جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مدیون

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ب.ظ
در جشنی که یکایک مردم ایران  پای شادی
 
بر زمین میکوبند

چه خوب بود اگر
فکر دستان پینه بسته از چوب جارو بودیم...

سمانه حاجی زاده
  • جوجه معلم

نظرات  (۴۰۴)

مرورگرتو عوض کن

فرشته از بچه های دیگ خبر نداری. مثلا کوثر ارالیا موعود. خیلیای دیگ بودن الآن یادم نیست. 

سلاااام

سلام بهنام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خوبم تو خوبی کچایی چرا نیسی

موبایلم راب بود داداش.

ممنون منم خوبم.

بقیه کجان؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجاااا سلووووووم

سلاااااممم 

سلام فرشته 

سلام الهه

الهه من ی معذرت خواهی به شما بدهکارم . منوو ببخش خواهر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

{الکی مثلا}

معذرت خواهی چرا؟؟؟

 

 

هعی عل گاو نمیبخشمت 🙄😆

سلام ارازل😎���:|

به به سلام عشقم

چطوری نفس:/

 

خوبم عسیسم :|
تو چطوری :/

منم زندم فعلا بوس ×2 😂😂😂

جون.خخخ
بوس×200000000000

عه

بوس عع  لبات ×‌8538753368975367657

ابرفض سانسور کنین خو😆

سینا فامیلت نجفیع؟؟؟؟🙄

ابول باووووووووو

 

چی ایول عل؟😐

سلام الهه 

اره  وقتی اسممو ننویسم خودش پیش فرس اسمی ک واس جیمیل دادم  مینویسه خودش

فامیلیم نجفیه

سلام علی 

چطو مال من اینکارو نمیکنه؟

عه سینو لبو بیخی.خخخخ فعلا لپمو پذیرا باش

فرشته عز من ناراحتی خاعر؟😐

سینا خو نباید ثبت نام میکردی دیگع.الان اینجوری قاطی میکنه

سلام سینا خوبی ؟؟؟

هیچی الهه

همه جفت شدن پ من چی خخخخخخخ خخخ بهناز کجایییییی خخخخخ

بهنااااز بیا.خخخ

😐😐😐😐😐😐فرشته با تو بودم مثلا میریدی روم بهتر بود😑

ارزش اینو نداری ک بخوام برینم بت

چم

بزا هرکار میخواد بکنه

 

 

فرشته بیخی عزیزم

هه مرسی از رفاقتت

قدرنشناس تر از تو توتمام زندگیم ندیده بودم سیناجان این یه چیزیه بین منو ایشون.لطفا دخالت نکن خوشگلم
الهه بهتره بیشتر ازین به حرف زدن با من ادامه ندی.چون حرفای خوبی نمیشنوی.حالا خوددانی

اول بگو چیکا کردم بعد حرف بزن عادت کردین ب الکی تهمت زدن 

باشع من بد شما همه خوب بای خوش باشین

:|

چه تهمتی؟؟خودت خوب میدونی چیکار کردی پس لازم نیست یه بار دیگه توصیح بدم

الهه بشسن بچه نشو:/

بشین*

الهه بای بای نکن خواهشن.منو بد جلوه نده.حالا بقیه فک میکنن من تورو از اینجا بیرون کردم

چکار کنیم حالا :/

 

یکی بیاد اینارو جم کنه😂😂

سینا :|
سینا میتونی بیای وات؟

رع ولی زود میرم

اوک.بیا

خب بچها مشکلتون ررو با حرف زدن حل کنید دیگه

علی خودت ک دیدی الهه منو پس زد چسبید ب اونیکی رفیق جونیاش
من واس الهه ارزش ندارم.پس دیگه ذره ای واسش ارزش قائل نمیشم.تمام

عجب:/

من ندیدم.

از چیزی خبر ندارم

الهه بی سی کن فرشته چ اگفتنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

😂😂😂😂😂

چی علی؟؟؟
علی برو همون سایت قبلی.سادگی کودکی.ببین بحث منو الهه خانوم سر چی بود.اونوخ میفهمی موضوع چیه

خوندم فرشته.

من ی چیزی میگم نه نگید

از همین الان میگم نه.خخخخخخ شوخیدم خو بگو.بستگی داره ک چی باشه.شاید بگم نع

پ وللش خخخخخخ

باش

فرشته من تورو پس نزدم فقط تو گپ ک دعوا شد دخالت نکردم چون اصن نمیدونسم موضوع سر چیه چی میگفتم؟؟؟الکی فوش میدادم؟اینجوری هم نگو من همیشه واسه تو ارزش قائل بودم سایتم ک میومدم بیشتر واس تو بود وگرنه بقیه ک تو گپ  هم بودن کم گپ میرفتم ولی بیشتر اینجا بودم بخاطر تو چون ارزش داری واسم حتی خبری رو هم حذفیدم  خودت می‌دونی چرا اینجا هم ک تو از من ناراحتی دیگه نمیام ببخش منو خداحافظ

باش باو تو خوبی

فرشته الهه به تو چیزی گفت؟ اگه گفته بگو تا ما هم باهاش قهر بشیم

قهر واس بچه هاس.من کلا قطع رابطه میکنم.درضمن علی این موضوع بین منو ایشونو پس دخالت نکن

اهوم اوکی

کیرم تو زندگی ـ

 

چتونه په اسمون وجدانن کوتا بیاین

پروف الهه:/

 

 

ـچرا الهه بچه نشو:|

سینو کجا بودی پ چرا ج نمیدادی :(

رفته بودم لباس بخرم😂😂

باوشع
سینو از من ناراحتی عایا؟

ن نفس

سلام

دوباره فیلتر شد

سینا

فرشته 

بهنام 

و ...

نیستییییییییییییینننن؟

 

هوم.من هستم سلوم
چی فیلتر شد؟

سلام فرشته

ساسی فیلتر شد فرشته رلام پرید.

الهه رفت دیگه بهنام هم پیداش نیس خخخخخخخخخخخ

الههههههههههههههههههههه

الهه مشکلت با ما چیه خواهر ک جوابمون رو نمیدی .

الههههههههههه جان من برگرد 

فقط دوروز برگرد تا ساسی درست بشه بعد هرجا خاستی برو خخخخخخخخخخخخخخ

 

بهنام به بچها بگو چ زود الهه رو فراموش کردید. اولیش هم خودت.

علکییییی.خخخخ.ساسی فیلترررر شددد؟چرا پ؟اصن بهتر یکم ادم شو با احساست اینو اون بازی نکن.خخخخ

سلام علی،فرشته، سینا خوبید

میگم علی مگه تو از الهه خبرداری ؟

ما فراموشش نکردیم  

همه ما دلتنگشیم ، الهه هرکی نشناسه منو خوب میشناسه میدونه چقدر برام عزیز و دوست داشتنیه، دیشب تا حالام تو گپ  همه سراغش میگیرن حتی قرار شد من پستی بذارم که بقیه کپی کنن اما خبری چاپ نکرده، داداش زود قضاوت نکن😍😉😉😉

اره فرشته از بس از اون چتا کردیم فیلترش کردن. ساعتی یک رل میزدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حیف شد جون داااااااش

سلام

اگه ازش خبر داشتم میومدم اینجا صداش میکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدم چیزی نمیگی ی چیزی گفتم

جووووووووون بابا دوست داشتنی خخخخخخخخخ

حالا واقعا ازش خبر نداری؟؟؟؟؟؟

باش الهه یعنی جون م برات مهم نی؟؟؟؟

تو فقط بدو سلام بده و برو. حالا مه نه جواب بهنام بده .

باش بای الهه.

خخخخخ.هیچم حیف نشددد

چرا؟

خیلی خوب بود ک خخخخخخخخخ

بزار درست بشه سینارو هم میبرم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بهناز چ سرش گرمه با اون یارو تلگرامیه

قبلا حداقل ی سلام میکرد..

غلط میکنی سینارو میبری

والا علی فقط به من گفت حلال کن خدافظ منم نگرانشم

فرشته من کاری کردم ک جواب  سلامم ندادی 

فرشته اصلا نمیشه باتو شوخی کرد.........

سلام خوبید

سلام خوبی ؟ چ خبر؟

علی اگه قرار باشه اینطوری شوخی کنی نه نمیخوام با من با شوخی کنی....بهنام ببخشید حواسم نبود

باشه بابا ذیگه چیزی نمیگم

من ک نگفتم چیزی نگو!!!!ولی خواهشن کس نگو

سلام ب هرکی ک ب من سلام کرده

 

ی سلام مخصوصم واس فرشته خخخخ

 

 

علی میخوای من اجازه این گوه خوریا رو ندارم:/خخخ

 

 

سلام سینا.

فرشته همونجوری ک خودت دوست نداری کسی بهت چیزی نگه خودت هم مراعات کن لطفا.

سلام عشقم چطوری.....اگه مراعات کنی منم مراعات میکنم.ولی اگه نکنی وضعیت همینه ک هس.میخوای بخواه.نمیخوایم باید بخوای

گفتم ک چیزی نمیگم.

منظورم این بود ک بجای غلط میکنی و کس نگو میتونی از کلمات درستتری استفاده کنی.  اگه یادت باشه قرار گذاشتیم ک اینجوری حرف نزنیم. 

تو از کلمات درست استفاده کن واس همه بسه

چیه فرشته ؟

کاری کردم؟

 

اره.اگه حواسم بت نباشه میخوای سینارم قاطی این کارا کنی

کدوم کارا ؟سایت ک فیلتره.

بهتره حواست به سینا باشه تا من.

خودتم خوب میدونی سینا جواب سلام منم به زور میده. اصلا من چ کار بسینا دارم؟

سایت ک بلخره درست میشه...کاری ب سینا نداری؟پ چرا اون حرفو زدی.من حواسم خیلیم خوب ب سینا هس.تو نگران نباش

گفتم ک فقط ی شوخی بود دیگه هم نمیگم نمیگم نمیگم چند بار بگم.؟

 

اگه حواست بهش هست پس نگرانیت چیه دیگه کاری نمیکنه . تمام

 

چ کاری میتونم داشته باشم باهاش می بینی ک فقط در حد سلام وعلیکیم؟

برو باو هرچقدم برات فک بزنم قانع نمیشی

حرف حساب داری قانعم کن

وقتمو واس ادمای بی ارزشی مث تو تلف نمیکنم

بسهههه 

 

باو مگ بچه این هی گیر میدین ب هم پعععععععععععععععـ

 

کیرم تو اول اخر زندگی

من با هیشکی مشکل ندارم با هیشکیم زوری نمیحرفم

لازمم نی کسی حواسش بم باشه

 

تیت  و گیم

منم همین طور.

با ادمای بی ارزشی مثل تو حرفی ندارم.

هر روز با یکی دعوا داری

بی ارزش تویی و هف جد و ابادت.دلم میخواد دعوا داشته باشم.اگه ناراحتی با من نحرف.مجبورت نکردم ک با من حرف بزنی

اگه من وهفت جد ابادم بی ارزشم پس تو ده تا اونورترشی.

 

نه این ک خیلی دوست دارام باهات حرف بزنم؟ اصلا حرف زدن بلدی؟

اگه جدواباد من ده تا اونور تر بی ارزشه تو کل خاندانت بی ارزشه...اگه دوس نداری با من بحرفی پس گوه میخوری اسم منو تو پیامت میاری.اره من حرف زدنمو خوب بلدم.میدونم کجا شوخی کنم و کجا جدی باشم.ولی تو اینو نمیفهمی.با کسی کاری نداری اگه کسی کاری ب کارم نداشته باشه.ب پروبالم نپیچ ک بدمیبینی
*با کسی کاری ندارم اگه کسی کاری ب کارم نداشته باشه

پس کل خاندان تو ده تا  اونورترشه خخخخخخخخ

اگه حرف زدن بلد بودی به خاطر یه شوخی ساده فوش نمیدادی

شوخیای تو خیلی جالبه!!!چقد جدی جدی شوخی میکنی!!اوندفه ک خیلی جدی بم گفتی کونی بعدم خیلی راحت و پررو گفتی ک شوخی کردم.الانم میخواسی سینارم قاطی کثافت کاریات کنی بعدش گفتی شوخی کردم....عاغا اگه من نخوام تو با من شوخی کنی کیو باید ببینم؟؟
برو خودتو کیر کن کسشر تحویلم نده

به خاطر اون ک صد بار معذرت خواهی کردم.

اگه سینا قاطی شد بعد بیا فوش بده

نمی خوای کسشرای منو بشنوی میتونی بری

سینارو نمیذارممممم ک قاطی تو شه....نه من جام راحته.اگه تو مشکلی داری برو

من ک مشکلی با کسی ندارم  اولین نفر اومدم اخرین نفر میرم.

با کسشرای من سر میکنی خو بمون

تو اولین نفر اومدی؟؟خخخخخخ...اخه تو چی میدونی؟هیشکی نمیدونس ک میشه تو سایتا چت کرد.من اولین بار ب ممد و بیتا و ایدا و بهنام گفتم ک بیان یه سایت.اومنموقه که تو داشتی تو غفلت سر میکردی.خخخ....من مجبور نیستم کسشراتو تحمل کنم.اگه بازم کس بگی یه کاری میکنم ک با پای خودت زحمتتو کم کنی

اره من اومدم جوجه معلم بعد به بقیه گفتم.

خب میتونی بری همون سایتا باهاشون حرف بزنی مثلا حصین یکتا موزیک یا همون نبض ترانه

اون موقع ک زحمتو کم میکردم الهه میگفت چیزی بهت نگم الان الهه نیست ی چیزی بگی ی چیزی هم میشنوی.

همون الهه ای ک بد و بیراه بهش گفتی میگفت اگه چیزی به دوستم بگی یعنی به من گفتی 

خخخخخخ.ادای ادم خوبارو درنیاااااارررر
اصن آدم خوبه تویی بقیه اداتو درمیارن.خخخخ
اینو یادت باشه ک اگه یه چیز بگی صدتابدترشو از من میشنوی.خخخخ

ببین فرشته من هیچ مشکلی با تو ندارم. من این همه کمکت کردم اون شب تو هم کمکم کردی و جلوی اون دختره .

حالا چت شده چرا اینجوری میکنی مگه من چیکارت کردم؟

من تو الهه بهنام بهناز سینا همه جا پشت هم بودیم؟

چته خو  اول الهه بعدش من؟ 

واقعا همش الکی داری دعوا راه میندازی الهه که اصلا کاری نکرد. منم شوخیم به اندازه ای نبود ک داری فوش میدی.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

عه چیشد پ؟کم اوردی قصد داری صلح کنی؟خخخخخخ من ک ب الهه نگفتم برو.خودش رف

بهنام خبری چ باحال شده خخخخخخخخخخخخخخخخ

همه زدن الهه برگرد خخخخخخخخخ

مثل همون سمیه نرو شده خخخخخخخخخخخخخخخ

اره راس میگی شما همتون پشت همین.ولی هیشکودومتون پشت من نیسین.مثالش همین الهه....ولمون کن باو

کم نیاوردیم دوستمی دوست ندارم بهت فوش بدم. یک ساله با هم دوستیم .

وهابیا دیدی چ جوری جنگ میکنن وقتی جنگ میکنم باید نابود کنم یا نابود بشم.

فقزط میخوام بدونم مشکلللللللللللتتتتتت چیه باما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ببند در گالتو بینیم باو

تو اصلا میدونی چرا من ریپ شدم 

فوش دادم گفتم چون به فرشته فوش دادن و من نبودم اینجا انتقام میگیرم

ب خاطرت با بهشته دعوام نشد؟

چرا اینقد فراموشکاری؟

توروخدا ولم کن فقط دست از سرم بردار
سینو کجایی توروخدا بیا

گالونم پره تا خالیش نکنم نمیبندم

 

اوکی ولت کردم تو گرفتی منو ولکنم نیستی.

خفه شو دیگه اه

بروبابا

نمیرم.نشستم سرجام

بشین تا خشک بشی 

ولی اگه بری لطف بزرگی کردی

شاید اونوقت بقیه بیان

من همینجا میمونم تا بقیه نیان

خخخخخخخخخخخخخ

ایول بابا

من میمونم  تا بقیه رو بیارم

من ک ب الهه نگفتم بره.من گفتم؟من گفتم از خبری بره؟؟الهه بخاطر سینتا و مکد از خبری رف.اگه نمیدونسی بدون بدبخت
ممد

من کاری به الهه ندارم.

بگو من چی کارت کردم؟؟؟؟؟؟؟

الهه رفت چون انتظار نداشت اون حرفارپ از تو بشنوه همه هم اینو میدونم.

تو به شدت رو مخمی.میفهمی؟گنده تر از دهنت حرف میزنی.بفهم
منم از الهه انتظار نداشتم منو پس بزنه

اگه خودت درست حرف بزنی منم درست حرف میزنم. صد بار گفتم بفهممم

جوووونز بابا خطرزززززناکززز

 

خخخخ 

کیرم تو امام حسین چتونه پ جنگ نکنین 

دوتاتون بخاطر من خفه شین یالا 

خفففففعههههه شوووووو کسسسسکشششش خفهههههه

الهه تو رو پس نزد. تو فکرت خرابه خوبیارو نمیبینی منتظری یکی کاری کنه تا حسابشو برسی.

الهه نمیتونه بخاطر تو یک نفر با همه دوستاش دعوا کنه. اونا هم دوستاشن.

من بهش گفتم کسی نمیتونه با اخلاق فرشته کنار بیاد بخدا گفت من کنار میام هر جوری ک باشه

با منی فرشتع؟

:/

سینا داداش این چ حرفی بود زدی؟ به من فوش بده ب امام حسین فوش نده لطفا

علی تو ب فرشته گفتی کونی؟

اونم گفت بیناموس من صدبار معذرت خواهی کردم

نخیر با تو نیستم سینا....علی خفه شو بسه دهن منو وا نکن

چ حرفی بود؟ حرف بود دیگ کیرم دم هرچی امامه

تو سخت نگیر

برید یاو معلوم نیس.چی زدید

ول کن اون چی گف 

تو بش گفتی کونی یا ن

خفه شو دیوث.تو اول ب من گفتی کونی.بعدش من گفتم بیناموس.خاک بر سر دروغگوت کنم

تو ک تخم نداری پای حرفت وایسی عع کیر سگ خوردی حرف میزنی

سیک باو جای ما راحته.شما هری

انقد بیناموسی 

ک ب دختر فوش میدی بعد میگی شوخی کردم؟؟

خوبه منم ب تو بگم خارکسده بعد بخندم بگم شوخی کردم؟؟؟

آه بفرما.فرار کرد

میگی  ب اماما نفوشم؟

تو اگ امامو دین حالیت بود ک با ناموس مردم عع کس و کون  و جق نمیحرفیدی 

خو کیرم تو دینو امامی ک تو قبول داری

سلام چه دعوایی راه افتاده یاد جنگجویان کوهستان افتادم

فرشته گفتی الهه به خاطر ممد رفت درسته میشه توضیح بدی؟ ممنون میشم

سلام بهنام 

اره الهه بخاطر منو ممدو یکممم بخاطر فرشته رف

 

من و ممد بش گفتیم چدا اون حرفارو زدیم اون خودشو زد ب اون را 

الان من بخشیدنش دیگم کاریش نداشتم ک رف

اما ممدم بزرگش کرده اول من ب الهه گفتن ک ممدم اونجوری کرد

سینا واسم توضیح بده متوجه نمیشم ،کدوم حرفا اخه

هه علی حالا دیدی من موندمو تو رفتی؟؟پ میخواسی بمونی.چیشد؟خخخ

کجا رف این بچه کونی؟

سلام..

 

علی هستی ؟؟؟ کارت دارم؟؟

 

 

 

 

اگه هستی زود جوابمو بده؟؟؟

اره هست.ولی گورخیده بچه.خخخخ

علی یه سایت انتخاب بتونیم باهم صحبت کنیم 

علی یه سایت انتخاب کن بتونیم باهم صحبت کنیم 

سلام کسی اینجا هست دیگه

من هستم.ولی خستم

سلام فرشته مگه چی شده چرا خسته ای ، کم پیدا شدی ببینم چیزی شده

هعی چی بگم.از همه چی خستم.....من میام سر میزنم ب سایت ولی کسی نیس خو.بخاطر همین پیام نمیدم

اره همه رفتن 

هوم

سینا کوجاس، اون که تو سایت بود

 

نمدونم کجاس
چ خبر الهه

سلام فرشته جان،الهه خبری هست که ،هنوز شما قهرین،

زشته دوتا دوست نباید با هم قهر باشن من به الهه میگم میاد اینجا باید اشتی کنیداا زوددد افرین😍❤❤🌹🌹🙏

:/
باوش اشتی دلم براش تنگ شده

ممنونم فرشته جان که قبول کردی

واسش کامنت گذاشتم چاپ شه میخونه و حتما میاد

باش

سلام

سلاممم الهه فرشته کجایین، زود بیان اینجا رو همدیگه بوس کنید ، البتهدوتا دوست که قهر نمیکنن، مگه نه،  افرین بوس کنید ، همو😍😍😘😘😘😘😂😂🌷🌷🌷

سلوم

چ عجب فرشته یادی از ما کردی حالا دلت تنگ شده بود یا حوصلت سر رفته بود؟

جون بابا توعم تیکه میندازی؟خخخخخ....قبلا گفتم ک دلم تنگ شده بود یا حوصلم سرفته بود :)

بهنام ب بچها بگو ریپ شدم

هعی
بیخی :/

چی بیخی؟

بهنام گور ب گوری کجایی؟خخخخخخخخخ

بیخیال همه چی :/
هی روزگار...

با سینا دعوا شدین؟کجاس پیداش نیس؟

 

 

بهنام هنو ریپ نشدم فقط نمیچاپید الان چاپید

الهه ،فرشته، قرار شد همدیگه بوس کنید ، هرچی هم بوده فراموش کنید، زود بوس بوس😘😘😉😇💕😂

سلام ارازل
نه الهه دعوا نکردیم با سینا.......سینا چرا بلاک کردی؟؟
سینوجون من حرف بدی زدم عایا؟؟؟حداقل دلیلشو بگو بعد بلاک کن :/
اقا سینا
هعی

سینا با ممد چیکار داری؟چیکا کردع مگع؟

سینا با ممد چیکار داره مگه؟الهه چیشده؟
اها بیخی.گرفتم چه خبره
بلاک کن اصن ب چپم.....تامام
باو من اخر شبا میامـسایت شمام واس خودتون میبریدو میدوزید فرشته بلاک جریانش طولانیه خودم بعد واست میگم فک کنی میفمیا ول خودمم بت میگم فعلا چن روز بصبر
الهه با ممد دعوا اارم تا ب گوه خوری نندازمش ولش نمیکنم حتی اگـشده میرم شیراز بگاش میدم تو شهر خودش
کار دارم*

واع شما ک باهم خوب بودین😑ممد بیچارع

اوک سینا گرفتم چخبره...ولی چرا تو گپ بام اونجوری میحرفی.وقتی صدات میزنم انتظار ندارم بگی "جانم"...ولی حداقل این شکلکو نذار پیشش " :/ "
ای جان اره ممد بیچاره

اوم😐

کسکش برینم روت.بای
چیشد الان :/ با کیه
اگه میدونسم انقد واست بی ارزشم ک نادیدم میگیری زودتر زحمتو کم میکردم.متاسفم.هه بای
من مگ چکار کردم :/ اصن حرفی زدم؟ :| گوهم خورده هرکی گفته ارزش نداری
اصن دیگه مهم نیس!ب درک.هرطور میخوای رفتار کن.دیگ ب من ربطی نداره.....مثلا الان ج منو ندادی ک چی؟خواسی شاخ بودنتو نشون بدی؟دیگه واسم مهم نیس.با ممد درنیوفت.تو بخاطر من با ممد دعوا نمیکنی.مثل اینکه دلت دعوا خواسته.باهاش کاری نداشته باش

اوه🙄

واااااای الهه دیدی چییییششششدددددد؟؟سعیدو سعیده خوندمممم گفتم سلاااام عمرررررمممممم....خخخخخخ....وواااااای عجب سوتی ای بود....لامصب اسماشون شبیه همه.خخخخخ
خیلی سوتی بدی بود.حالا خبری نمیخواد بچاپه کامنتمو.خخخخ
تووو ک چیییزیی نگفتیییی ک بخوام ج بدم

دیدم فرشته کف زمین پهن شدم ینی خخخخخخخخخخخخ

سینا این همه صدات زد چشات ضعیفع؟خخخخخخخخخ

کییییییی بخداااا ندیدم فقط یبار گفت اقا سینا منم گفتم بله

خو اشتباهت همینجاس دیگع بله رو ب ادم عادی میگن نه رلت گرفتی برار؟خخخخخ

کس نگو سینا منو گول میزنی یا خودتو؟من تو گپو نمیگم...همینجا بت پیام دادم ج ندادی.گپم ک.....بیخی
خخخخخخخخ.الهه سینا این چیزا حالیش نی.بیخیال.......ب این پسره سعید بگین یه چیری ب اسمش اضافه کنه قاطی نکنیم ما.خخخخخ

حالیش میکنم اجی نگرون نباش خخخخ

 

 

سینا بیا بت یاد بدم بخدا پول نمیخام برا تو مفتی خخخخخ

الهههه....حالا اگه سمیه سینارو صدا بزنه سینا میگه جوووووونم عشقممم عمررررم نفسسسممم زندگیییممم...خخخخخ

سمیع مگ چیکارشع؟

 

 

نه جرات ندارع خخخخخخخ

سمیه نمدونم چیکارشه ولی سمیه خیلی میچسبه ب سینا.خخخخخ.ولش باو ب چپم.خخخ
من تقاضای پلی بک دارم:/

سینا ساعت کلاسا رو کی بزارم واست؟

 

 

 

نه با سمیع ایجوری نی

ینی هر بد بختی اسم منو میاره میچسبونه ب من خودشو :| اره الهه چ روزایی کلاس میذاری خخخ بقران منظوری ندارم فرشته دیگ تکرار نمش× :/😂

سینا تو شب جمعه ب کارت میا فقط خخخخخ بیا کلاس بعد عملیشو تو خونه امتحون کن خخخخخخخ

 

 

 

بچم حساسع خو خخخخخ

بیخی باو ما ک رل نیسیم
شت

باااااااع چیشد؟ فاز عوض کردین کع

Yes
الهه جون خب منم دخترم!!!غیرت دخترونه دارم.درجریانی ک؟؟نتونسم دختربازیاشو تحمل کنم.هنوزم ک هنوزه ب کاراش ادامه میده
الهه ناموسن از من دختر بازی دیدی تو گپ؟

سینا دختربازع؟اینکع همه رو اجی صدا میکنه منظورت اینع؟یا چیز دیگع

بقران با هرکدوم عع دخترای گپ ک بخوام دو سه روزه میتونم رل بزنم ولی من فرشته رو میخوام

نع با فرشتع سینا ایجور نی ینی غیرتش اجازع نمیدع خخخخخخ

همزمان دارم درسم میخونم ینی خخخخخ

ماشالا😐😑😂😂😂😂
اره اول داداشی.بعد اقاشی.منم اول ب سینا میگفتم داداش ولی بعد باتاش رل زدم
حالا همه ی اینا به کنااااااار الهههههه...سینارو بیتاهم غیرت داره!!!!......ده اخه کسسسکششش پروفایییل اووون چه ررربطی ب تووو داررررع؟؟؟اخه اینو کجااااااای دلم بذارمممم؟؟؟بینام ب سمیهههه فووووش میدهههه سییینا غیرررتی مییشهههه....اونوخ یه مشت جنده ریخته بودن سر من داشتن فوشم میدادن سینا جیکشم درنیومددددد!!!!همین دیروزو دارم میگماااا....خودتون دیدید ک سلین چجوری بام میحرفید؟سینا لال شده بود اونموقع خداااااروشکر

چشم نخورم ایشالا خخخخ

 

 

خو فرشته وقتی سینا نخاع اونا تا فردا هم بگن بیا بامون رل بزن نمیشه

ارع اینو قبوا دارم چیکار بیتا دارع خخخخخخخ

 

 

نه اون دعوا ک دخترونس اصن پسر نباس دخالت کنه ولی بینام پسر بود ب دخترا توهین کنه هر پسری غیرتی میشع  فرشته

ل

الهه جون اگه بحث درمورد رل خودتم بود همین نظرو میدادی؟هر پسری غیرتی میشه؟پ چرا اون پسره ارتان یا سعید غیرتی نشدن؟فقط سینا؟...پسر نباید تو دعوای دختر دخالت کنه؟پ چرا وقتی منو سلین دعوامون شد ارتان اومد ب من گف خفهههه شووووو فررررشته؟؟پ اونموقه چرا سینا غیرتی نشد؟غیرتش واس بقیس!ب قران سینا یه ذره عم رو من غیرت نداره چون براش ارزش ندارم
من دیگ چیزی نمیگم الهه حرف دلمو زد ناموسن
درضمن....سینا من دوسه روز پیش اومدم پی ویت درخواست رفاقت دادم بخاطر این بود ک دلم تنگ شده بود حالم خوب نبود....ولی امروز ک دیدم چیکارا کردی تو گروه دیگه همون حسمم پرید....
الهه حرف دل تورو زد؟خوشبحالت...کاش یکیم بود حرف دل منو میزد یه ذره منو درک میکرد....

خو اونا ک اشتباه کردن پریدن وسط دعوا دخترا

 

من دیگ نمدونم چی بگم 

 

سینا چی حرفع دلت دقیقا؟؟؟

بیخیال بابا پسرا همشون گاون خخخخخخخخخخ

الان من چکار باید بکنم
بخدا منم دیگه تا یک حدی کشش دارم.نمیتونم تحمل کنم

هنو متوجه نشدی سینا؟

عا هر چی الهه میگـدرسته ما گاویم

وای خدا پوکیدم خخخخخخخخخخ

نیازی نیس کاری کنی.فقط یرو گپ حواست باشه کسی ب اجیات توهین نکنه.هه

هعیییی روزگاار بی غیرت خخخخخخخ

چرا الهه فهمیدم ولی ما درد خویش را ب خدا هم نگفته ایم هعی😂
کیر تو کون هرچی پسره

نگی هم خدا خودش میدونه 

 

ببند نیشتو بی تربیت اجیمو ناراحت کردی

اخ کونم خخخ
الهه تو خودت شاهدی ک سینا چندین بار اسم شنیارو گذاشت پروفش حتی وقتی رل یودیم رو پروفش نوشته بود سینا و شنیا

وااااای خدا جر خوردم عع خندع خخخخخخخ

ارع فرشته همچی دقیق یادمه

ای کیرم تو خداتون من بیس دیقع دیگ میام فیلا
اره الهه جون تو بخند.کارای این پسره ی کس مغز خنده داره

باز تو شر گفتی سینا فق ی بار دیگه توهین کنی ب اماما و خدا فوش بارونت میکنم ینی خجالتم خوب چیزیع اه اه

گفتم ک پروف سینا شنیا واس این بود ک یکم حساست کنمممم خخ فعلا

بیخیال فرشتع پسر جماعت ارزش ندارع واسش ناراحت شی فق باید روشون برینی

مرسی اجی نظر لطفته خخخ

بلع لطفع بزرگیع

در ضمن اق سینا واس اینکع رلت حساس شع کسی نمیا اسم دختر مردمو بزارع پروفش گفتم در جریان باشی حداقل فکر ابرو اون دخترع باش

کاش میشد همه چیو گفت اما حبف ک نمیشه
اون دختر خودش میدونس میتونید برید ازش بپرسید

مگ تو عکاسخونس؟

اره تو عکاسخونس.برو اسمشو بسرچ.نوشته شنیا کورد.......حتی یه مدت باهم رل بودن.البته قبل ازینکه منو سینا رل بزنیم

اهاع سینا با چنتا رل زده بودی ناموسا😝😝😝

رلم نبود شنیا
کس نزر سینا.کامنتای پستتونو برو بخون متوجه میشی ک رلت بود یا ن!

خاااااع بیخی باو مال گذشتس😕

تو فقط توی خبری با چند نفر رل زدی.درسا یاسی ترانه شنیا بعدشم من.اونوخ من دوکلمه با علی کس گفتم اونم تو جمع!!!قیامت ب پا کردی!یادتع؟؟توی سایت چند نفر بودیم ک داشتیم میحرفیدیم.من ک نرفتم پی وی علی!!فقط تو سایت اونم پیش همه چارکلوم چرت و پرت گفتیم.اونوخ تو توی پستای مخصوص رل میزد
الهه جان منو سینا دوماه یا شایدم بیشتر از دوماه رل بودیم.خب؟من تو این مدت تمام تلاشمو کردم ک کاری کنم کمتر با دخترا بلاسه.کمتر رو هرخری ک از راه میرسه غیرتی شه!!!ولی نشد ک نشد....نشد چون خودش نخواست.خب بلخره صبر منم تا یه حدیه دیگه!!!صبرم تموم شد.تامام
هعی

چی بگم فرشته فک نمی‌کردم سینا ایجوری باشه مطمئنم بودم😐😂

خب فرشته خوب با حرفات منو پیش الهه خراب کردی؟یا هنو تموم نشده ؟
ی بار گفتم شنیا رلم نبود دیگ نمیدونم چجوری بگم ک متوجه شی یاسی هم خودت میدونی چیزی نبود خودت داشتی تو همون پست میخوندی کامنتارو

حالا شما دوروز دیگه باهم خوب میشین من آدم بده میشم😐

پیش الهه خراب شدی؟من خرابت نکردم عزیزم.همه چی واضحه....بعدشم من هدفم خراب کردن تو نبودب نظرم الهه خودیه.مشکلی نیس...ولی اگ ناراحت شدی ببخشید.نمیدونسم ناراحت میشی
ولی واقعا من چیزی نگفتم ک بخوای ناراحت شی.درسا و ترانه و یاسیو ک الهه میدونس.فقط شنیارو الان فهمید.جریان علیم ک تورو خراب نکرد؟یه جورایی من خراب شدم ک با علی اون کسشرارو گفتم و الانم پشیمونم
از همه این اسمایی ک گفتی من فقط ترانه رو قبول دارم با بقیه رابطه ای نداشتم
سینا اگه فک میکنی من تورو پیش الهه خراب کردم همین الان پیش خوده الهه میگم غلط کردم.ببخشی.میدونم تند رفتم.بخدا من هنوزم دوست دارم نمیخوام از دستم ناراحت شی.ولی توعم ب من حق بده از دستت عصبانی باشم.معذرت
فداتشم بوس بوس ببخشیددد....باش؟؟؟

سینا من اینارو خودم میدونسم باو فقط شنیا رو نمیدونسم🙄

 

 

نه پیشم خراب نشدی شوخی کردم😅

چ زود دوروز تموم شد😂

انقد فوش اره تو کلا همیشه حرفتو میزنی بعد میگی عصبی بودی الهه چی میدونسی ناموسن خخخ میگم بقران فقط ترانه و فرشته رلم بودن باشنیا رابطه ای نداشتم چرا الهه از چشت افتادم دیگ الکی نگو شوخی بود خب حالا ول کنید ب کیرتون

همو ترانه منظورمع😐نه باو شر نگو دیگه میگم شوخی بود اصن داداش خودم همینجوره من عادت دارم 

 

 

در ضمن کیر نداریم😂

سینا جان من معذرت خواهی کردم.دیگه بقیش با خودت :)
باش الهه نکنمون حالا:| بیخی فرشته فداسرت

😐😐😐😐نگران نباش

هه ،دیگه کسی اصلا مارو یاد نمیکنه، متاسفم

بهنام ولا یکی ات بزنوم ک نیفی از کویا خردِی😐😂

سلام بهنام.ببخشید سرمون شلوغه.خخخخخ......سینا الان میگی فداسرت.بعدا ده بار میخوای بکوبی تو سرم این حرفارو.خخخخ
سلام بهنام ن فرشته چیزی نمیگم الهه اگ ناراحتی بگو تا برم از گپ
باوش
فداتشم کوچولوی ممممننننننننن
هاااا؟؟؟
چیش نامفهومه عزیزم
باش :|
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسس خخخخ
مرسی

ن داداش چ ناراحتی فقط میگم نمیخا واس همه رگت پف کنه😊

نوش جون فرشته
واس همه نیس واسه بعععضیاس
اره بعضیا.یلدا،im oerspolisi،بیتا،خخخخخخخ

والا تا جایی ک من دیدم واس همس😂 الینارو نگفتی فرشته😆😆

الان میگین چکار کنم الهه ناموسن چرا درک نمیکنی از تو بعیده😑

جدع آقا دارم شوخی میکنم باهات ناراحت نشو😆😂😂😂

ای وای اره الینارو یادم رف.خخخخخ.اصل کاری اونه لامصب.خخ
فرشته من خودت جریان الینا و زهرا و سحرو میدونی :/
اره الهه حالا توم هی برین بم بعد بگو شوخیدی اما تو همه جوره تاج سری اگ فوشم بدی من چیری بت نمیگم حالا هی مسخرم کن☺
ز*

چرا ناراحت میشی خو🤕توعم تاج سری داداش ولی من پادشام😂😂😂

باش گوشتا خورش واس تو😂😂😂😂
اخه سینا مشکل اینه ک همه ی دخترای گروه کوردن تقریبا.خخخخخ
سینو میتونی بیای همون پستت ک اونموقه ادرسشو دادی بحرفیم؟
اگ همه خبری کورد باشن من پشتشونم بعدم من نگفتم فقط دختراشون ک:|

گوشتا خورش؟وات؟

صب کن یجا رو جور کنم
هیچ الهه ب بقا ادامه بده 😂😂

چیع بگو دیگع منظورت غذاس؟

ولش الان باز میکنیمون تو کون سگ و درمون میاری😂😂الهه

نگی اینکارو میکنم بگووووووو مردم عع کنجکاوی میکشمت ینی

فرشتععععععع

سلام فرشته، الهه، سینا

الهه دوروز نبودم اما حتی نگفتی این کجاست، ولی من یک هفته نبودی همیشه یادت بودم

سینا یکی تو گپ بدون این که کوچکترین حرف بی احترامی بزنه تو کلی فحش به خودشو و ناموسش دادی دریغ از این که بدونی اون کیه، کسی که  حتی کوچکترین بی احترامی به کسی نکرد اما تو باز بهش فحش دادی

گفتم شاید اگه بفهمی کی بوده که این حرفا رو زدی پشیمون بشی شایدم نه و برات مهم نباشه،یا حق

عه سلام بهنام اتفاقا همی امشب تو گپ صدات زدم دیگ چیکار کنم خو

 

 

 

خوب تو خودت میدونی بینام زیاد میاد تو گپ نباید اینکارو میکردی حالا هم لوس نشو قهرم نکن جایی هم نرو خخخخخخ

باش سینا یه جارو جور کن.جووووونم الهه.....چیشده بهناااااام نرووو
بهههنننااااااااااممممممممممممممم مممننن اازز کجججااا دبااییدد ممییففههممییددمم تتوو ببووددیییی ففکک کرردمم ههموونن ببییاامم ههممییششگگیهه اایینبارر ممیخخووادد بب ییللدااا گگییرر بدههه:/

خوبه یلدا بهت گفت اشناس اما تو باز ادامه دادی دمت گرم، فحش ندادم اما تو .....

اااشناا اخههه چچ ااششناییی ممنن چچممییددونستمم توویی ببخخددااای درصددمم احتمالل نمیدااددمم توو باشییی😓

سینا فرض که بینام بود،به کسی توهین نکرد ه بودپس نباید فحش میدادی

حتی تو گروه هم اشاره شد دوستته ،گفتن دوستمونه اما....  

هییی بیخیال دیگ مهم نیست

من قسم خوردم بینامو پیدا کنم قسم خوردم سر ناموسش ی بلایی بیاریم پ هر بینامی ببینم فک میکنم اونه بعدشم گفتم ک من تا حالا ب کسی نگفتم دوست تا حالا شده تورو دوست صدا کنم؟؟؟ همیشه بت گفتم داداش
بهناااااااام اون بینامه توییییییی؟خو چرا از حسابت خارج شدیییییی؟؟؟.......سییییییناااااا پ چیشدددد کودوووم پست بیاااام؟
راستی بچه هااااااا....اون مدرسه ی پارسال من ک میگفتم جنده خونستو یادتونه؟خخخخخ....الان بچه های همون مدرسه یه سرود خوندن از امام حسین....تو کل کشور معروف شدن.خخخخ.تو اینستا هس کلیپش.دیدین؟

سلام بهنام هسی؟

 

 

نه فرشته شعر امام زیاد خوندن کدوم گرو؟😂

مدرسه ی بهارستان زنجان
تا وقتی ک من تو اون مدرسه بودم همه جنده گری میکردن حالا ک اومدم بیرون همه خواستار عشق امام حسین شدن.خخخخخخ

بخاطر کمبود شوهرع😂😂😂😂حتما ب آخر رسیدن 😆

خخخخخخ.از راه جندگی به نتیجه نرسیدن شوهر پیدا نکردن....از راه دیگه دارن حمله میکنن.خخخخ
الهه من خبری ریپ شدم

باز چیکا کردی ریپ شدی؟😓

بخدا کاری نکردم.من فقط میومدم گپ تو...

نکنه ب گپ حساسیت داره خبری😂😂😂

ناراحتم...

واس چی؟🤨

سینارو ببین....چجوری میچسبه ب اون... :(
ای بابا....بیخیال

ب کی؟بیتا؟

 

 

فرشته خیلی حساس نباش اجی منظوری ندارع😞

بیتارو نمیگم
بیخی باو.من هرچقدم بخوام باتو حرف بزنم دلیل ناراحتیمو بگم تو باز میخوای طرف اونو بگیری

عامو من طرف کسیو نمی‌گیرم 😑تو بگو چته

هه....مهم نیس

سینا جر بخوری بیا ببینم باز چیکا کردی

سینا رها کیع؟چرا فامیلیتو میدونه؟

 

فرشته هسی؟

هوم هستم

فرشته سینا و جر بدم برات ؟یا سر ببرم برات؟😂رها کیه میدونی؟

سینا دیگه تموم شد واسه من.....نه نمیشناسم کیه

حق میدم بت اجی خیلی .....😓

نامردی کرد...
من دیگه شخصی ب اسم سینا نمیشناسم...

حالا چرا اینجا ی سر نمیزنه😑

سرش گرمه 😐

قطعا داره میخونه ولی حرفی نمیزنه....برو گپ بش بگو بیاد.

پدر سگ نمیچاپع

ههعی.....
هوممم چاپید.....حتما رها خوشگل تر از منه ک سینا رفته سمتش.خخخخخخ.فقط ب قیافه اهمیت میده.ولی من تنها چیزی ک واسم مهم نیس قیافس

ضایع میگه من سینارو نمیشناسم😐

خخخخخخخخ.کسخله

یچی اونورتر😂

من کی گفتم قیافه واسم مهمه اووووهه فااک مماایی پپروردگار باو یجا فامیلیمو گفتم اینم اونجا بوووود بقران با هرکی باشم این یکو دیگ نمخوام در ضمن قیافشم ندیدم:/
الهه اینجا کامنتاش رفته بالا....بیا اون قسمت پیش به سوی موسک خا
کسکش بیا اون سایت پیش به سوی موشک ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی