جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کربلا

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ
😢خوره ای رفته به جان من و هر دم گوید:

✔از جمله کسانی هستم که میخوام اسمم رو واسه پیاده روی اربعین بنویسم و نمیتونم بنویسم، چون پدرم نمیذاره و استدلالش فقط همین که میری میمیری....

💡همین استدلال همین بهانه سالهاست که دل پدر رو نرم نمی کنه تا من ناکام از این دنیای لعنتی نرم. آخه شنیدم اونی که بمیره و کربلا نرفته باشه ناکام هست...

💥اولا برام فرقی نمی رفت کربلا، امام زاده بهلول، مشهد و هر زیارت گاهی، تا اینکه یهو یکی که میگفتن اسمش امام رضاست چنان محبتی انداخت تو این دل وامونده و این دل رو با عشق آشنا کرد و عشق شد امام رضا...

😮معنی کربلارو نمی فهمیدم، هیئت که می رفتم میدیدم که خیلیا میگن کربلا کربلا، همین کلمه اونقدر تکرار شد که بالاخره این محبت و این نیاز درم ایجاد شد و الان سالهاست که در این حسرت بسر می برم...

💐وقتی که نیازمند عشق کعبه نبودم ناگاه خود را در مقابل کعبه یافتم و باورم نمی شد در آغوش که هستم، اصلا اینجا بودن یعنی چه، نمی فهمیدم.....
خدا سهل است کعبه را هم ندیدم.....
چشمانم کور بود و هست...

الان سالهاست محتاج آغوش حرم شش گوشه شدم و این حسرت همچنان با من باقیست....


💞گدا شدن به در خانه دوست قصد دیدن اوست
💞وگـرنه نان گــدایی که هـر گــــدا دارد 

سمانه حاجی زاده
  • جوجه معلم

نظرات  (۱۶۰)

اومدم

کودوم بیناما؟من ک ندیدم.نمیدونم سیناس یا نه اینکه سینا از ممد بدش میاد بخاطر منه :|

واس چی خو؟

 ی بینام میگف ممد از شما خوشش نمیاد بهونع کردع ریپع و اینا

الهه اگه بیای واتساپ همه چیو مفصل برات توضیح میدم.چون اگه اینجا بگم آبروی خودم میره :/
نمیدونم اون بینام سیناس یا نه.چیزی بهم نگفته
نمیتونم قضاوت کنم

اجیم گفتم ک الان نمیتونم ی سابت یکتا بت میگم بیا اونجا  کامنتا اونجا حذف میشع

سایت یکتا نمیتونم بیام.گوشیم نمیارع

فرشته تل داری؟

خو ب درک بذا بگم قضیه چیه.ولی امیدوارم بعدش دیدیتون نسبت بهم عوض نشه اول ممد بم پیشنهاد رل داد با اون رل زدم بعد ممد گوشیش خراب شد سینا بم پیشنهاد رل داد با اون رل زدم.الان ممد بیخیالم نمیشه سیناهم بخاطر همین از ممد بدش میاد
سلطان رل ها منم :|
خواستم با ممد کات کنم ولی هیچ جوره بیخیال نمیشه.الانم خیلی وقته با ممد نمیحرفم ازش خبر ندارم.وای ب حال روزی ک ممد گوشی بخره.الان نزدیک دو ماهه با سینا رلم

فرشته دیدم  عوض نشد کلا پوکیدم خاعرم خخخخخخخ دارم جر میخورم از خنده خخخخخخ

 

 

همون موقع هم میدونسم با سینا هسی حالا با کدومی؟

خوب ممد میدونع با سینایی ؟

فرشتع کجا رفتی؟حالا چرا بلاکت کردع

نمدونم ممد میدونه من با سینام یا ن.الان با سینام خو :/
رفتم شام بخورم ببخشید.مامانش بش شک کرده.وقتی پیش مامانشه بلاکم میکنه
از کجا میدونسی با سینا رلم

وای فرشته اگ ممد بفهمع ک بد میشع 

 

مگ مامان باباش جدان؟

عزیزمن تو گپ ک بودین هی بیا اونوربیا اونور خو شک کردم خخخخخخخ

فرشته حالا ب بچها چی بگم سینا ایجوری گف؟ 

بذا ممد بفهمه.مهم نیس.من دیگ باهاش کاری ندارم.نه باو مامان باباش جدا نیسن...الهه لونموقه ک منو سینا هی میگفتیم بیا اونور،داشتیم دعوا میکردیم.اصن اونموقع رل نبودیم.اونموقع از هم متنفر بودیم :/
الان برو تو گروه بگو"فرشته از ممد خبر دارع.گف ک ممد گوشیش کلا شکسته.چند بارم با گوشی باباش امتحان کرده ولی حساب کاربریش ریپورتع"
من خودم شاهدم ک ممد خیلی دوس داشت بیاد خبری.ولی ریپ بود
الهه تو گپ بگو کع"الان از فرشته پرسیدم"وفرشته گف ک ممد گوشیش شکسته و فلان و فلان

فرشته میترسم دعوا شین با سینا

میگه از کجا میدونسع

الهه حتما بگو که "الان از فرشته پرسیدم" چون ممکنه سینا از دستت ناراحت شه

باشع تا گوشیم شارژ شع 

 

 

 

نترس باو عب نداره.ما روزی صد بار قهر میکنیم باز اشتی میکنیم

خخخخخخخخخخخ از دست تو

اگ پرسیدن از کجا میدونه؟بگو فرشته و ممد قبلا میحرفیدن 
خخخخخ.فداتم
الان گوشیت شارژ ندارع؟پ چطوری میای سایت؟

باشع 

 

 

با کامی خخخخخ ایسی گوشیم خرابع شارژخالی میکنه دیرم شارژ میشه

فرشتم من برم شام بعدمیام فعلا

باشه نوش جون.فعلا

فرشتم اومدم هستی؟

اره هستم
بچه ها چرا نمیان

چرا قبلا از هم متنفر بوین البتع اگ دوس داری بگو

این روزا کم میان نمیدونم چرا ولی سایت خیلی خلوت شدع 

چون قبلا خیلی باهم دعوا میکردیم.یادت نیس؟

خو میدونم ولی سر چی؟

چون من از شاخ بازیای سینا خوشم نمیومد

اهااااااااا گرفتم خخخخ

خخخخخ.والاع

میدونم خیلی رکی خودمم میخاسم چن بار بگم گفتم بیخی ناراحت میشه خخخخخخخ

نه باو به درک بذا ناراحت شه :|
گوشیت شارژ نشد؟

روشن نمیشه یا خدا نمیدونم ولی خیلی وقتع زدم شارژ شاید هنو  پر نشده

اها اوکی نترس باو درس میشع

باش ور رفتم درست نشد بزا داداشم بیاد شاید اون کاری کنه

هوم باش

فرشته گفتم تو گپ اگه بچاپع

اره دیدم

فرشته چرا این همه رو حرفاش پافشاری می‌کنه من نمی‌دونم از بلاکی درت نیاورد؟

فرشته اگ چیز دیگه هم هست بم بگو لطفا

جونم اجی.انبلاک کرد

خو باش بحرف دیگه چرا اینجوری میگه بگو من میدونم

سینا میگه "ممد بت دروغ گفته ک گوشیش شکسته و اینا"میگف"نمیدونی راجبت چه حرفایی بم گفته"ینی ممد راحب من حرفای بدی ب سینا زده...بعدشم گف ک ب ممد میزنگه و از مکالمشون وویس میگیره و برام میفرسه.ولی بعدش بحثو عوض کرد.هنو خبری نیس.ولی من شک دارم ک ممد دروغ گفته باشه.ب نظرم حرفاش راسته.چون اخرین بار ک باهاش تلفنی حرف زدم و میخواسم کات کنم،کلی التماس کرد ک صبر کنم تا گوشی بخره.بعدشم کلی پیام داد و گف ک کات نکنم و منتظرش بمونم و فلان و فلان و فاان
ب نظر من ک سینا هیشوخ اون وویسو نمیفرسه.من تقریبا مطمئنم ک ممد اونطور پسری نیس ک راجب من پیش سینا بد گویی کنه.مگر اینکه خیلی آدم عوضی ای باشه
بخدا ممد کلی ناراحت بود ک ریپه.حتی وقتی گوشیش شکست با گوشی باباش امتحان کرد ولی ریپ بود.کلی خبریو فوش میداد
حالا باید منتظر بمونم و ببینم سینا وویسو میفرسه یا نه

ممد همچین پسری نیس فرشته من مطمئنم سینا هم یچی میگه

اره منم همین فکرو میکنم.ولی اگه وویسو بفرسه هممون ضایع میشیم

من ک میگم نمیفرسع یچی پرونده باو

یه دعوای جانانه کردم با سینا.خخخخخ.تا مرز کات پیش رفتیم :| ولی باز اشتی کردیم.خخخ
اره منم میگم نمیفرسه.ولی خو باید احتمالاتو درنظر بگیریم.خخخ
کاش ممد زوذ گوشی بخره بیاد.اونوخ تکلیف همه روشن میشه.خخخ

چی بگم ارع کاش زودتر بیاد😓

 

 

ولی دعوای بزرگی تو راهع😆

بخدا من هرچی ک ممد بم گفته بودو به تو گفتم الهه.امیدوارم ممد راس گفته باشه.به احتمال 90%ممد راس گفتع
اره الهه قراره دعوا شه.ولی تو این دعوا آبروی من قراره بره.همینجا ازت میخوام ک طرفداریمو کنی تو این دعوایی ک توراهه

باشه کو ولی تا ممد بیاد نگران نباش باو نمیزارم تو گپ دعوا کنن میبرمشون ی پست دیگه بزنن تو سر کله هم خودمم وسط میخندم ولی از تو هم طرفداری میکنم😐😂

 

 

 

همین الانشم بچها از کنجکاوی دارن جر میخورن😆

 

تا اونموقع شاید اومده باشم وات

ممد هروخ گوشی بخره میاد وات.سینا ک وات داره.منم وات دارم.پس دعوا قراره تو وات صورت بگیره.خخخخ شایدم اصن دعوا نشه.باور کن دوتاشونم میخوان منو پس بزنن.حالا میبینی.دوتاییشون میخوان رفیق شن منو کنار بزنن.بشین و تماشا کن

پس بزنن مگ من مردم خودم میگیرمت زنم میشی؟😎😂⁦❤️⁩

دیوونع :/
الهه جان من منظورم این نیس ک این دوتا منو پس میزنن و من تنها میمونم!منظورم اینه ک این وسط قراره ابروی من بره

غلط میکنن ابرو تو رو ببرن با من طرفن😐⁦🖐️⁩فقط اگ تا اونموقع بیام وات خوبع

اره سعی کن وات بنصبی
هووووفف.عجب بدبختی ایه هااا

هوم باشع برم نهار فعلا بای گلم

باش عشقم.نوش جونت.بای
بیب.هیشکی نیس؟

سلام خوبیییییید چرا کسی نیست، الهه کجایینگرانتممم

بهنام ب بچها بگو چن رو نمیام حالم زیاد خوش نیس الانم ب زور میتایپم

 

 

فرشتع سینا چی میگف تو گپ؟بلاکش کردی مگ؟

تو گپ چیزی گفته؟ندیدم.اره بلاک کرده بودم.ولی با یه شماره دیگه بش پی ام دادم.پروفشو ببنید ناموسن.شنیا کودوم خریه اخه.من باهاش کات کردم

نمدونم گف رلم نیس ک چرا کات کردین اخع؟فک کنم شنیا تو خبری هس اسمشو ی جا دیدم 

 

ارع گفتع بود تو گپ می‌دونم داری کامنتوو میبینی و ی مش حرف دیگ زد بود

اره رفتم دیدم کامنتشو.رلش نیس واس اینکه حرص منو دراره اونو گذاشته پروفش'

شاید نامزدشه😜شاید خاعرشع😆ووووو

 

 

نگفتی چرا کات کردین چرا بلاکش کردی😢

نخیر نامزدش نیس.خواهرشم نیس.یه دخترس ک 21سالشه.تو باهم با سینا میحرفه. همینجوری مصلحتی کات کردیم

اهاع پیشگیری بهتر از درمان است😆

 

تو خبری میحرفع؟چون ی گپ. کوردا بود ک رفتم یکی بود اسمش شنیا کورد بود

سلام🙌

عل سایت خراب شدع دیگ نمتونم برم رل بزنم بفهم منظورمو😐

سلوم علی....نه تو خبری نمیحرفه.اون دختره خیلی وقته از خبری رفتع.سینا میگه سه ماهه ک باهم نمیاد.میگه کلا خبری ازش نیس

آره دیدم آهنگش عالیه😂

حیف چ رلای خوبی داشتیم سارا و...😪

رفتن ی سایت دیگه😐

عه علی انلاینی بچتیم؟حوصلم سریده

ی کار ریزی با یلدا داشتم نیستش؟؟

نوچ نیستن.منم با بهنام کار دارم ولی نیس

بفرما آبجی .

کجا بفرمایم؟
مثه اینکه پایه نیسی علی جون داداش

فرشته تو گروه فعالن اونا😅.

من و تو ک ریپیم نمیتونیم بریم😪

من موبایل مادرم دستمه میتونم باهاش برم ولی کسی منو نمیشناسه.

بفرما یعنی بحرفیم.

😅

رفتی فرشته؟

خوشبحالت میتونی با گوشی مامانت بری.من ک جرأت ندارم ب گوشی مامانم دس بزنم.یه بار یه گوهی خوردم لو رفتم
جان نه هستم
راسی قضیه ی واتساپ منتفی شد.الان با شماره اجیم وات نصبیدم.دیگه نمیتونم هیچ گوهی بخورم
علی اگه یهو رفتم بدون وای فای خاموشع.ب بزرگی خودت ببخش

من تا موبایل مادرمو چک نکنم خوابم نمیبره(الکی مثلا😅). 

فرشته من موبایل همه رو دس کاری میکنم. قبلا نوبت هم میدادم با موبایل مادرم😂

نوبت؟چه نوبتی

کیه ک دیگ وایفایو خاموش میکنه. خونه ما شبانه روزی روشنه اگ جایی بریم هم روشنه تا خودش نسوزه تا الآن دوبار عوضش کردیم.

چرا با شماره خودت وات نصب نمیکنی؟؟

هفته بعد شنبه مامان بابام میرن کربلا.دوشنبه عم ک مدرسه ها باز میشه.مامانم میخواد گوشییمو با خودش ببره.البته میتونم بیا سایت با لب تاب.موقع مدرسه ها هم خبری از موبایل نیس.دهنمان سرویس.روحمان شاد و یادمان فراموش

ب مشتری میگفتم این ساعت اینجا باش . مثلا میگفتم ساعت دو باید اینجا باشی ‌

مردم آزار بودم 😂

جان؟شماره ی خودم؟شماره ی منو هیچ احدالناسی ندارع.دس هیچ پسری نیس شمارم.دست کسی بدم فاتحم خوندس.هی با شماره ی این و اون وات مینصبم.خخخخ.الانم ک با شماره احیمه هیچ غلطی نمیتونم بکنم
وای فایو ننه ی گرامی خاموش میکنه.همیشه سر اینکه من زرت و زرت وای فایو روشن میکنم تو خونه دعواس
علی تو پشت کنکوری؟رشتت تجربیه نه؟من ریاضی برداشتم.کلاسای پیش نیااز گذاشته بودن برامون.واقعا سخته این چگالی لامصب.هیچی ازش نمیفهمم.)رو(

کربلا. خوش ب سعادتشون ما هم ی مشکلی داریم نذر کردیم اگ حل شد خانوادگی پیاده روی بریم کربلا.

پس اینجا برعکسه ی وقتایی ک خاموشش میکنم مامانم دعوام میکن۶ ک چرا خاموشش کردی میگم بابا خاموش کن همش مریضیه

مردم آزار :|
اوهوم ایشالا مشکلتون حل شع... اره باو تو که برعکسی کاملا...مامان منم میگه امواج مودم شب بیشتر روی مغز اثر داره.بخاطر همین خاموش میکنه.حالا بعضی وقتام یادش میره

تجربی ی چیزیه بین انسانی و ریاضی چون هم خوندنی و حفظ کردنی داری هم حل کردنی.

ریاضی خیلی بهتره هم داوطلب کمتری داره هم درساش خیلی نیاز ب حفظ کردن نداره با حل کردن راحت حل میشه.

ولی فرشته ریاضی اصلا بازار کار نداره اینو هم باید در نظر بگیری

اره ریاضی حلیاتش زیاده...اتفاقا چون داوطلب کن داره من ریاضی برداشتم.من ولس مهندسی ریاضی نمیخونم.واس دانشگا تربیت معلم یا دانشگا افسری میخونم

من پشت کنکوری نیستم دیگ😐😂امروز و فرداست ک جوابیاد.

۳سال پشت کنکور بودم

 

من سه سال بعد قراره ظه تا کنکور بدم.یکی کنکور ریاضی.کنکور زبان.بعدشم کنکور دانشگا افسری.بیشتر دلم میخواد دانشگا افسری قبول شم.ولی باید شانس بیارم ک سه سال بعد استخدام داشته باسه یا ن
اوه سه سال؟انتخاب رشته کردی؟به نظر خودت قبول میشی یا ن؟
رتبت چند اومد؟ترازت چقد شد؟

الآن کاری کردن ک داوطلبای رشته تجربی کم بشن. اولویت بندی میزنن مدیرای مدارس ک اولویت فلانی مثلا رشته ریاضیه بدون اینک فلانی خودش خبر داشته باشه. الآن در تمام روستاها کاری کردن ک همه برن رشته ریاضی تا داوطلبای تجربی کم بشن. اینو از خودم نمیگم. 

تا سه سال دیگه جری میشه ک داوطلبای ریاضی و تجربی اختلافشون کم بشه.

ببخشید من تند تایپ میکنم اشتباه تایپی زیاد دارم.خودت منظورمو بفهم دیه.خخخخ
یا خدا ینی قراره داوطلبای ریاضی زیاد شههههههه؟؟وااااااااااااای گندش بزنن.شانس ندارم ک گوووووهه گوووووووه

عل چی بود زدی پروفت ؟ پزشکی اوردی عل گاو؟

من برم بکپم فعلا

اسم علی تو خبری چیه برم بسرچم؟منم میخوام ببینم پروفشو

۵سال تمام زیر نظر موسسه ونوس بودم.

رتبه ک مثل ی چیز شخصیه😂  فقط بدون از هزارو پونصد کمتر بوده😂 به ریال حساب کن

من از چندتا سهمیه استفاده کردم البته

عل ج منو بدع چ اوردی خرع؟

من ک رتبمو ب همه میگم والا این مسخره بازیا چیه

عه الهه نیومده نخوا زود بروووو!!!!عه علی باش ببخشید رتبتو پرسیدم.سهمیت چند درصده؟منم پنج درصد دارم.ولی اصن بدرد نمیخوره
الهه تو ک هنو کنکور ندادی.نه؟

منم پونزده درصد دارم ولی ب درد عن نمخورع

قلمچی گذاشته بود اینستا اسم منم بود من فکر کردم جوابا اومده. مدارکم دستم نبود. تو ک میدونی . زنگ زدم مشاور هم گفت جوابا نیومده قلمچی هم نمیدونم چرا زده بود من داشتم از خوشحالی بال در می آوردم خدا کنه همین جوری بشه.

مشاور گفت ک احتمالا پیشبینی بوده نمیدونم والا

امسال دارم فرشتع ایقدم میخونم ک نگو اصن خاب ندارم الکی تو باور نکن

سهمیه فقط بیستو پنج درصدش بدرد میخورع

چطو پسر همسایع ما پزشکی شیراز اوردع کع پس زدن برو دوبارع نیگا کن

ارع از بیستو پنج ب بالا میگن تاثیرش بیشترع

من برم خیلی خسم واقعا ایقد قرص خودم ک خابم میا شبتون خوش فردا بیاین بای

عه واقعااااا؟پ بسلامتی قبوووولییییییی علیییییی.دس جیییییییغ هووووررررااااااااااااا

فرشتع هی من میخام برم  یچی یادم میا ای باوا 

 

 

من منشی علیم در جریان باشید دیگع رفتم باییییییییییییییییییییز

مدارکم خونست الهه

ای جونم اجی کاشکی زودتر خوب شی.شب خوش.بوس بوس بای

منشیم خستس بیچاره😂

علی گوشی من باز داره میهنگه.تعداد نظرات رفته بالا......برو سرچ کن"مدیون جوجه معلم"

باشه

نهههه نرو اونجا علی.اونجا نمیشه.برو سرچ کن دلتنگ مدینه جوجه معلم

باشه😂

یه وری بخواب جاشه :/

بهناز نیست؟؟

بهناز آبجی هستی؟؟؟

سلام کسی منو میشناسه ایا فراموش شدم؟؟؟😭😭😭

داداش کربلا تموم شد برو مدینه ما الآن مدینه ایم😂😂😂

بهناااااااااااام برو سرچ کن"دلتنگ مدینه"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی