جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

💞یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...💞

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ
💞یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...💞



حتما شما هم این مصرع زیبا را زیاد شنیده اید ولی بقیه شعر را خیلی ها نمی دانند و شاعر آن را نمی شناسند.

این شعر از آقای دکتر محمود اکرامی فر هست. 
ایشون مجموعه شعری دارند به نام دریا تشنه است...

...این سروده زیبا را تقدیم می کنم به همه شیفتگان مولا أمیرالمؤمنین علی علیه السلام ...

.... از بیابان بوی گندم مانده است
عشق روی دست مردم مانده است

باز هم یک روز طوفان می شود
هر چه می خواهد خدا آن می شود

می روم افتان و خیزان تا غدیر
باده ها می نوشم از جوشن کبیر

آب زمزم در دل صحرا خوش است
باده نوشی از کف مولا خوش است

👈فاش می گویم که مولایم علیست
👈آفتاب صبح فردایم علیست

هر که در عشق علی گم می شود
 مثل گل محبوب مردم می شود

تا علی گفتم زبان آتش گرفت
پیش چشمم آسمان آتش گرفت

آسمان رقصید و بارانی شدیم
موج زد دریا و طوفانی شدیم

💕بغض چندین ساله ی ما باز شد
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد💕

یا علی گفتیم و دریا خنده کرد
عشق ما را باز هم شرمنده کرد

یا علی گفتیم و گلها وا شدند
عشق آمد قطره ها دریا شدند

💓از سکوت و گریه سرشارم علی
تا همیشه دوستت دارم یاعلی💓
  • جوجه معلم

نظرات  (۵۸۳)

اینجا خوبه؟؟؟

بد نی🤷

بهناز میاد عل؟

نمیدونم الهه گفتم بیاد

بهناز معمولا بعد از ظهرا و شبا آن میشه

خودت خوبی الهه؟؟

چ کار میکنی با درسا؟؟؟

خوبم فدات درسا گفتی فک کردم منظورت دخترع بعد فهمیدم هعی چ بگویم😁

😂😂

خوب بخون

از ایدا خبر نداری؟؟

نه فقط می‌دونم بهنام بیتا تیرداد فرشته رفتن وات منم یکم بگذره میرم

عاها پس برا همینه کچ کچم پیدا میشن

کچ کچ یعنی چی😂ارع کم پیدا شدن بخصوص تیرداد ک دیگه اصلا نمیاد

ریدم به سامسونگ با این موبایلاش 

لبه داره با یک دست نمیشه تایپ کرد اینجوری میشه

باشه حالا به اعصابت مثلث باش😐😂

😂باسه الان مثلث میشم

عل من برم بیرون بعد دوباره میام✋

برو ب سلامت خوش بزگره 😅

 

منم دارم میرم یه جایی😎😍

عل من اومدم کجا رفتی زود تند سریع بگو فکرم الان داره ب سمت منحرفات کشیده میشه🤷😂

رفتم بیرون رل زدم😍😍

الهه از طرف من به بهناز بگو کجاییی بابا بیا دیگه

واقعا رل زدی عل خر😂؟باشه بش میگم

عاره😍 

خییلی خوشگلهههه😋

شوخی کردم الهه😂😂

عیده اومدم روستا

الهه هستی؟؟؟

بهناز چرا نیومد؟؟

گفتم بیاد دیگه از این شوخیای نچسپ نکن 😐😂چون بت نمیاد😝به بهنام هم بگمم؟

اوووه😮 چشم قول میدم تا آخر عمر سینگل بمونم😂😂

بگو به هر کسی ک دوست داری بگو

فردا روز منه😍

حاجی نیستم ولی به خاطرم گاو قربانی میکنن😂 احساس مهم بودن میکنم😎😎

 

شب هم تولد خواهرمه از صب تا شب برنامم پره برم بخوابم

صب میام ولی اینجا از شما نمیشه دل کند خدا کنه بهناز هم بیاد

شب خوش

اخع آدم چقد مهم ها چقد؟😂خواهرت چن سالشه؟

دارم دکتر میشم مهم نیست؟؟😐

خواهرم میشه شش سالش البته امروز تولدش نیس عید قربان به دنیا اومده تولد اصلیش میشه ۲۵ مهر روز اربعین میشه

نه خیلیا دکتر میشن چیز مهمی نیست جون داداش 😂 ولی من بعنوان یه مادر نمونه بت افتخار میکنم😎چقد کوشولوعه خواهرت میگم😍

سلام

سلام آیدا😃

خوبی

خوشی

سلامتی

چرا کمپیدایی؟؟؟

یعنی احساس مهم بودن نکنم؟؟☹

خودش میگه شوکولو😅

سلام آیدا مارا تو به فراموشی سپردی های😐👊 اوخی الهی شوکولو😂

عل تو خودت ذاتی مهمی جون داداش😝😆

فداتون نه فقد ازین دعواها خسه شده بودم بعداز اینکه شیدا برگشت دیگ نیمدم تو خبری تا چن دیروز پریروز ک ی پست گذاشتم

وای بچها ی کانال زدم تو روبیک امروز روز سوم شدیم 79 تا انقد خوشالمممم

میگم کسی از ارالیا خبر داره دبم براش تنگولیده

یکی هندونه هارو بگیره😂😂

اینقد مهمم ک الآن میخوام برم غذا پخش کنم😎😂

عل ازین نوشابه هات ب منم بده معده درد میگیری😂😁

نه ارالی هنوز نیومده، چقد مهمی عل فقط با سینی پخش کن خستت نشه دکترررر😂😆

باشه آیدا زرد یا سیاه

الهه سینی نداریم یبکبارمصرف تو پلاستیکه بسته های هشتایی

غذا اضاف اومده خیلی هم اضافه😋

بهناز فقط نام و پیام و کد امنیتی رو پرکن کافیه، ببین کنارشون ستاره داره بعد بزن ارسال  فقط همینارو پر کن

عل غذاهای اضافی رو برو بده به همکارات تو بیمارستان مادرر😂

ب بهناز گفتم اگر بچاپع

سلام😐

بهناز خودتی؟😆

آره عاجی فقد حوصلع ندارم هی کد بزنم😑

سلام بهناز چ عجب اومدی 😂😂

خوش اومدی

علی حوصلع کد ندارم باو

بیمارستان مادر؟؟😐

بیمارستان مادر مال زناست😐😐 

عادت میکنی

مگ بیمارستان فقط مال زناست؟😐

بهناز بهتر از تو خبری پدر ادمو در میاره تا بچاپع اینجا حداقل می‌دونی پیامت میرع بهنام هم میاد بش گفتم

آره بیمارستان مادر مال زناست😅

دکتر منظورم از مادر خودمم😒

عاها مادر منظورت با خودتی من فکر کردم با بیمارستان مادری😂😂😂

گیجم من😅😅

تو مثلا میخای مردمو عمل کنی؟زیر دستت جون میدم کع😂

میدن

سلام من میتونم تو جمعتون باشم چند روزه اینجایید حالا بایدخبر دار بشم

چن روز کجا بود الاغ جان🤷😂

سلام بهنام خووووش آمدی داداش😃😃😃

حوصلم سرف😑😐

کسی هس😐

من هستم✋

سلام پروفم عکس گذاشتم برو ببین چقد مهمم😎😎

خاع دیبونع😆👍

هوووع چ کردع بودن واس عل خر😒😂هلاااک موتورمممم

ادماشو خوب سانسور کرده بودی😆👍

عل کجایی؟جو زده نشیا واس عید قربان غذا پختن اون گوشه موشه ها هم نیت تو کردن😂😁

علی سانسور کردی الا😹

بهناز الان داره تو تولد خواهرش قرررر میده😆

‌😹😹الهه

سلام

چی الهه😅 امروز مغزم قفله😂

آشپزارو سانسور کردم سانسورچی خوبیم😂😂

با همین موتور دختر سوار کنی یَک حالی میده ک نگو😍😍

همه خوابن😂😂

خوابم نمیبره😐

عل شب زنده داری داشتی جون داداش؟پاااشیین😐👊

فک کن دکتر مملکت با موتور ی دخترم پشتش 😂دخترع هم مثل عن زشتتت😝😂نه دخترع مارال باشع سه تا داداشاش هم پشتش با موتور بیان😍😂

آره با بچه ها شبو زنده داشتیم

 

مارال؟؟  حیف بنزین که بخاطرش سوخت بشه😂😂😂

دخترا منو نیت کنن؟؟😂😂

چرا اونا زحمت بکشن خودم همه شونو با هم نیت میکنم😎😂😂😂

سلام صبحتون بخیر الهه جون خوبی ، علی جون داداش چطوره، آ یدا همشهری گلم کم پیدایی نیستی  تحویل نمیگیری، بهناز تو هم که اصلا هیچ باهاتم قهرم، امیذوارم خوب باشی❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷

سلام بهنام چطوری ببخشید داداش واقعن از فضای مجازی خسته شده بودم ترجیه دادم چن وقت اصن تو نت نباشم واسه همینم خیلی کم گپ خسه شدم هرروز ی نفر میزاره میره تو گپ بینام میاد زر تلاوت میکنه اصن دیگ حوصلشو ندارم واس همین نمیام ک پاپیچم نشه ک اگ بشه ی دعوایی راه میندازم کل عکاسخونه و اخرین خبر بفهمن

سلام بهنام خوبی خوشی سلامتی.

همه قهرن خودتم قهری کم پیدایی

سلاممم خرکااام شطوریننن ؟

سلام الهه خوبی😃

خوفم دکتر 😌

سلام کسی نیست خوبید نگاهذکنید من اومدم، آ یدا،الهه، علی، بهناز 

سلام بهنام

سلام.من اومدم😐

بهناز؟؟؟

بهناز خیلی بی جونیا😂

ی علی داریم خیلی خره ی بهنام داریم خیلی کره یع آیدا داریم خیلی خله خیلی یه بهناز دارم خیلی چله یه الهه داریم خیلی نااازه 😌😂شعرم قشنگه مگ نه؟

الهه تو شعر نگو😹😹😹😹

علی حسش نی 😑

 

خوبی تو علی

سلام

بهنازبی وفا چطوری

سلام😐چرا بی وفا

بهناااز دلتتم بخااااع😐👊

باشع عشقم نزن

فدات شوخیدم😁

سلام کسی هس؟؟؟

فداتم بهناز.  تو فقط باش بیحال مشکلی نیس

الهه عاشق شعر گفتنتم😍

من خرم؟؟ من خرم ؟؟؟ جیگرم جیگرم😂😂

 

باید میگفتی یه بهناز داریم خیلی شله😂😂😂

واااای ببخشید اشتباهی گفتم بهناز بخدا اشتیاهی گفتم باید میگفتم الهه داریم خیلی شله.

بهناز واقعا معذرت میخوام عزیزم ببخشیدببخش آبجی❤👉

الهه قافیه بندی شعرت مشکل داره باید آخرش باید میگفتی یه الهه داریم خیلی شله یا خیلی خله😂 یا خیلی گله😂

نخیرشم درسته ایییشش😒البته واس تو جیگر هم میشه این خرع بود تو کلاه قرمزی اسمش جیگر بود همونی😂😂😂

سلام صبحتون بخیر سحر خیز باشید که هماناذخداوند توبه سحر خیزان را می پذیرد قال خودم علیه السلام😂😉

شعر اصلاح میشود یه الهه داریم خیلییییییی گلههههه🌼😇😂

بهنوووم علیییی رو اوووف کن به من توهین میکنهه😒

😑😑😑

ببینم کی به الهه جونم چیزی گفته علی کجایی کدوم سوراخ قایم شدی هاااا، بیا ببینم زود باش، الهه من میگیرمش تو با ماهیتابه بزن تو سرش😂😂😍😉

بهنام عل گم گور شده پیداش نمیکنم😂

عل تو باید با واقعیت کنار بیای حالا من چیکار کنم مثل جیگر کلاه قرمزی هستی😣

الهه فرار کرد  فکر کنم😂😂😂

بهنام بیرون بودم والا😒

میدونم الهه عزیزم کامنتت دیدم منظورم علی گفتم فرار کرد تا دید میخایم بزنیمش رفتت😂😂😂

سلام.  الآن ریسیدم خونه امروز حال ندارم. فردا بیاید منو بزنید😐

راستی تو همهدگروه های  خبری هستی جز من اون یه بارم واسه دلخوشی من اومدی منم تو گپت دیگه نمیام😢😉

علی فردا باشه به قتل میرسی😂😂😂

نه الهه جونم شوخی کردم میام تو گپت😂😂😂

تو ی گپ دخترونه ی پسره اومده مزاحم میشه میخااام فووش بارونش کنم😎عل نترس دیگه کاریت ندارم بیااا شوکولووو😂بهنام اگ جرات داری نیا خو؟😐

علی😹😹😹😹 خاهش میکنم مطمنی با من نبودی😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

سلا

چت کردن بهناز: سلا خو بچا م ب هسم😂

الههههه😹😹😹👊👊

ژوونم حقیقتو گفتم اجی😂

بل عشقم‌😂😂

سلام🖐

س خوبی

خوبم تو خوبی

ن 😭

چرا چی شده؟؟؟

حالم خوب نی

چرا آخه؟؟

بگو چی شده

وقتی ما میایم کسی نیس😐😐😐😐😐😐😐

🔫😐

بهنام به بچها بگو ریپورتع شدم😐کامنتام از دیشب چاپ نمیشه برینم توش😤

سلام خوبید،الهه واقعا چه بد  بدون کاربری میشه بیای؟😭😭😢  خووو من نمیتونم دوریت تحمل کنم  میرم میگم

بهنام ازت پرسید از کجا می‌دونی بگو پروفش گذاشته

بهنام ی جوری تو گروه گفتی انگار مردم که😂

الهه ریپ شدی؟؟؟😂😂😂😂😂👉

 

مگه چی کار کردی؟؟؟

با بینام دعوام شد😂فوووش

😂😂😂😂

دلم خنک شد😂😂😂

از بلاهایی ک سر ما اومده درس نگرفتی؟؟؟

الهه به لینام بگید بیاد اینجا باهوش دوست شیم😂

الهه  دوبار گفتم تو گروه که ریپ شدی مهسا اون دختره تو گروه میگه تو از کجا میدونی میگهدنکنه کلک دوتایی.......😂😂😂

سلا😊

این مهسا خیلی رو مخمه چرتو پرت زیاد میگه دخترع🔫😐

بهنام چی گفتم بت گفتم بگو از رو پروف فهمیدی بزنمت خوبه هااا؟😑

اعصاب من زیر درخت آلبالو گم شده😤

ریدم به این زندگی کیرم دهن تک تک بیناما😐

کجایین پ😕

سلام به عشقا، الهه جون بهنام اونئقسمت اخر اشتباه تایپی بوده الان دیدم

دوس دارم خفت کنم

سلام امشب زود اومدم هستین؟؟؟😐

هسم عل

خیلی زود اومدی جیگررررر

سرم داره میترکه🤯

خوبی خوشی؟؟

سلام علی

چرا عل؟

سلام بهناز خوبی خوشی سلامتی

چرا کم پیدایی؟؟😐

سلا ب خخخخ

هووی چن روز طول میکشه از ریپورتی درام؟عل خیلی از  ب سوال نپرس جون ندارع بچم

از صب تا ظهر دنبال مشاور بگرد تا الآن هم به بچهایدانشگاه شام دادم😐

دکتر شدن سختی دارع جون داداش میگم نمیشه دکتر زنان زایمان شی خخخخخخ

اگع ۱۷ سالته میشه ۸۳ سال😂😂😂😂

بعد از ریپورتی در میای

عل خر نشو اعصاب ندارم درس بگو تو ک تجربه داری 

سه تا تقدیمی واسم گذاشتن امرو نبودم هعی پدر شاخ بودن بسوزه خخخخخخ

سلام من اومدم

سلوم بهنوم

من اومدم رفتید بیاین من میرم مزاحم نمیشم، بای

هووع تو هم بدتر عل هسی خر میشی چرا

سلام الهه جونم چطوری خوبی🌷❤😍😉😉

دوباره ب من گفت خر😕😢

سلام بهنام

خوبم بهنووم دوتا خر شدین حاللاا خخخخخخخ از اینب بعد بتون میگم جیگر

شلام علی جون

خابم میا برم یا بمونم؟

خرکام زود ج بدین حوصل ندار

بمون الهه نفسی😂😂😉

بمون کارت دارم.

خوبی بهنام؟؟

خاع

بهنوم حرفای جدید میشنوم ازت خخخخخ

مرسی علیبخوبیت الهه هستی یا رفتی

هسم

حرفای جدید میزنم به دلت دارم چنک میزنم نکو بی خبری 😂😂😂

خاع اخرشبی شاعرم شدی جیگرررر خخ

اره نفسی من😂😂😉😉😉😂😂😂😂😂

این بهنام نیست یکی دیگه داره بجاش پیام میده مطمعنم😂😂

چرا با خود خرشع من اینو خوب میشناسم خخخخ

خود خودشه😂😂

اوه اوه نفسی من!!!!!؟؟😯😂

ما بریم شب خوش داره خطر ناک میشه😂😂

بچه ها یهدچی میگم نه نگید

خو الهه میگه جیگر منم نفسی،صداش،میکنم 😂😂😂😂

واااای علیییییی پوکیدمممم خخخخخخخخخخ

الهه علی

چرا پوکیدی؟؟😅

اول بگو بهنام

النفسی پوکید😂😂

بهنام من جیگر منظورم خر کلاه قرمزیع خخخخخخ بگو بهنوم

کجایی نفس بهنام😂😂

درد عل خر

نزن تو ذوق بچه 😂😂

خو زود بگو میخام برم بتمرگم باو

بگو بهنام برم کار دارم

تو برنامه باهم یه کانال میزنم اونجاذگپ.میزنیم

بهنوم همینجا خوفع من نمیام

ولی من بازم میگم این بهنام نبود😂😂

مکنه بینام پیدامون کرده😂

گوشیم پررع دیگ جای برنامه ندار

از اینجادبهتره

علی نمکشو در نیار دیع

داداش گلم من چند ماهی میشه تلگرام و وات رو حذف کردم تازه عادت کردم شرمنده اخلاق گلتم❤

الهه که کلا سازش مخالفته من که ادم خور نیسم 

هع هسم علی دیع وقتی پیاما مربوط ب من نمیشع ج نمیدم

کار دیگ ندارین من برم؟ بهنام گفتم میام وات مهلتم بده

بهنام دارم مخ بابامو میزنم صبر بده

باشه الهه برو بخواب شبت خوش۴۱۵۵۲

چشم الهه عزیززمنتظرم، بهناز چطوری

گوز بای شبتون جیگری خخخخخخخ

ممنون بهنام شما خوبی.؟

بهناز نیم ساعت دیگه بیا حرف بزنیم حوصلمون پوکید

میای؟؟

من الآن باید برم جاییی

شب خوش

مرسی بهناز ، شما؟؟ خوبیی

علی توووو نرووو شارژ ندارم

باشه نمیرم 

چرا دیروز نگفتی مشکلت چیه؟؟؟

هیچی حالم بد بود الا خوبم😊

خدارو شکر😂

بهناز درس مرس چی میخونی ؟؟؟

اوهم

😐😐😐😐

‌😂

تو منو یاد یکی انداخی موهای تنم سیخ شد😐

کی😂چراااا

هیچی بیخیال شب خوش😅

شب خوش

سلام هستین؟

الهه هستی؟؟

سلام صبحئرو به ظهرتون بخیر 😍😘🙆🤗💖💖💖

سلام بهنام نفس😂😂

عاه ببخشید اشتب گفتم، بهنام جیگر😂😂

امروز دلمو زدم به دریا خوابیدم جون داداش😋 جیگرااا شطورین😂

🙌

سلوم بهنازم خوفی؟بچها ظهر هسین؟

سلام الهه💓خوب باشی خوبم

سلام الهه نفس😉علی جیگر😂بهناز گل😉 خوبید ؟بهزودی گروهی تو واتساپ زده میشه الهه که میاد حالا ببینیمدچند تا دیگهدهم شاید بیان، شما دو نفر نطرتونئچیه؟؟؟

دارم واتساپو باشع شااااید بیام

بهنام مگ گروه نزدیکه با فرشتینا؟

بهنازی بیا دیگه این شا الله گروه خوبی میزنیم

نزدین.. عل خر کجاس؟

بهنام سینا هم اومده درسته؟

 

الهه اونو پاک کردیم قراره یه جدید بزنیم فعلا من و بیتا یکی داریم ببینیم میاید ، راستی  فرشته سراغت گرفت ادرس اینجا بش بدم

 

سیناذاومد ولی رفت نتونست بمونه

چرا مگ چیشده؟باز دعوا؟ علی و فرشته با هم نمیسازن بزار ببینیم علی چی میگه😂

کجا رفتی پس،الهه

راجب علی گفتم گفتذاشکال نداره ،اما علی  هم به خاطر من  مراعات کنه

سیناذمشکل شخصی داشت، راستی فرشته سراغتدگرفت ادرس اینجا بش بدم

من مشکلی ندارم فرشته بیاد بگو بش علی رو نمیدونم

تیرداد چیشد؟

تیرداد کار داشتذفعلا رفته ولی بعد میاد، تو هم زود کارات کن بیا، دیگه😉💖🌷🌷

بزن دیع کی میزنی😐

بهناز چی بزنه😂بهنام سینا سایتم نمیتونه بیاد؟بیتا چی؟

اهههههههههه کجاایین پس

الهه😂😂چی بزنع

خاعر من کلا ذهنم منحرفع درس بحرف خخخ

گروه😂😂

میدونم بهنازم کلی گفتم جون داداش

هوی دوتا جیگرا کجایین؟

من رفتم بیران بای

برو بیران😐مواظب خودت باش

سلووم بهنازی چطوری، علی نی، الهه نفسی جیگررررت اومده ، بهناز میای وات،پس  گروه زود زده میشه تاذامروز فردا

بهناز هسی؟ بیرانم افتاد واس ده و نیم

عه وا خرم کجا بودی؟خخخخخخ

بهنام برو دوباره یاد اوری کن من ریپم مادرشونو فراموش کردن بی تربیتا بگو  الهه گفته اگه برگشتم با ماهیتابع میزمتون

باش بهنام اگ شد میام

ع الهه نرفی

الهه اگه گفتن تو از کجا میدونی  اقا من رفتم بگم 😂😂😂

بهناز تا ببینم حالا اگه شدو اینا نداریم لطفا جواب قطعیت  بگو فقط خواهشا  واقعیتو بگو میای یا نه؟

باشع اصن نمیام

 میام

برینم به این زندگی نرفتم اخرش با داشم دعوام شد عصبی شدم ریدم به دوسام

شمام یع عمر نیسین کع

سلام.

الآن همه میرن😂😂

ن من هسم علی

من واتساپ ندارم دااااشاااا

سلام بهناز خوبی رفیق؟؟

دیدید گفتم همه فرار میکنن😂😂😂

قبلا یکی بود به اسم آیدا نمیدونیم کجاست اصلا😶

نص کن علی خوبم خوبی

منم حذفیدم بنا بدلایلی ولی به زودی مینصبم،عل فرشته بیاد اینجا؟

عل نص کن از طرف بهناز😂

‌😂😂😂😂

تو خبری دیدید ی موبایل سوخته؟؟؟

موبایله مث موبایل منه حتی رنگش😳😳😳

اووقت شما میگید وات هم بنصبم؟؟؟

الهه هرکی میخواد بیاد بیاد ، فرشته ک آبجیمونه قدمش روی چشم.

ولی من کاری باهاش ندارم.

شرمنده من وات نمینصبم.😅

باش نص نکن🤷

باشه😅

تازه عادت کردم . اگه نصب کنم از همه طرف پیام و گروه میاد واسم.

 

خابمه🔫😐

بهنوم به فرشته بگو بیاد عل ازت پرسیدم ک فرشته بیاد جو زده نشیا فک نکنی خیلی مهم بودی😂

سلووووووم دوستام چطورید؟ الهه جون نفس جیگر😂😉😉 به فرشته ادرس سایت دادم حالا دیگه نمیدونم بیاد یا نه ، امیدوارم که بیاد

بهنام سینا و بیتا چی نمیان؟

حوصله جو زده شدن ندارن دوست بهنازم😂😂

بهناز ک کلا جون ندارع

بهنام خرع کوجا رفتی؟

سلام بی معرفتا :)
الهه بهناز پی ام بدید بم گروه بزنم خوووو

سلااااااااااااام فرشتمممممممممم خوفییییییییی؟

چطووووررری مامانیییییی؟دلم برات تنگولیییدههه بوووووود

خوووبمممم عشقققققق دلمممم منمممممم دلم تنگتت بوووووووووووود

فداااااااات شممممممممم

نشیییییییی کععععع عشقمممممممممم

شدمممم کععع نفففسسسممم

بهناز جون داره، فقط خودشو نشون نمیده

مگه نه بهناز😉

رع😂میگم امروز سه روزه ریپم فردا آزاد میشم عایا😐؟

نه😂😂

از سوگند خبر ندارید؟؟؟،

گریه موکونمااا😭با این فوشایی ک من دادم خبری حقم دارع🔫😐

نه والا واس چی؟

ی جیگر کمه کجااایی😂جیگر نفس😆

الهه من ی ماهه ریپم :/ تو ک تازه دوروزه ریپی :|

به سوگند پیام دادم منو نشناخت😐

 

جیگر نفس و نفس جیگر‌. چ باحال من ک قاطی کردم😄 الهه تو کدومی؟؟

خو فرشته من واس اولین بار بودع اگر چه بار ریپ شی  مدتش زیادتر میشه، عل من نفس جیگرم😎😂

جان من نشناخت🤣وااای خدااااع مردمم😂

عه نمدونم.شاید من واس همیشه ریپ شدم :|

فرشته مگ چن بار ریپ شدی😂

دوسم میگه تا شب باز میشی😆به دوسم گفتم تو هم بیا گپ با بینام دعوام شده فوشم داده گف هر وق دعوا شد بم بگو بیام کسشووو جرر بدیم باهم گف میام خاعرو مادرشو میکنم😎😂

الآن شاخت گفتم جون داااش بعد شناخت😂

 

جووون چ رمانتیک😍 نفس جیگر😂

عل خر بخدااا میکشمتتتت🔫😐😂

دیگه طاقت ندارم باید بگم....علی و فرشته چرا باهم سلام نمی‌کنیم هااان خاعر برادر ک نباید با هم قهر باشن زووود باشین مااادر زوود😌تا با آرامش سرمو بزارم رو بالش😂

نمیکنین،عل میخام واس بهتون مودم زن بگیرم اسمشم خدیجس یه تیکه ماااه😂

بهنوم .....خودم

چیکار سوگند داشتی حالا؟

الهه من اولین باره ریپ میشم.ولی خو فک نکنم ازاد شم :|

مطمئنی هنوز ربپی🧐فرشته ی سلام بده فرشته زووود فرشته🔫😐

فرشته تو هم عروسی بهنام میای اگر نیای خدیجه ناراحت میشه هااا😂😂😂

چی میگین😐نخوندم کامنتارو😐سلام فرشته

چی الهه می خوای واسه بهتون مودم زن بگیری؟؟؟؟

مگه مودم زن هم اومده😂😂؟؟

سلام بهناز خوبی؟؟

چیزی نگفتیم همش سلام علیکه من واست می خونم😂😂

بعد این مودما آنتنشون کجاست؟؟؟😂😂

باید بهشون وصل بشیم ؟؟🤣

هه مرسی خوبم

جوون بهناز چقد شاخی هه😂عل خر خیلی گاوی😂

بچهاااااا ایرانسل ۵۰گیگ نت دادع بم😻😻😻

خوش ب حالت چ طوری؟؟

نمیدونم ماه پیش ۲۹گیگ بود 🤷

خودش همینجوری الکی الکی بهت پی ام میده میگه پنجاه گیگ اینترنت رایگان هدیه دادیم؟؟؟ یا کد میزنی؟؟

ن بابا خودش فعال میکنع از حسابمم کم نمیشع

ایرانسل عاشقته😂😂😂😂😂

هع😂

باور کن دلیل دیگه ای نداده.😂😂

اوهم میدونم😻😂

سلام بهناز جان خوبی اجی؟؟ اره الهه مطمئنم ریپم

فرشته وات داری ک؟

هعی🔫😐

هوووم🔫😐

شتتت🔫😐

هااایع🔫😐

الهه خوبی آجی😐😂

چی شده نفس جیگر های و هوی میکنی😂😅

هوم😶؟

گشنمه😑تشنمه خستمه خابمه😶

اره بهنار وات دارم من.ولی شماره خودم نی.واس دخی خالمع

عل من نفس جیگرم چیه توام😕؟بی ادبی نگی فقط ک خونت حلاله😆

فرشته بهناز میخام کارت دعوت بنویسم امشب عروسی جیگر میاین یا ن؟اگ نیاین خدیجه بانو ناراحت میشه🤣علی تو بیا رقص چاقو برو😂

آورع من حتما میام عروسی.خخخخ

خو حله اسمت رف تو لیست😂اخع خدیجه هی میگه فرشته هم بیاد رأسی خدیجه خاعر صغراست🤣

خودت به بهنام میگی جیگرم جیگرم. بهنام هم به تو میگه نفسم نفسم😂😂😂😂🤣

پس بهنام جیگره تو هم نفسشی دیگه😂😂😂

از این به بعد صدات میکنیم نفس جیگر

صدبار گفتممم جیگررر منظورممم خرع کلاه قرمزیع ک اولین بار صفتشووو دادم به تووو😤😂

اول به تو گفتم یادت نیس؟🤣گفتی من خرم؟من خرم؟نه جیگرم جیگرم😂😂😂

هه خداااا😂

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منم منظورم همون خر کلاه قرمزیه😂😂😂

تو هم نفسشی🤣🤣🤣🤣

وای خدا مردم از خنده یکی کنارمه میگه دیووونه چرا خود بخود میخندی😂😂

به من میگفتی علی خره😂 کی گفتی جیگر؟؟؟

بهنام خودش با بهناز شاهدن😂😂

شارژم پوکید با کامی اومدم.....چی چی نه جونم برو بالا کامنتارو بخون اول به تو گفتم جیگر حرف نباشه خخخخخ

فک کنین بهنام بیاد بفهمه میخام واسش زن بگیرم جرررررررررم میده خخخخخخخخخخخ اونم کی خدیجه خاعر صغری زن فرشتم

جررر😂

الهه ناراحت نشی هاا؟؟

اصا من علی خر علی گاو هرچی تو بگی

دیگه نمیگم بهت نفس بابا

حالا جواب بده

بهناز نگفتیا اخرش میای یا ن؟ میخام کارت بنویسم

ن باااا ناراحت چیه جیگررررررررر خخخخخخ دیگه اینهمه بی جنبه ک نیسم

ترسیدم گفتم نکنه دوباره اوسکل بازیم گل کرده ی چیزی گفته باشم😂

پس بهت میگم نفس جیگر😂

ب دو نفر ک نمیشه ی لقب بدی بهنام جیگر منم ببئی😂😂

میگم نفس جیگر، جیگر ک نفس و داره. پس خدیجه رو بده ب من تا بشه نفس ببئی😂😂

خنننننننگ خخخخخخخخخ نه گاو بهترع ببئی ب این ملوسی حیفع خخخ

نهههههههههه اصلاااااااا پیشش بهنوم نگیا خدیجه مالک قلبش شده وااای دارم از خنده جررررررررر میخورمم خخخخخخخخخخخخ

دوسم کنارم نشسته اونم مثل من پوکید از خنده میگع علی خیلی دیوونس خخخخخخ

کجا الهه من کامنتارو نخوندم

من ببئیم خدیجه هم نفسمه تمام دعوت نامه ها هم بزن شب دوم تالار صدف شب سوم هم تالار چارباغ بندر.

موبارکمونه انشالله به پای خدیجه پیر بشم😂

منم برم دوازده ب بعد میام فعلا😂

سلام دوستت برسون

 

 

عل خر چرا داری با غیرت بهنام بازی میکنی هااااااان؟ باشع عروسیتونو ردیف میکنمولی خودت جواب بهنام بده فک کنم خدیجه دیگه دختر نباشه ها چون بهنام کم پیدا شدع خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

گمشو برو نبینمت خخخخ گاااااااااااو

دوازده ب بعد عمم اینجاس؟ من ک خابم 

نترس الهه جیگر به نفس خیانت نمیکنه

گمشو دیگه داری چرت میگی بدو زووووود  خخخخخخخ

بهنازز فرشته هسین؟

جووونممم

سلام الهه جون.هستم

خو بحرفین پوکیدم کع دوسمم رف

الهه پی ام بده وات گروه بزنیم خو.اینجا خیلی سختع

سلوووووووووووم چطورید؟علی ، بهناز ، فرشته و نفس جیگر خوبید؟خدیجه کیه؟😉😉😂😂😂😂😂😂 

اجی فعلا نمتونم واتمو حذفیدم فعلا نمخام بنصبم ولی میام خودم خبرتون میکنم فداتشم فرشتم 💋

سلوم بهنام کجا بودی هیچی دیر رسیدی زنت پرید😂

سلااااام بهنام باوشه اجی الهه هر طور راحتی گلم

بهنام عل گاو زنتووو خوورد😆

سلام بهنام داداش خدیجه رو میدی به من.

تو نفس و داری دیگه خدیجه رو بده به من😘

..

آ ره نفس مال جیگره😉😉💖💖💖💖💖💖💖😂😘😘😘😘

داداش خدیجه رو من بردم.😂

نفس هم تورو نمی خواد.😂😂😂

نفست برید. 😂😂

داداش قرار شد سب دومو تو تالار صدف بگیریم شب آخر هم چهار باغ. این از طرف من. 

از طرف عروس خانوم❤👉هم هنوز معلوم نکردن تالارو.

نفس جیگر بگو به عروس خانم تالارو انتخاب کنه کفت نداریم😂

شب خوش زیادی شر و وور گفتم😂

وقت نداریم👆

سلام صبحبخیر خوبییییییییییید ،کسی،ایاهست؟؟

صب بخیر جیگر نفس.

بیدار شید بابا عروسی داریم😐

سلاام عل گاو عروسی لغو شد خدیجه تو رو نمیخاد گف فقط بهنام 😂

بهنام خدیجه بی طاقتی می‌کنه نیای عل گاو میفرسم تا بزور وارد عمل شع🤣

خدیجه منو نمیخواد😐😐😐

مشکلی نیس سکینه رو میگیرین🤩

میگیرم*

سکینه نه اندامش خوب داعاش من واس خودت میگما😆

اون خدیجه ک میگم هیکل داش چ هیکلی اوووف😋😂دارم چرتو پرت میگم 😆

خوب نی

ای بابا😐😐

خو یکی هم واسه ما پیدا کن😑.

همش به فکر بهنامی😡

بچها من فردا میخام برم مسافرت چن روز نیسم 😚باشع ها گاو چی میخوای سفارش بده ویژگی هاشو هم بگو جون داداش

کجا میری حالا؟؟

خوشگل باشه مدلش هم بالا باشه😍

با سه تا دوستام تنهایی با اتوبوووس داریم میریم مشهد بزور بابامو راضی کردم قبول کنه .....ای جووون بالانس دوس داری؟😂دیگه چی گاوه خوش اشتها😆

بالانس😂😂

منم احتمالا چهار شنبه برم مشهد. احتمالا 

هنوز صد در صد نشده

واس اولین بارمه دارم تنها میرم مشهد یه حس غریبی دارم😐

جون داداش تو نمیدونی دوستام  از دست من عاجزن میگن مثل پسرا میمونی یه بار با یکی دوستام رفتم باشگاه همش دید میزدم اصلا ی وضعی دوسم گف ابرو واسم نزاشتی😂😂😂😂😂

😂😂

دید میزدی؟؟؟؟😂

هاااع عجب چیزایی بودن ولی😋😂دوسام بم میگن تو پسر بودی تو شکم مامانت دقیقه آخری دختر شدی😂

بهنام به بچها بگو پروفمو ی نیگا بندازن😌

تعریف کن چ جوری بودن؟؟؟😍😍😍😍

سلام ، عاقا خدیجه کیه؟؟باشه الهه جون میگم نگاه بندازن

علی خوش،اندام ،هیکل ماه ورزشکاری، تووووووپ😘😘😘😂😂😂

هیچی بهنام خدیجه زن تو بووود دیگه نییییس😂خب علی اگه بت بگم چجوری بودن ک هوس می‌کنی🤪😂🤣

بهنامممم بگووو هنووو ریپعععع اینااا چی میگن😂

نه بهنام اینجوری نه

فقط دویدن رو تردمیل  دیدن داره😋😍😍😍

ی بار تو دانشگاه نشسته بودم تو حیاط همه رفته بودن امتحان بدن. ی دختره کارتشو جا گذاشته بود با تمام توان میدوید که بیاد کارتشو برداره از اون تپلابود. اون قضیه ها میومدن پایین و میرفتن بالا😍 یَک حالی میداد نگاه کردنش ک نگو😂😂

خااااااک🤣🤣🤣🤣نه همون قسمت باشگاه هس که همگانی ورزش ایروبیک میرم همه توپولا بودن مثل ژله می‌لرزید ی کیفی میداااد😛😂حالا باشگاه ب کنار کلاس والیبال ک میرم ی مربی دااارم ایقد جیگره ک نگو آخر میخورمش🙃🤣

نیگا سانسور کردنشو اون قضیه ها😆ی بار تو باشگاه ی زنع سوتینش وا شد ب من گف بیا ببند حالا من موندم و ی زنو قضیه هاااش😜🤣😂

سلا😊

خو نامرد مربی رو بده من بخورم 😍خوشگله؟؟ قضیه هاش چی اونام خوشگلن😂😂

اینو بده ب من ، من واست سه تا بستنی میخرم بخور و حالشو ببر😋

سلام صبح بخیر بهناز

نههههههههه واس خودمههه من بستنی ندوووس ارع خیلی جیگرع عشقهههههه قضیه هاااش عالیییییییییییی سلوووم بهنازم عل ب من برم کلاس دااارم باااااای

علیک علی😐

خوبی الهه😘

خوبید، نفس،جیگر  کجایی😂😂😉 بهناز ، علی، فرشته خوبید، الهه پیغامتدرسوندم اومدن مگن ما هم میایم، راستی من مال مربیتم میخااام 😋😋😋😋😋😋😋😋

سلام بهنام

مرسی بهنازم فدات تو خوبی؟بهنام مربیمو به کسی نمیدم هه😏😂

خوبم ممنون

عل گاو نیگا بهنام کن چش گوش بچمو واا کردی این ایجوری نبود الان خوش اشتها شده😆😂

بهنام به بچها بگو پروفمو دوباره نیگا کنن😣

الانئمیگم الهه،بهنازی خوبی تو

ت خوبی بهنام

ها بوگو جیگر😌

بهنام برو تو گروه به مهسا بگو الهه گفته اگه برگشتم حساب راشا رو میرسم بگو تو اون گپع بگه الهه ریپورتع بیاد راشا رو آدم میکنه. اگ گف از کجا می‌دونی جوابش نده اوکی؟حتما بگیا

بهنام بشون بگو لایکای کامنتا کار الهه ی از دست رفتس هعییییی😫😂

ممنون بهناز.

من اینو منحرف کردم؟؟؟😑😑😑 این منحرف بود خودش

😶😶😶

یکیمون کمه!!!؟؟

اوم دوتامون کمه آیدا فرشتم.....نه جونم کمال همنشین ایجوریش کردع😜

کمال نفس روش اثر کرده😂😂😂😊😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بهناز ممنون خوبم، الهه نفس  بهشون میگم بع مهساذهم میگم

آیدا ک کلا نیستش😐

عل گاو نفس  بخووره توووو سررررررت خوووو😐😂

الهه عزیزم پیامات رسوندم ،اسما گفته سفر کجا میری بگم میری مشهد

یهدجا جدید بیابید اینجا کامنتاش بالاس بریم خونه جدید بگیریم😂😂

جالبه من که میام همه افلاین میشن من برم بیرون انلاینئمیشید

هع

بهنازی چی شده

نفس بهنام بخوره تو سر من؟؟

بهنام آدرس بده تا بیایم

بیرون بودم دااااش

چ شده بهناز؟؟؟

ارع بوگو  بهنوم با جزئیات بهناز خاعر چیشدع؟

بهنوم عل گاو رسیدم مشد واستون دعا میکنم  زن خوووووب گیرتون بیاد دعا میکنم خدیجه راضی شع زن عل گاو شع واسه بهناز ایدا فرشتم دعا میکنم شوهر خوبی نصیبشون شع مثل پرویز سیبیل عکاسخونه هعیییییییییی باباااااااااااااااای

لازم نکرده واسه من دعا کنی خودم امروز یه خوبشو پیدا کردم😏😎

بهنام هم ک نفس رو داره.

ایدا هم کوچیکه شوهر نمیخواد.

بهناز هم ک حوصله شوهر نداره😅 اصلا خودم میشم فداش😉  مگه نه بهناز؟؟؟

تمام😛😜😝

اییی پرویز🤢

جووون علی رل پیدا کردی😐را افتادیا

الهه اینجا تا دلت بخواد پسر هس😂اون سری گف بام دوس شو گفم ن تو خیابون تیکع انداخ نزدیک بود دعوامون شع یکی داش پیادع میشد جدا مون کنع  حوصلع پسر ندارم

پیدا کردم ولی هنوز نزدمش😂یعنی هنوز فقط تو ذهن خودمه

حالا چ جوری بزنمش موندم ، ی کمی سخته😐

 

 

 

 

همش زیر سر این نفس بهنامه از بس گفت و گفت تا آخرش فکر مارو هم مشغول کرد😐😐😐

اوم

شما چرا مثل مرغ اینقد زود می خوابید😐😐😐

یه گروه داشتیم تو وات با بجه های دانشگاه کلا ۳۰ نفر بودیم تو گروه من و چهار نفر دیگه خیلی فعال بودیم سه تا دختر بودن دوتا هم پسر بودیم شبا تا ساعت ۳ و ۴ چت میکردم در مورد همه چیز حرف میزدینم در مورد جن و پری و حوری و همه چیز صبح ک میرفتیم دانشگاه همه کنار هم مینشستیم چرت میزدیم😂😂. خیلی دلم تنگ شده ولی دونفرشون نامردا کاری باهام کردن ک نابود شدم😐.

الآن اینجا تنها گروهیه ک توش عضوم.  

عل تو خودت کلا منحرفی داعاش😂بعدشم از خداتون باشع واستون دعا کنم هه,😏😌😂واس آخرین بار خدافس دیگه خدافسی نمیکنما باااااااایز💋💞

نفسم خدا نگهدار شبت خوش😘🌷💖💞💞💞💞💕

 

نفسش😂😂😂

خدابس بهنوم🙃🤣درررردد  عل گاو حسووووووود😌😂بچمو به انحرافات کشوندی الان همتون خوابین ولی من بیداااارم هعی🔫🤪میگم تو مشهد کیس مناسب از اون خوجللا  نیس نه🤔پس من کجا رو دید بزنم خیلی سخت شد کارم😶😂

رأسی عل دوسات بات چیکار کردن؟

سلام ودرود ، بهناز ، علی،فرشته، الهه(نفس جیگر) خوبیدد؟❤💜💚😉😂😂😂😂

ساعت چهار صب😳. بچت خودش منحرف بود😂

تو مشهد تا دلت بخواد کیس مناسب هست. ازینا که چادرو برعکس میپوشن😃😃

بزار بیام چهارشنبه با هم دنبال کیس میگردیم😂😂

سلوم جیگر نفس😂

الهه رفت دیگه کسی چیزی نمیگه😐😐

بهناز کجایی تو؟؟؟

باشگاه بودم سلام

سلام خوووبید؟

کسی نی ت خوبی

سلام کسی نبود من رفتم بیرون الآن اومدم

هع😐😐😐

شب خووووش

شب خوش😐🙄

بیدار شید باوو😐😐

 

سلاااام به جیگرا عشقاااا😆من الان شهرکردم برسم مشهد بیشتر میام پیشتون،همش قرص ضد تهوع میخورم حالم بد میشه داااغون شدم یعنی😣هعی من نیسم چ خلوته اینجا اشوبیم واس خودم😐😂

سلام به همه خوبید،نفس جیگر کجایی تبریک از بلاکی در اومدی، عبدتون مبارک🌹🌹❤❤❤😘🌼🌼💖💖😂😂😂😂😂

اینجام جیگر😆عل گاو کجاس؟

اومدم بندرم فردا میام مشهد🙂

آهان خو خوبه بیا🙃

علیییی خوش بگذرع

صعلام

نقطه کی هستی😐؟

حدست چیع

بیتا یا ایدا😐نگی جر خوردی.....یا عل گاوی داری مسخره بازی در میاری؟

من نیستم.

ممنونم بهناز واسه خوشگذرونی نمیرم . پنجشنبه بر میگردم الآن حرکته.

 

پس این نقطه کیه؟نکنه صاحب اینجاس😂

........ .. ........     .. .. ........ 

سلام بچه ها، خوبید ، علی ،بهناز نفس جیگر ، فرشته که دیدمت اینجا  و شما چند نقطه خوبی، اصل بده بشناسمت😘💖😂😂

 

سلوم بهنوم....نقطه اذیت نکن بوگو دیع جر خوردم از کنجکاوی جون داعاش😐

سلام بچها.

نفس جیگر رسیدی؟؟

من رسیدم ناهار خوردم و سر کلاس بودم تا آلان. شبم برنامه دارن😶😑

نکبتا حالمو گرفتن با این برنامه هاشون😑

میشنی سر میز یکی میاد سخنرانی میکنه🤢

سلام نه هنو تو راه قم هسیم خیلی وایمیسیم اخع جاهای دیدنی اتوبوس شخصیع همه همسایه ها هسن

سلومممم.این نقطه کیه؟

سلاممم فرشتتم نمیدونمم والا ولی خیلی سه نقطس😐فک کنم صاحاب اینجاس

سلاموبهدهمه، نفس جیگر رسیدم تودرسیدی

چی بهنوم؟

ینی هیشکی نمدونه من کیم؟

ننه اشرف داداش نیصم ابجیم

به ببببه آیدا جووووون هودمههههه.چطووررری خانومییی؟دلم خیییلی برات تنگولیده بوود عشقممم

افرین ب اقامون چطورین خنگای خودم

اقامون شطوره🌈

ایداااا خداااا نکشتت االبته حدس زدمااا دیدی که😎😂

بچها دلم براتون قد ناخون مورچه شدع بوداا

میگم اصن کسیم فمید من نیصم

بعله ننه جونم

شما چر عصماتون نصفه نیمس الی عل ب😂

خوفم خانومی.تو چطوری عشقولم؟کودوم گوری بودی این مدت؟

پیش شوعر دومم بودم عشقم😂

شوخیدم هیچی بابا خبریمو کلا پاکیدم دگ حوصله دعوا نداشتم بعد یادم اومد اینجا میچتیدیم اومدم اینجا بیتا و علی و بهنام وبهناز کوشن

ننمونم ک ی فش داد رف

همشون هستن ولی کم میان

سلام بچها خوبید؟؟

م خوب نیستم😐 سر شام با بابام و همکارش بحثم شد زدم بیرون الآن تو حرمم فردا صب ساعت هشت و ده دقیقه پروازه. هنوز کسی بهم زنگ نزده😑😑😑

آیدا چ خبر دخترم؟علی این همه با بابای بیچارت دعوا نکن😆آیدا خودم شوهر واست پیدا موکونم غمت نباشه😎😂

با بابام ک دعوام نشد با همکار جندش دعوام شد.

وای چ حالی داد با گل اومد دختره معذرت خواهی کرد🤣 گل از تو خیابون کنده بود فکر کنم😂

حالشو جا آوردم😎

عکس گل گذاشتم رو پرف😅

مگ چیکار کرده بود جون داعاش

دیدم چ گل زیبایی هم بوده😆چن سالشه دخترع؟نکننه عاشقت شده. یا عاشق بابات شده واااای🤣🤣🤣

سلام الی، علی، فرشته، بهناز ،ایدا کجا یی تووو دختر

سلااام جیگرررر😂😂😂

حی تیکه مینداخت منم ی بار جوابشو دادم بیشتر پررو شد.  حی میچسبید به بابام کرکر میخندید نکبت شدید رو عصاب بود. من از همون اول ک دیدمش ازش خوشم نیومد. 

دیشب حال همه رو گرفتم فکر کنم اگه این آدما دوباره منو ببینن جیغ بزنن.

خلاصه دیگه به بزرگی خودم بخشیدمش. اگه من دیشب بر نمیگشتم هیچ کس نمی تونستسوار هواپیما بشه😂😂

سلام جیگر نفس

 

بهناز کجاست؟؟

اعجوبه ای هستی واس خودت عل گاو😆دختررو ی دور میکردی جون داعاش😂

بزرگی خودم😂😂

دور نمیشه ک همه جا دنباله دوست مامانم هم هس فکر کنم. از اون ترشیده هاست ک بیست کیلو کرم به صورتش میزنه. با مامانش اومده بود. بیچاره مادرش😐

سلا

بح چ خبر بهناز 😍

خوبییی ؟؟

خوب باشی خوبم😊

سلوم بهنازم....خو شوهرش شو عل گاو اسمش چیه تا نفس اون صدات کنیم😂

سلام عزیز دلم خوبی الهه💓💓💓

فداتم بهناز

شوخیش هم جالب نیست الهه😐

فداتشم بهنازم خوبم......عل شوخیدم جنبه لطفا حالا اسمشو بگو خو😆بگوووو دیگههه😂😂😂😂

سارا

الهه ی شوهر خوب واسش پیدا کن😆

چ شوهری بهتر از تو داداشمممم نفس سااارااا جووون😆😂😂😂

چ گوهی خوردم ب تو گفتم😅😂

بهناز هستی؟؟

گوه چیه عزیزم نفسسسس سااارااا،ساااراااا قربونتتت برع به حق پنج تن😂😂

هوووف ی پسره تو اتوبوسمونع خیلی نیگا می‌کنه الان داش منو با نیگاش میخورد دلو زدم به دریا یه اخم کردم ایقد نیگاش کردم و چش غرع رفتم ک از رو رفت بچه فک کنم شاشیدع یا شورتش قهوه ای شدع😆😂😂

سارا کیه من فامیلشو صدا میزنم. اصلا اینی که گفتی رو نمیشناسم😜

پسره دیگه چقد بدبخت بوده که داشته تو رو نگا میکرده😂😂 اینم به اون در😂😜

سلا

عل گاو سارا عشقتع ایجور نگو عهه😆نفسسس سااارااا

 

 

 

ارع پسره بدبختع ک خوشگلی مثل منو ندیده بودع😎😂

سلاام بهناازم...بهناز از این ب بعد به علت گاو میگیم نفسسس ساارا

 

عل گاو

عجب😂😂

سلام بهناز🤩

سلام الهه👹

😂 حالا به خاطر الهه ی بار حساب سارا رو میرسم😋قضیه هاشو میخورم😍😋😋😂

الهه حالا خوب شد راضی شدی؟؟؟

چ خبر بهناز کجایی چ کار میکنی؟

تو هیچی نمیگی فقد میای سلام میکنی و میری😶

چی بگم علی بحث شماس😑

بحث ما!؟!؟!؟🙄

‌هوم 

😑باو از قبل نخوندم ببینم چی میگین😐 

سلوووووووم چطورید  خوبید،نفس جیگر کجایی دلم برات تنگ شده،بهناز، فعلی فرشته ،ایدا کجایین

سلاااام بهنوم خوفی؟

 

ارع عل قضیه هاشوو فشاااار بدهههه بعععد بخووور جووون😋😂😂😂🤣

عل گاااووو سارااا رو تنهاااا نکننننن بزاررر منممم بییااام😭😂

قضیه چیه  بگو ممه هاش، ممه های 85تکرتر کنید افرین😂😂😂😂

بهنااااااام🤣🤣🤣🤣🤣واااایییییی جررررر خوردممم اززز خندهههههه😂  ما این همه زحمت کشیدیم سانسور کردیم به فنامون دادیییییی😂

😂😂😂

سلام بهنام.

فشار بدم؟؟نمیشه همین جوری بخورم؟ نکشو میخورم😋😍😍

تو بیای چی کار کنی مثلا؟؟؟

واوو بهنام هم اومده تو کار🤣🤣 

الهه هم حی جر میخوره😂😂😂😂

علیییی منم با خودت بیر قول میدم ساکت باشم بااشعععع😀

باشه همه با هم میریم با ون میریم خوبه😂😂. فقط ی سوال؟

شما میاید اونجا چ کار میکنید

من ک میخام نگاتون کنم😁😁😁

نه نمخواد

یاد میگیری

بهناز می خوای نگامون بکنی؟؟😂

نگا نوری بکن ولی من چ گناهی کردم آخه؟؟😂😂

خجالت میکشم😂😁

ولی باشه تو بیا الهه رو راه نمیدیم

۱ آدم با استادش اینطو نمی حرفه ۲ نمیخام اصن با یکی دیع میرم

۱ استادم؟؟؟😳

۲ یکی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😡

غلط کردییییی من میام

باشه بیا 🙄

بیا دیگه😐

نمیخام😕 با همون یکی دیع میرم

دوباره گفت😡

 

بیا باهم میریم میگاییمش

 

تو خر بزه بکن تو کونش😶

خوبه حالا؟؟؟

با کی بریم پ😕😕 عع

خوبی؟

سلام کسی نیس؟؟

بهناز چرا نیومدی دیشب؟؟؟

یَک حالی داد😋

عل گاااو تنها تنها رفتی خوردی ای خاک بر سر من کیرمو آماده کرده بودم جون داعاش هویج خیار موز همه چیو آماده کرده بودم😭حرووومتتتتت حرووووم😂امشب میامااا تنهات نمیزارم بااا سااارااا جوون😋😂بهناز تو بیا نیگا کن واسه آینده خوبع بهنام هم ببریم فیض ببره بچم😂

خوردم 😎 خودت رفتی خوابیدی ب من چ؟؟😐 کیرتو!!!!!!!؟؟😧😧😧😧😨😨😨😳🤯

نه م کسی رو نمیبرم آخر شب میرم شما همگی خوابید😝😝😝

بچها اینجا تعداد کامنتامون رفته فضا اگر موافقید بریم جای دیگه؟؟؟؟

اون بالا نوشته آخرین مطالب ، بعد زیرش نوشته تابه تا...   بریم اونجا.

جووون الهه

کسی اینجا دیگه نیست؟؟

سلام بچه ها 

اینجایین؟؟

چیع بهنام؟

اینجااااایی؟؟

سلام یلدا.

 

 

 

گفتی باهات کار دارم.

 

اون موقع  که الهه نبود گفتم  شاید تو ازش خبر داشته باشی...

خو خداروشکر الهه هم اومد

 

تو هم بیا گپ دیگه

 

باشه یلدا.

سلا

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی