جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دلتنگ مدینه

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ
دلتنگ مدینه
بسم الله الذی مدبر الامور
پنجره زیباست اگر بگذارند
چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند
من از اظهار نظر های دلم فهمیدم
عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

زندگی بهانه میخواهد چه بهانه ای قشنگ تر از تو... خدا

دلم گرفته خیلی شدید تر از اون چیزی که به ذهنم بیاد...
خیلی... نمیدانم شاید دلتنگ مدینه ام.... مدینه...
غریبی... بی کسی... بی کسی... سخت است غریب باشی...سخت است در شهر خود غریب باشی... 
علی دلیل غریب بودنت را میدانم...
میدانم... چون سمانه درکی ندارد.... درکی از معبود خود... از خود... از زهرا...
غریبیت  با تمامی وجودم لمس کردم ولی چه حیف که مدینه باشی و علی را نشناسی و بقیع را...

در بهشت نبوی... اینجا گوشه ای دارد غریب که بغض های غریبی را در سینه میترکاند...
بقیع که گرد غریبی گرفته... غریبی... سمانه میفهمی؟؟؟
قلبم دارد از سینه در می آید... چرا سمانه چیزی نمیداند؟؟ سمانه!!! تو که اینطور نبودی؟؟؟؟
 دلم از خودم پر است... خودم را نمیشناسم ... چه برسد... دلم پرواز میخواهد.. پرواز...چرا بال هایم ساکن مانده اند... چرا بال هایم رنگ دنیا گرفته اند... چرا.؟؟

بقیع که گرد غریبی گرفته و گنبد سبز نبوی نظاره گر آن است... نظاره گر... چه صحنه ای...
بین الحرمین مدینه... چه هوایی دارد... چه هوایی...
یا رسول الله چگونه تحمل میکنی این همه غریبی را... این همه بغض را... سخت است ...
سخت است تولد مادرت مدینه باشی و چیزی نفهمی و ندانی.. زهرا جان آمدم بویت را هم نشنیدم... چه برست مزار بی نشاند... در بقیع.. بین الحرمین... قبر نبی الله...
چه کسی چه میداند شاید مزارت سینه ی پدرت رسول الله است؟؟ ... کسی چه میداند...
سخت است مدینه باشی و شرمندگی حسن در کوچه های مدینه را ... وااااای دلم امروز چرا با من اینجوری میکند...  یاحسن جان....
سخت است مدینه باشی در کنار قبر کریم اهل بیت ولی نشناسیش... به خدا سخت است... 
ای مهربان من، ای امام من... ای کسی که غریبیت، سکوت هایت ... درسی است برای من ولی کووو گوش شنوا...

روضه ی رضوان و... بوی عجیبی که دلت را با خود میبرد...اینجا قطعه ای از بهشت... 
سمانه تو چه میدانی روضه رضوان چیست؟؟؟

دلم تنگ است... تنگ... دلم پرواز میخواهد... نمیدانم چرا امروز هوای مدینه به سرم زده... نمیدانم چرا این اشک ها مجالم نمیدهند... سمانه چشم هایت شاید میبینند ولی تو...
سمانه خوش به حال چشم هایت...

میگویند بعد از مدینه و بین الحرمینش، بین الحرمین حسین صفایی دارد... صفا...
سمانه دلت میداند صفا چیست؟؟
دلت میداند عشق به حسین یعنی عشق به همه خوبی ها؟؟
دلت میداند پای منبر حسین نشستن یعنی چه؟؟
دلت میداند اوج عشق یعنی چه؟؟
دلت میداند اوج اجر شهدا چیست؟؟
دلت میداند حسین منتظر توست... منتظر آدم شدنت؟؟
راستی اصلا میدانی حسین یعنی چه؟؟
راستی یه سوال اصلا دلت چیزی میداند؟؟
راستی دلی داری؟؟؟
حسین..........
سمانه هیچ نمیداند...

😢جوری شده که سمانه حتی حرفی برای گفتن هم ندارد هیچ ندارد...

گفتم بعد مکه و مدینه کمی آدم میشوم...
اشتباه کردم... چون سمانه خودش .... و نفسش....

دلم کربلا میخواهد .... کربلا... میگویند اگر چشمانت به ضریح شش گوشه حسین بیافتد آدم میشوی...حسین تو را میسازد...
اما میترسم از دلم... از قلبم... از چشم هایم...
ببیند وباز...
مثل مدینه...
دلم پرواز میخواهد... پرواز....
یاحسین...


من رزق محرم از رضا میخواهم
از دست تو ایوان طلا میخواهد
ایام زیارتی مخصوص شماست
یک بار فقط کرب و بلا میخواهد......
یا رضا..........


التماس دعای شدید....
دوست حقیرتان: سمانه حاجی زاده
  • جوجه معلم

نظرات  (۲۲۷)

بیا اینجا
چیشدی پ؟چرا نمیای

الآن چیدا کردم

باش چیدا کردی؟خخخخخ
چرا شب ک میشه شیطون میاد سراغ آدم؟استغفرالله.خخخ

فرشته از بچهای دیگ خبر ندارید مثلا کوثر ارالیا خیلیای دیگ الآن یادم نمیاد اسماشونو

نمیدونم والا باید از خدا پرسید .

بعضی وقتا تو خواب میاد نامرد😂

و اینگونه بود ک وای فای خاموش شد👈😂👉

😂😂😂😂👊

 

 

سلام به همه

سلووووووم.صبح ظهریتون بخییییییر.افرین علی وای فای خاموش شد.خخخ....نه از هیشکودوم خبری ندارم
الهه برو به بهنام خر بگو بیاد اینجا کارش دارم

سیلام دوستین خوبید؟؟

الهه سایت درس شده ها😍😂

علیرضام☝️

جدی درست شد😝😂

 

 

الان بش میگم فرشتم

باش مرسی الهه جونم
باش مرسی الهه جونم
علییییییییی از طرف من برو گروه برین ب بچه ها :/ ...هیشکودوم یادی از ما نمیکنن نامردا
بیب بیب.هیشکی نیس؟

سلام  علی✋

سلام فرشته ✋

سلام الهه✋

سلام  بهناز✋

سلام بهنام✋

 

 

خوووووبین؟؟؟

سلوم یلدا.مرسی ت خوبی؟

سلام یلدام 

 

 

فرشته صدبار کامنت میزارم پدر صلواتی نمیچاپع الان دوباره گفتم ب بهنام

خوبم فرررشته جوون چه خبر؟؟

 

الی بهتری؟؟؟؟

ارع یلدا یکم بهتر شده ولی یهویی میاد یهویی میرع والاع 😓😂

بهناز چرا پیداش نی آیدا چرا نی😕

 

 

عل گاو کجااییی؟جیگر تو کجاااییی؟

فرشته من ک ریپم.

سلام یلدا🙌

الهه یهویی میاد یهویی میره😂😂😂😂😂یعنی چیه😝😝😝

هسم گاوم

عل میگرن دارم

سلام به

یلدای مهربون و عزیز دلم

فرشته دوست داشتنیم

الهه نفس جیگرر

بهناز عزیز .علی داش گل

سلوم بهنوم کجاییی تو کم پیدا شدیا

اره علی میدونم ریپی ولی گفتی ک با گوشی مامی میتونی بری ;) ....سلومتی یلدا از تو چ خبرررر....اره الهههههه بهنام اومد بلخره....بهنااااااااااااام ببخشید بلاک کردم.اصن لو رفتم.الان با شماره اجیم وات نصبیدم ک با اونم نمتونم بت پی ام بدم.ببخشیییییییییید
به به خوشگل گپ الهه مشخص شد...#الهه.خخخخ.بهنامم نصف عکس منو دیدع.بهنام نظر بده

سلام الهه جون خوبی بهتری؟فرشته جان اشکال نداره حالا کی فهمید 😂😂 ،منونیمه عکس فرشته دیدم باید بگم هم خوشکله هم جذاب مثل الهه ویه اعتراف کنم فرشته بر عکس مواقعی که شاید عصبی میشه چهره ای مهربون داره ، اینو حتی به خودشم تا الان نگفتم

شارژم پوکید اخر میزنم ب دیوار صد تیکع شع

 

 

 

خووووووب پع فرشته خوشملع فرشته بیا زنم شو دیگع خخخخخخخخ

سلا😕

چالش بود گفتن عکستو بزا منمگذاشتم وگرنه قبلا ی بار گذاشتع بودم جون داداش

واااااااای بهنازم کجاایی تو دلم تنگولید خو لامصببببببب

خوبی الهه😊

خوبم عشقم کم جون خودم

سرما خوردم نمتونم بنویسم😔😑😑

اخع الان چ وقت سرما خوردنع ایشالا زود خوب شی عشقوم

سلام بهناااااز چطورییی؟کم پیدایییی؟؟مرسی بهنام نظر لطفتع.نه الهه من قصد ازدواج ندارم.خخخ

مرسی زندگی💓

راسی اینم بهتون بگم ک اخرین بار ک با سینا چتیدم گف ک ریپع

سلام فرشتع جونم💓 هسم همیشه ت خوبی عیزم

عه اگ هسی پ چرا کامنت نمیدی شیطون؟مرسی فدات منم خوبم
بهنام اجیم فهمید قضیه ی واتساپمو.بعدشم گف ک با شماره ی خودش وات بنصبم تا نتونم هیچ غلطی بکنم :/

عاها الهه میگرن و میگی .من فکرم منحرفه😂😝

سلام برو بچ 

سلام بهنام

بهناز

فرشته

الهه

یلدا

و آیدا ک نیس

فرشته خوشگل بود بهنام؟؟😂 ما الهه رو دیدیم اصلا خوشگل نبود. فرشته بزار مام ببینیمت😁

چ خبر بهناز کم پیدایی؟؟

الهه با مژده هم بهم زدی😂😂😂😂 جر خوردم ب قول خودت😂😂😂 میگن تصادف کردی😂😂😂

سل عل 💓

فرشته جان مادرم الآن پیشم نیس هر وقت موبایلش و برداشتم چشم ب جات حتما پیام میدم.ok?

چ خ ب؟؟

خ؟

س؟

اوکی علی
علی چطوری عکسمو بدم بت؟از بهنام بگیر
راسی علی ب جای من پیام ندیاااااا.منظورم اینه که از زبون من پیام بده.خخخخ

ت خوب باشی خوبم🙃

بزار پروفت🤔

پروف بساز .  یعنی میشه؟؟

بیخی بابا شوخی کردم.😅

علی الهه ک خوشگلع.اصن تو عکس خودتو بذار پروف ببینیم چ تحفه ای هسی.خخخخخ

عل من با مژدع رل نزدماصلا فقط هستی بعدش سلین داشتم رل میزدم سایت خراب شد خخخخخخخخ

 

 

زشت عمتع بی تربیت خخخخخ چی تصادف؟اونا میگن؟

ب جات ک نمیتونم کاربری دارم.

نه نمتونم حساب کاربری بسازم.خخخ.اگ خواسی از بهنام بگیر.البته نمدونم اونم پاکیدع یا ن

فرشته من عل رو دیدم مث چیزع خخخخخخخخخخخخخ

خو منم نگفتم ب جام کامنت بدع
عه الهه واقن عکس علیو دیدی؟کجا دیدی؟

عل شوخیدما خیلیم خوشگلی دکترع ایندع خخخخخخخخخخخخ

فدات آبجی بهناز مام خوبیم زیر سایتون.

الهه مژده همیشه میگ کیان عشقم و فلان😐

این کیان ک گلو انگلیسی تویی؟؟

آره دیدم یکی گفته بود تصادف کرده امیدوارم زود خوب بشه🤣

کجا دیدی عکس علیووووو.منم میخوام.خخخخ

عممو خوب اومدی😂😂😂👌

من مثل چیزم😂 خودمم شک داشتما😂😂

نه اون ی کیان دیگس جدی میگن تصادف کردم خخخخخخخ من ک چیزی نگفتم اصن نرفتم 

علی چرا انقد دیر ج میدی؟

عل گاو شوخیدم ب مولا خخخخخخخخ

بهناز منم مثل چیزم؟؟؟😐

بهناز اون عکسی ک خصب گرفتم رو دیده .

بهناز تو بگو..

عکستو ب منم نشون بده خو نامرد

فرشته عل الان دارع دیر ج میدع وای ب حال اون روزی ک دکی شع کلا فراموش میشیم خخخخخخخ

فرشته خستم مث خر مش قربون کار کردم .

الهه میدونم آبجی داریم شوخی میکنیم بیشتر بگو😂😂

عل بخدا شوخیدم تو گفتی بم زشت منم یچی گفتم وگرنه پسری ب قشنگیع تو ندیدم اصن خخخخ

منم شوخی کردم ک ب تو گفتم زشت مگ تو جدی گرفتی؟؟.

فرشته تو منو دیدی😅

عل اون سایتع کامنت دادم تا شایعات برطرف شع خخخخخ

اره الهه کلا از یاد میریم.خخخخ...الهه چرا نمیگی عکس علیو کجا دیدیییییی؟؟ :/

فرشته پروفش گذاشت دیگع .......عکاسخونه

نه علی ب جون خودم ندیدمت.دروغم کجا بود؟

فرشته تو و سینا داشتید تو ی گروه ب بینام فوش میدادید بعد من اومدم ی چیزی گفتم ک یعنی فوش ندید زشته و فلان بعد تو بهم گفتی تو دیگ از کجا پیدات شد😂 اینقد بهم بر خورد ک نگو😅

همون لباس آبیه با عینک

فرشته برو سرچ کن علیرضا ماکان انگلیسی بنویس علی رو ببین خخخخخخخخخخخخخخخ

عه گذاشته بود پروفش؟من ندیدممممممممممم.......علیییییی یه بار دیگه عکستو بذار منم ببینمممممم

الهه 😐😐😐 الان ضایع میشم همه میفهمن اون کاربری مخفیم بود😐😅

مردم ازاری دیگع باید رو شع خخخخخخخخخخ راسی رها عاشقت شدع بودا خخخ

علی باورت میشه هیشکودوم ازینایی ک گفتی یادم نمیاد؟؟؟اصن عکستم ندیدم.ب جون خودم قسم میخورم

رفت😐

ارع فرشتع ب منم همینو گفتم یادم نی 

کی رف؟خخخ

 

 

راسی از یلدا خاستگاری کردم خخخخخخخخخ

آره گفتم رل دارم . خشم میاد ازش خوب طرفداریمو میکنه

 

فرشته بخدا منو دیدی😅

رشته رف.

کدوم یلدا؟؟😅

عل ازت خوشش اومدع بود کلا ی پسر میبینع عاشق میشیع دخترع خنگ خخخخخخ

علی ببخشید اگ اونموقه ناراحت شدی :/ هرچند ک یادم نمیاد!خودت ک میدونی عصابم خورد باشه دیگ کنترل کارام از دستم درمیره

فرشته☝️

یلدا دیگع یلدا زنم خخخخخخخخخ

نه علی نرفتم.داسةم فک میکردم ببینم یادم میاد یا ن..ولی یادم نیومد.حالا نمیشه یه بار دیگه بذاری؟

یلدای خودمون؟؟

عکاسمون؟؟

من فقط همین یلدارو میشناسم

 

ناراحتی من نیمساعت بیشتر طول نمیکشه فرشته بیخیال.

حالا دیدی منو؟؟

فرشته علیرضا ماکان زدی؟

اره الهه بخدا عصن یادم نی

الهه آدرس داد ک بهت😐

واااااای خدا دارم جر میخورم یلدا ک اینجا هم میاد دییووونه خخخخخخخ

فرشته اون موقع عینک داشتم ایران هم نبود عکسم.

چی الهه؟علیرضا ماکان چیه؟.........چه ادرسی علی؟ادرس پست؟اگ ادرس پستو میگی ک کلا فراموش کردم.ی بار دیه بگو

جوووووووون عل کاش عکسع یادم بیا خخخخخخخخخخخخ

پس کدم یلدا؟

خوب بیاد چیزی نگفتم ک۰😐

الهه اونی ک عکس فیک میذارع علی عع😑

جییییییییییغ ایول علییییی یادم اووومدددددددد....ولی قیاقتو یادم نیس

خوبی علی😁

ارع بهناااااااااااز خخخخخخخخخخ

 

وای علی یلدا خودمون چ گاو شدی یهو عکاسمون ک تو سایتم هس 

 

فرشتع عکسع فیک میزاشتع میگف خودمم برو ببین جر بخور از خنده 

الهه دیواانه😂😂😂😂😂

سرج کن علیرضا ب انگلیسی عکسم میاد😐😂 alireza

کثافتتتتتتتتتتتتت جر خوردم رسما خخخخخخخخخخخ

واااای😂😂من چقد فحش دادم بش نچاپید😂چن نفرم مچشو گرفن

وای بهناز من بش گفتم داداش عکستو نزار بت توهین میشع ولی میدونسم فیکع خخخخخخخخخخخ

علی بیام چارتا فش بت بدم😂بیشور کامنتم میدادم ج نمیداد کامنت هیشکیو ج نمیداد

بزار فرشته بیاد بعدا جوابتونو میدم.

 

ول کن الی حالا هر یلدایی😐 سرم داره ب انفجار میرسه خو درس بگو حال فکر کردن ندارم چرا الکی حی جر میخوری؟؟؟

عل دیگع چی پنهون کردی هان؟

منم فمیدم فیکع😂😂 بیشور ایسگا همع رو گرفته بود چن نفر عاشقش شدن

عل واقعا نمیفهمی یلدا کیع؟کامنتای بالا رو ببیین

جون امیرحسینم ک بغلم خوابه اون من نیستم نه یارو ن کاربریه😐😐😐

خو چرا شکر میخوری من ک دارم جر میخورم از خندع خخخخخخخخخخ

کاربریش هم من نبودم ب خدا😐

بهناز تو ک عکسمو دیدی مگ ن؟

وااااای فدای داداشتتت😍داداشتع دیع😑

بلع بلع دیدم😉😊

عل جون داداشتو قسم نخور رگ غیرتم پفید خخخخخ

علیییییی اون کت ابیه تویی؟همون ک رو مبل نشسته؟

😐😐 بچها شوخیشم خوب نیس قسم خوردم بهناز‌.

امروز حوصله ندارم شب خوش.

 

باوا ما هم داریم میشوخیم عهههه

اونو نگفم داداش خودتو گفمممم خیلی دوسش دارم عکسشو اسکرین گرفم

عه کجا میری علی؟ج منو بده خوووو

بهناز بچم کلا دیر میگیرع خخخخخ

مهم نی الهه خستس بزا برع😊شب بخیر علی

مرسی ک جوابمو دادین.هه.بای

من برم بخوابم شب خوش ببخشید اگ ناراحتتون کروم . خسته بودم . 

خو جو رو عوض کنین فرشتع بهناز نرینا

اون نی فرشته

وااااااااااااع فرشتهههههههه 

 

 

علللللللللللل ناراحت چی اخع  

 

ریدین ب حالم منم رفتم بای

من کتم کجا بود فرشته تو این گرما اون من نیستم. .

آره نمیدونم چرا خنگ شدم امشب😂 از صب ب تنهایی بچه داری کردم😐

منم میرم

اخی بمیرم منم بچه داری کردم درکت میکنم هعی روزگار

  • بهناز💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
  • بچع عا شب بخیر💓

    شبت اروم بهناز 

    😒😪سلا���😩

    چ خ ب؟؟

    خ؟

    س؟

    علی
    یلدااااااااا من کامنت مجتبارو زیر یکی از پستا دیدممممم.برو ب مجتبا ادرس این سایتو بدع
    بچه هت توروخدا یکیتون برید ب مجتبا ادرس سایتو بدین.خیییلی وقته پیگیرشم.اخه چندین بار سراغ منو گرفته بود ولی من ریپ بودم ای خدااااااااااا.....کامنتشو توی یه پست دیدم ک عکس مدل مو بود...موضوعش اینه:مدل موی جذاب پسرونه
    واااااای خداااااااا چراااا هییییشکووودووومتووون نیییسیییینننن؟واااااااااایییی
    ینی وااااااقعااااا هییییشکیییی نییییس؟یاااا فقط جواااب منوووو نمیدیییییییین؟
    منننننن رررفتممممم بمیییییییررررمممممممم خداااااافسسسسسس.هووووووووووفففففف

    عه فرشته😐😐😐

    فرشته اگ اونجا آدرس بدم همه میبینن میگم بیاد سایت یکتا خوبه؟؟؟؟

    الآن میگم بیاد اینجا

    آبجی حرفاتو گفتم هم تو گروه هم ب مجتبا اگه بچاپه آدرس اینجارو دادم.

    بخدا من خاااب بودم الان اومدم چیشدع چخبرع😪

    خسته نباشی دلاور😐😐😐😐

    خوش بحالت 😅

    چرا خوش بحالم😭خاک بر سرم کنن گوشی گذاشتم رو زنگ بیدار شم درس بخونم نتونسم😐من هیچی نمیشم😓

    سلوم

    مرسی ک بش گفتی علی.امیدوارم ببینه کامنتتو.زهرمار الهه خواب بودی؟داشتم خودمو میکشنم اینجااااا.سلام بهنازجون چطوری اجی
    علی به مجتبا گفتی بیاد سایت یکتا؟من نمیتونم بیام اونجااااااااا.گوشیم میهنگه اونجارو نمیار.تو سایت یکتا بش بگو ک بیاد اینجا

    ها خاااااب بودم جاتون سبز 

    تو یکتا بگو بیاد اینجا بعد کامنت رو پاک کن

     

     

    علی من گیییییج شدممممممم.تو الان دقیقا دارییی چیکااار میکنیییی؟کجااا کااامنت دادیییی؟

    کجا رف اصن؟

    وای روانی شدممممممممم.الهه من ک نمیتونم برم سایت یکتا.علی باید بواول تو عکاسخونه به مجتبا ادرس پست یکتارو بده.بعدشم تو سایت یکتا ادرس اینجارو بده.هوووووففف
    من الان نمیدونم علی تو کودوم پست به مجتبا کامنت دادهههه

    خو برو اسم مجتبا رو بسرچ شاید تو پستاش کامنت دادع

    نه باو مجتبا ک خیلی وقته پست نذاشته.همش تقدیمیه

    سلام 

    الهه

     

    علی

     

    چه خبرررررره

    با منین؟؟؟؟

    هرچی میخونم همش راجع یلداس ولی نمیفهمم

    یکی برام توضیح  بده😂

    فرشته کسی به مجتبی گفت ؟؟؟؟؟

    یلدا علی قراره ب مجتبا بگه ولی هنو خبری نیس

    فرشته علی بگه بهتره؟

    من بگم هزار تا داستان درس میشه

     

    فرشته گفتم بیاد اینجا نچاپید دوباده گفتم

    یلدا خیر سرم ازت خاستگاری کردما هنو ج ندادی برو تو گپ بله رو بگو زود😎😂

    خوبی یلدا؟؟ بهتر شد کلیه هات؟؟؟

    کوووفت من قصد ادامه تحصیل  دارم😎

     

    بعدشم خوودم نامزد دارم😂

     

    دمت گرررم یلداا😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    یلدا این الهه پنجاهتا رل داره دخترها😂😂

    نه علی مثه سگ درد میکنه

     

    سونو دادم سنگ کلیه اس

     

    فرشته چاپ کرد

    علی جریان چی بود هی اسممو میاوردین؟؟

     

     

     

    من گوشام تیزه میشنوم خووو

    زود بگووو

     

    یلدا خدا صبرت بده دردش خیلی بده.

    کله اسبی بخور😂😂😂😅😅

    هیچی فقط الهه میگفت از یلدا خاستگاری کردم . من میگفتم کدوم یلدا 

    هوووی با توامااا

    اصن مهم نی یلدا صدتای دیگه تو نوبتع😎😂

     

     

    یلدا عل تو رو نمی‌شناخت یادش رفته بود 😆

    الهه سایت دوباره فیلتر شده😂😂

     

    جدی؟من ک سر نزدم اصن فقط دیشب😆

    والا دردش به اون شدت نیس...

     

    ولی هی  میگیره هی ول میکنه

     

    منم خسته میشم میشینم گریه میکنم😂

    ن من فکر کردم تو سایت ی یلدای دیگ هست.

    اخه من موندم تو گروه ک میدونن تو دختری چ جوری خاستگاری میکنی😂

    اون ک شوخیع عل گاو😐😂

    اوه یس 😂😂😂

     

    منم خاطر خواهام زیادن 😎

    اصن وقت نمیکنم جواب منفی بدم

    حالا توام چون عزیز بودی جواب رد دادم

    وگرنه بی جواب میذاشتم😂😂😂😂😂

    من صدتا آدرس دادم یادت نیومد ی لحظع فک کردم اسم طرف یلدا نی من دارم اشتباه میکنم😂

    نوشیدنی زیاد بخور دردش کمتر میشه از نوشیدنی های با طعم جو بخور

    یلدا ولی کارمو بات انجام دادم من ب خاستم رسیدم 😌😂💦برو خودتو ی چک بکن😝

    اخه علی جریان اینکه با اسم کیان میرفته رل میزده رو گفت 

    بعد سحر رل جاسم به الهه گفت  من شک دارم تو دختر باشی...

     

     

    الهه بهش گفتم  اره پس چی من پسرم😂

     

    گفت زن میخوام 

     

    منه بدبختو انتخاب کرد😂😂

    الهه😂😂😂

    من برم شام بعدا میام

    الهه دقیقا چ کاری با یلدا کردی :|

    الهه خیلی بیشوووووری😂😂😂😂

     

    صب رفتم واسه کلیه ام سونو بدم

     

    گفتم خدایا دوقلو  دختر باشع😂😂😂😂

    فرشته میخاسی چیکارش کنم خو کردم دیگه😐😂 استغفرالله 😓📿😆

     

     

    عه ایشالا دخترام رو خودم برن تو فقط بزا😌😂

    الان زودع واس شام کع😕

    شارژم دارع میپوکع 🔫😐

    سلام خوبید وقتی میام کسی نیست وقتی میرم همه میان

    سلام من اومدم.

    سلام بهنام

    الهه من برم شام دوساعت طول میکشه.

    کسی نیس👀

    من هستم  ولی حال ندارم

     یلدا چ طور شدی ؟؟؟

     

    والا یه لحظه آروومع یه لحظه مثه سگ میگیره

     

    فعلا که یه درد ملایمی داره

    علی به مجتبی گفتی؟

    چی گفت 

    یلدا برو دکتر دیگه دردش بیشتر میشه ها. برو بشکنش لیزرش کن. آبجو بخور😅🙄 خوبه بخدا خیلی خوبه.

    آره گفتم بهش . جواب نداده پست خودش نبود فکر کنم.

    علی توکودوم پست به مجتبا کامنت دادی؟ادرسش بده

    آدرشو خودت گفتی ها. مدل موی  جذاب پسرانه

    اهاااا باش.فدا.علی من اخر سر نتونسم عکس تورو ببینم :|

    باشع الآن میزارم عکسمو ببین😂

    الهه هستی؟؟؟ بیا بریم چندتا فوش بدیم حوصلمون سر رفته..

    کجا بذاری عکستو؟پروفت؟
    من یه تصمیم گرفتم :/

    آره دیدی؟؟

    این دختره دانشجویی قلابی الآن حرفاشو شنیدم چقد چندشه😶

    بگو فرشته بگو بگو کنجکاو شدم

    نه هنو عکستو نچاپیدع علی
    تصمیم گرفتم ک دئگه جلوی هیچ پسری فوش ندم و جایی که پسر هس حرفای مثبت هجده نزنم

    آفرین👏👏👏

    علی رفتم دکتر

    سونو و آزمایش هم دادم

    فردا جواب آزمایشا میاد میرم نشون دکتر میدم

    تا فردا؟؟ نمیری😅

    یلدا اگ سنگ باشه بخواد دفع بشه مثل درد زایمان بیشتر میشه (ی کمی بترسونیمش😈)

    کسی نیس📣📣

    یلدا تو بیمارستانم نوبت بگیرم برات😅

    مرغا خوابیدید🤐

    ی دختره هست لامصب چ لبایی داره اوووف😶 حی داره نیگا میکنه . الآن چی کار باید بکنم بچها؟ چ طوری شماره بدم؟؟ فقط نمیدونم داره نگا من میکنه یا داداشم😂 اووووووف چ  نیگاهی میکنه من شرمنده شدم😶

    فرشته صب عکسمو دیدی .😎 رو مبلی چیزی بشین بعد ببین😎. میترسم از بس خوشگل 😎خوشتیپم😎 جابخوری عکس تمام قدمو گذاشتم برات نوک انگشتای پام هم معلومه😎 جا نخوری آبجی ی وقتی ها. 😎

    شب خوش من برم با دوست جدیدم ی کمی بحرفم😂😝

    علی منم میخوام ببینم 

    پستتو ندارم که؟؟

     

    زود نپاکش که میکشمت من تاظهر بیمارستانم

    سلام

    سلام

    چاپید برید ببینید میخوام بحذفمش

    سلام بعناااااممم چطوریییی.چرا نمیای اینجااااا؟؟؟.. ..علی خاک تو سرت اون چ عکسیه گذاشتبییی.عکس خودتو بذار عنتر
    بچه ها به علت هنگ کردن گوشی بنده ساینو عوض میکنم با اجازه .....سرچ کنید"بنشین و شعر بخوان جوجه معلم".

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی