خوشش نمیاد.حالا یه اتفاقاتی افتاده ک شما خبر ندارید.الانم دیدی تو گروه گفته ممد دوس نداره بیاد گروه؟سینا این حرفو زده که یه جورایی شخصیت ممدو پیش بچه ها خراب کنه....باش الان میگردم یه سایت پیدا میکنم

نگو این بیناما ک دربارع ممد چرت میگن سیناس؟

چرا خوشش نمیاد فرشته بگو دارم میترکم

وااااااااااای داااااااااااااارم عصبییییی میشم گوشیممم شاااارژ نمیشهههههههههههههههههه برممممممممممم سرویسشش کنممم

سرچ کن"کربلا جوجه معلم"....بیا اونجا جوابتو بدم

اومدم

سلام

وای یادش بخیر

علیو یادته😂بیناموس

اره خخخخ 

مادرسگ

فکر کردم به اون داری فحش میدی.... چته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی