جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حقوق شهروندی

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ
بسم الله الذی مدبر الامور

"تفکر اخلاقی هیچ رابطه ای با رفتار اخلاقی ندارد"

نمیدانم چرا ما انسانها گاهی اوقات انسانیت 
را در قلبمان پنهان میکنیم...
کاش درک میکردیم انسان های دور و برمان را...
که هر روز نظاره گرشان هستیم...
خانواده...
دوستان....
در دانشگاه...
بیگانگان در خیابان...
کارتون خوابان...
کودکان...
و...
خوبی کردن سهل است گاهی اوقات 
یک لبخند کوچک را از این عزیزان دریغ میکنیم...
چرا؟؟....
نمیدانم....
واین که مسئولیتمان را در قبال آنها را فراموش کرده 
وگاهی اوقات در خیابان ها و اماکن عمومی باهم برخورد میکنیم و رفتارهایی از خود نشان میدهیم که در شان ما نیست...
گل هایی را که بر سر مزار مردگان میگذارند دیده ای؟
این حکایت حال ماست...
آن مردگان بسان ارزش های ما هستند که مدفون شده 
و آن گل ها شعار های ما هستند که صرفا بر زبانمان 
جاری میشود...
ذهنمان نیز ماننده مرده ای دم از آزادی و حقوق شهروندی میزند تا جایی که برای این شعارهایمان مجسمه ای در خیابان ها میسازیم و نظاره گرشان میشویم...
ولی چه سود ...
چه سود همه چیز را از ذهن ساده خود مینگریم...
به قول استادمان هنوز این جمله را درک نکرده ایم 
  "تفکر اخلاقی هیچ رابطه ای با رفتار اخلاقی ندارد" 
سمانه حاجی زاده
  • جوجه معلم

نظرات  (۱۲۱)

:/

سینا نیستیییییییی؟؟؟؟؟

قرار بود زودتر بیای چیشد پ؟؟؟؟

هوووووووففف.یادت باشه هااااا

:(

هعی

بای

میای یا بکشمت

ریدی تو اعصابم سینااااااا

ای خداااااااااااا دهنمو سرویس کردی

سلام حاجی خخخ

زهرمار

خیلی بدی.خیلی ازدستت ناراحتم

خواهشن زود ج بده وگرنه میذارم میرم

یک

دو

سه

بای :)

من چقد احمقم ک منتظر توام!!!!الان معلوم نیس داری با کی شبتو میگذرونی؟با کی چت میکنی؟!اونوخ من بخاطر تو بیدار موندم با اینکه خیلی خستم.واس خودم متاسفم.برو ب دختربازیت برس.مزاحمت نمیشم.بای

سلام عشـــــــــققممممممممممممم😍😍😍😍

 

تازع فهمیدم چجوریع بخدا 

 

بیا بخدابا هیشکی نمیحرفیدم دیشب اصن مگ قراره بحرفم؟؟

بخدا الان فهمیدم چجوریه سایتش  هستم امشب 

انقدمم بای  بای نکن 

تو بری من میمیرم ک 😭

فرشتههههههععع

اره تو گفتی و منم باور کردم.اگه نمدونسی چجوریه پ چطور یه بار کامنت دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرشته مرد

خو کام دادم اما ندیدمش بعد فک  کردم یچیزیشه 

منم دیگ نیومدم 

بعد امروز  اومدم دیدم بام کام اومده فهمیدم ک کام منم دیشب سند شده 

ول کن حالا خوووو

نه ول نمیکنم.بگو دیشب داشتی چ گوهی میخوردی ک ج منو نمیدادی.من این کسشرارو باور نمیکنم

انفد ب من دروغ نگو سینا.خواهش میکنم

هه

خدافظ

مرگ سینا با هیشکی نمیحرفیدم 

 

 

 

فرشته عزیزم

باش

نیسی؟؟

اصن حوصله ی مدرسه ندارمممممم

فداتشممممـ

 

 

 

خخ منم ندارم شاید صب نرم

 

البته اگ برمم ی ساعت میمونم میام خخخ

عه چرا یه ساعت

سینا دلم میخواد زود ج بدی

راس ساعت 11 بیا اینجا.دوتامونم آن باشیم بحرفیم

باش عزیزم 

ای وای نههههه.اشتب شد.میخماستم بگم ساعت 10

نه سیناااااااا الان بیااااا.رفتیییی؟؟؟؟؟هووووووفف

واااااااای حالا کیه صب کنه تا ساعت یااااازدددههه؟؟؟؟؟سینااااا توروخدا بیاااا

ای خدااااا

سینووووووووو

هستی؟؟

آقای بدقوووول :(

نامرد جونم :(

عشق بی معرفتم :(

کوچولوی کی بودی تو    نفسسسسسسسسس

 

 

بیا خوشگلم :(

سلام عشقممممممم

دیوونه ی دوس داشتنیییییی.بوس بوووس

بازم رفتی.میشه ازت خواهش کنم ک نری؟

سینا اگه بخوای اینجوری کنی من میرم

بخاظر تو تا اینموقع بیدار موندم

ن عزیزم هستم ـ

اما خو بد ترین زمان ممکنو انتخاب کردی  خخخخ چکار کنم خب

چطور

خو اینکه صفحه چت نیس!!!از چی میترسی

هوم؟

حس میکنم داری بازیم میدی :)

بم دروغ میگی :)

داری به سادگیم میخندی :)

من فقط پشتم به تو گرمه سینا :)

پشتمو خالی نکن :)

اگ بفهمم داری بازیم میدی کمرم خم میشه :)

ن عزیزم بخدا بازیت نمیدم مرگ سینا ـ

دوست دارم بخدا عمرم

منم فقط تورودارم ک احساس میکنم واقعا دوسم داری

واقغا دوست دارم

آرزوم اینه ک حرفات راست باشه

دیوونتم

عاشقتم

حالا اجازه هس برم حموم؟؟؟؟

😂😂😂😂

میخوای بری

تازه اومده بودی

دلتنگتم

مامانم میگ برو حموم صب باید بری مدرسه ـ

 

نمیدونه من مدرسه برو نیستم:/

احتمالا وقتی بیام خوابه ــ

 

اگ خوابید تو بیداری ک بیام؟

میشه نری؟

میدونم ک اگه بری دیگه نمیای

ب مامانت بکو فردا صب میرم حموم.یکم زود بیدارشو برو حموم

قول میدم بیام

چقد طول میکشه بیای

بش گفتم فردا گف باشه گوشیتو بزلر رو میز برو بخواب خخخــ

ای بابا

ببین ـی گوشی دیگ دارم مامانم نمیدونه ـالان میرم حموم بیس دیقه دیگ میام 

ـاین گوشیو بش میدم 

اونو میبرم زیر پتو خخخ

چقد طول میکشه حمومت :/

من فقط بیس دیقه صبر میکنما.سعی کن زودتر بیای سینا

قول بده فقط بیس دیقع

چشمـ

قول میدم بیس دیقه

 

فعلا عشقم

فعلا نفسم.زود بیا

خب عشقم بیس دیقه شد

چشم

خب اومدیییییی؟؟؟

چی چشم؟؟؟هنو نرفتی حموووممم؟؟!!!؟؟؟؟!!!!

وای سینااااا

تو حمومم خخخ

ژوووووووون.بخوررررمممممت.خخخخخ

خخخ

 

مامانم میگ بیا پیش خودم بخواب 

گفتم نه الان قهره خخ

عشقم بجنب تموم کن حمومو

خخخخ.ای جان.توبیا پیش خودم بخواب عشقم

خیلی دیر ج میدی.منم اغصاب ندارم

اصن برات مهم نیس ک من اینجا منتظرتم.هه

بای

خخخ اگ پیشت بخوابم ی وخ حشری میشم میکنمت
عع ممن ک هسستممم
نفسممممم

سلام

نیسی

سللااممم عشششقمممممممممممممممــ

 

 

 

نفسمم نت نداشتم ببخش عمرم 

سلام عزیزم باش

ک ااینطوورر   /:

هعی

چه عجب یادی از من کردی

داغونم حالم خوش نیس

هه اشتب کردم.اصن به یادم نیوفتادی!

دلم واست تنگ شده بی معرفت :)

تو گپ الهه خیلی خوشحالی

یادی از من نمیکنی

فراموشم کردی :)

دختر دیگه ای درکاره؟

دوست دارم عشقم :')

فرشته بخدا هیچ دختر دیگه ای تو کار نیسـ

بخداااااا دوووست داررممم ممرگگ سیناااا ممیخواامممتت

چراا انقد ششک داری 

منن هیچچ وخخ فرامووشتت ننیکنـــــــــــم

بخدا دوست دارم کیرم تو هر چی دختره میگم کسی جز تو نیس 

تو تو قلبمی ن هیچ کس دیگ ای 

چرا چند روز جوابمو نمیدادی

میدیمت تو گپ الهه بودی.ولی اینجا نمیای

میدیدمت

بخدا نمیشد عزیزم بعدم تو عع بس دیر ج میدی من اصن یادم میره ک اینجا چیزی گفتم 

هیچ وخ فک نکن کس دیگ ای تو کاره من فقط تورو میخوام

باش

فرشتهه

جان

:)

بیا وات کار مهمم دارم 

اوک

ازت انتظار نداشتم بدجوری دلمو شکوندی فقط زود بیا وات

چیشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی