جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تابه تا...

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ



ماندید توی دلم؛ ثبت شدید؛ 
به احترام تا به تایی کفشهای تو؛ 
یک روز کفش تا به تا پوشیدم و به اعتبار
...خنده های تو همه ی مترو به من خندیدند.......
  • جوجه معلم

نظرات  (۴۱۲)

سلا

سلام خرکاممم.....الان تو دستشویی هسم دارم گوشیمو شارژ میکنم ی وضع فجیعی🔫😫😷

کجااایین په؟

علی سارااا رو ول کن بیا 😂

 

بهناز نگاه کردن بسع 😆

جیییگررررر تو کجاااییی؟

من دو ساعته اونجا منتظرم ک شما بیاید 😑😑😑😑😑😑

چرا چیزی نمگفتید پ😐

😂

سلام بهناز😍 بریم ک دیر شد😅

الهه دسشوئی😵

ولکنم به سارا گیر کرده😜

علی منمم ببر خو😭منم موخوام😥ارع تو دستشویی گوشیمو شارژ کردم ی بوووی بدی میومد اههههه اههه😷😂الان قدمگاهیم صب میریم مشهد

عل گاو شق درد گرفتم بدجور باید منو ببری پیش سارا سالارو (منظورم کیرمع😂)بخوابونع

بیا من اومدم نیسین 😐

جووون الهه بیا پیش خودم 😂

مث پسرا میحرفی. سالارو شق درد😳

جووون الهه بیا پیش خودم 😂 

نمیخام علی بیشووووور😭😭😭😭😭

چرا چی کار کردم مگه☹

بیا خو یادت میگیری خوبه برات😝

بهناز منم بیام😂😂😂😁

نمیخام😭😭😭😭 

جووون علی  بیا😂😂 

علی الهه نیمد یکی دیع رو میارم ت عم بیا😁 

شارژ ندارم😑 شبخوش

الهه چرا گیر دادی به سارا بهناز خودش میخواد😂

چرا یکی دیگه خودم تنهایی میام😃

حالا بودی حرفای خوب میزنی امشب😂😂😂😂

بیشور نمیخام اصن 😂

جوووننننننن تو فقد بیا😻😻😻  بااون کامنتایی ک ازت خوندم فک نکنم جای سالم برا خودمو خودت بذاری😂😂

آدرس بده تا بیایم😍😍😋

نه با تو دوستانه رفتار میکنیم هر جا تو بگی میزارم😂😂

الهه میبینی آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیدیم😪

نفس کی بودی تو 😍😍

الهه میبینی آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیدیم😪

نفس کی بودی تو 😍😍

‌😂😂ژوووون باش هرجا راحتی بذا😂😂کدومو دوس داری؟؟‌😂

جلورو بدم پشتو بدم بالارو بدمم😁 کدومو بدم

همشو بدین😂😂

علی نمیشع ک همش ب فکر منم باش😂😂

اول بالا رو بدین بعد چپ و بدین بعد راستو بدین بعد پایین و بدین بعد پشت و بدین😂😂😁

الهه تو برو بخواب دختر خوبی باش😁😁

اوم هم بدین😂

تموم ک نمیشی قول میدم بهینه استفاده کنم😂😂اوم😋

علی بیچاره زنت😂😂

علی چیزیو از قلم ننداختی ک😂

نگران زنم نباش تو😂

بزار فکر کنم🤔

حالا بیا بریم دیگه😐بیا بریم کارمونو بکنیم تا الهه نیومده🙂 بریم پست خبری

 

ما رفتیم بلندش کردم بای😂😂👅👅

باشع😂

الهه 👅👅👅👅

اجیمو اذیت کنی نمیدما😂

یعنی الهه رو هم ببریم؟؟😂

الهه خوابه بیا بریم😂 کیرش الآن کار نمیکنه😂 بیا دیگه شروع کنیم😋

 

عل چی رو تنهایی خوردی به من ندادی هااان تا من میام همه رو خوردی سالارو نمتونم دیگه آروم کنم جون داعاش😓

دیشب شق درد گرفتم ی دخترو تو خیابون پیدا کردم وسط خیابون کارمو کردم یَک حالی داد اووووف😂بهناااز جوون دلممم مال خودمیااا پیش عل نروو سعی میکنم یواش روت کار کنممم همچین اروووم ولی اگر بخای وحشیم میشم😂صب زودو چ این حرفا من برم بخوابم 😐

به سالار بگو  علی میگه آروم باش😂 😂😂 وای مردم الهه تو خیابون گاییدی؟؟😂😂😂

نه دیگه بهناز مال خودمه به تو نمیده فقط خودم میکنمش دیشب کردمش یَک حالی داد جوووووون😍 بهناز خودمه😍

عل گاو من رو بهناز غیرت دارم فقط با سارا شوخی کنیم خب؟

 

اره باو تو خیابون دیگه طاقتم بریده بود😆

راسی عل گاو سالار من سی سانته مال تو چن سانته؟😂

یعنی بره تو کون از حلق سارا جون در میاد🤣🤣

باشه.      پ بگو شیلنگ آتش نشانی داری🤣🤣

بسه بابا حرفای سکسکس مردیم شق درد گرفتیم😂 میخوایم از اتاق بریم بیرون نمیشه 😂😂😂 شما ک نمیفهمید اینچیزارو دخترید😅

 

تازه یکی مثل بهنام یا آیدا یا کسی بیاد شاید  بهش بر بخوره بیشترش هم از من😅

درد نگیری حالم بهم خورده دیگه از هرچی مرد و پسره بدم میاد ی مرد میبینم اوووق میزنم۱😂

فک کنم ی هزار بار جق زدی جون داعاش🤣😆

بهنام حتما کامنتارو میخونه میرع اتاق😂😂😂

نیس کلا بچم حالش خرااااب شده 😆

جق!!؟؟ 😂😂 آره صابون و شامپو نمونده🤣🤣😎

حالت بهم خورد😂😂 بهم نخوره میشکنه😂 بزار شوهر کنی صب تا شب  حالت بهم مخوره پ عادت کن😂

وووع عل من میخام زن بگیرم شوهر چیه😐

تو تلگرام ک بودم شماره مجازی فعال کرده بودم اسمم گذاشتم امیرکیان با صدتا دختر رل زدم بعد ک باشون کات میکردم میومدن التماس میکردن تااازع سنم گفته بودم بیستو پنج همه دخترا میومدن یک حالی میداد عکس میفرستادن 🤣😆بعد تلمو حذفیدم چسبیدن به درس های روزگار😐😆

علی رُل می‌دونی چیه؟ من تو وات ی گروه زدم همه رُل بودن بعد تصمیم گرفتم آدم شم از گروه خارج شدم 😎

 

رِل نه ها رُل فرق می‌کنه😂

 

کی بودی تو😂😂 حالا عکس چی میفرستادن واست؟؟

این رل رو ما تو کارتخوان میزاریم. 

چیه؟؟

نه عکس بد نمیفرستادنا عکس خودشون ولی. با لباس آزاد تاپو شلوار

رُل یعنی دوتا دختر یکی نقش پسر بازی می‌کنه یکی همو دختر میمونه پسره حاملش می‌کنه حرفای سکسی میزنن تو وات گروه زده بودم همه از شهرای دیگه بودن😂

الان پاک پاکم شما باز دارین منو می‌برین سمت منحرفاااات😆البته نمدونم چ دختر عنی بوده شمارمو پخش کرده مزاحم زیاد دارم😐همه پسرن خونمونو طرف بلده نمدونم چ جنده ای گفته😐

رأسی رُل با لز قاطی نکنیا عل گاو😐😆

 

اون کلا بحثش جداااس

تو مشهد باشیو این چرتو پرتا هم بگی ای خاک بر سرم😐🔫😓

چ جالب اولین باره میشنوم😦 

خو پسر میبردین راحتتر بود ک.

شکایتش کن تا مادرشو بگان فقد برو فرم پرکن ی ذهره چشمی ازشون بگیری کافیه بعد پیگیرش نشو

مثلا منو میبردین😁😁😂

شکایت کی جونشو دارع باو بعد خودم تنها ک نمیشه😐

 

تو دختر می‌شدی مثلا من میکردمت😆

ی دخترو حامله کردم بعد لگد زدم بچس سقط شد زد بلاکم کرد🤣😂

 

جون نمی خواد ی عریضه مینویسی تحویل میدی. وکیل بگیرم برات😂

من فقط شوهر میشم😋

خوب شد بچه سقط شد فکر کن باباش تو باشی😂😂

منو دوسم مسخرشون میکردیم چون رُل نبودیم ولی اونا جدی گرفته بودن ما هم پدر می‌شدیم شوهر می‌شدیم حامله میکردیم گرفتاری داشتیم واس خودمون😆😂

سردسته رلا بودید شما😝

درررردد نفسس سااارااا😆

سارا کیه دیگه 🤔 بهناز نفسمه😍😍😍😘💓💓💓💓

کجایی نفسم؟؟😂 دیشب خسته شده خوابه😂

راستی الهه جیگر تو کجاست؟؟ بهنام گجایی داااش

فکر کنم میاد کامنتارو میخونه جیغ میزنه😂😂

الهه هم رف ظهر بخیر منم برم. کس دیگه ای فکر نکنم اینجا باشه😕

جیگر نمدونم کم پیدا شده🤔

چشم ها را باید شست جور دیگر باید ررررییید😐

من مانده ام تنهایی تنهااااا من مانده ام تنها میان سیل غم هااااا حبیبنننن سیدن هاااا

دیونه شدم 😶😂

مثل تموم عالم حال منم خرابه خراااابه خرااابه 😆😂

 

اینجانب پدر خانواده فقیر بیچاره درمانده آواره هزارو یک بچه رو دستم با مادر های ناشناخته بی. پول بی کس هعی روزگار🔫😐🤣😂

دیووونه شدی رف😂😂😂😂

جیگر کجایبیی بیا ببین نفست از دس رفت.

کجان اینا پ چرا نمیان😐😐

نمدونم جیگر ی سر اومد تو خبری بعد دیگ نیومد😐امروز میگما

سلااا

علی علییی علییی

الهه جیگرت نیومد🤣🤣

نفس من اومد😍😍😍😍

جانم نفسم😂

سلام به همه ،نفسم من اومدم عزیزم عشقم جونم ، تو مال منی، 😘😘😘💖💖💖💖❤❤🌹🌹🌹😂👍

چ خبرع اینجا😂😂

هیچی فقد خاسم صدات کنم

سلام جیگر نفس کجابودی تو نفس مرد  از دوریت😂😂😂

بهناز خبری نی اینجا نفس تو نفس شده😂

الهه یاد بگیر میگه فقد میخاسم صدات کنم😍😍😍😍 ی کمی از اینارو به جیگرت بگو😂😂

فدات نفسم😂😂😂

دیوونع😂 مگ نگفم اجیمو اذیت نکن😂

خبر نداری آبجیت همه رو گاییده من ک اذیتش نکردم.😂

نکنه تو آبجیت رو بیشتر از من دوس داری؟؟🤔🤨😂

عجب😂😂

اره دیگه😂😂

نفس😂😂 بیا پیش من دلم تنگته

کو الهههه

بچها من الان تو حرمم میخام آدم شم ولم کنین اه بزارین با امام رضا تنها باشم بای😐😂

برگشتم همون قبلی میشم فقط ی بار😎😂

سلام عزیزم.  نفس من اخ دلم برات تنگ  شده بودااا😘😘❤❤❤🌹🌹🌹🌼🌼😂😂

علی باشع

😂😂😂

الهه توبه گرگ مرگه😆😆

😑

😑😑😑

😕

پیاده از حرم برگشتم جررررر خوردممم یعنی😐

 

 

ولی تو راه ایقد مسخره بازی درآوردیم ک نگو😆

 

 

ی پسره سیکس پک بود تنها بود من بش گفتم خوشگلهه چرا تنهاایی شوهر نمیخای

یعنی قهقهه زد پسره ما هم زود صحنه رو ترک کردیم😐🤣

بهنامممم جیگرررمممم منممم دلم تنگولیده بووود برااات😍🤣

 

 

 

عل گاااو بسوووز بسوووز یعنییی 😆😂

کجایین په؟😐

سلام

الهه مگه چقد راهه خونتون تا حرم؟؟

بیتربیت مگه خودت پدرو برادر نداری😡😡

بهناز نفسم همه کسم کجایی تو. الهه👅👅👅👅

اینجام😁😁

چی میگی عل پدرو برادر ندارم؟😆😂

خوبی بهنازمممم بهناااز بیااا امشب با من قول میدم بد نگذره بیااا خو😆

عل تو خیابون هفده شهریوریم

من خستمه برم لالا بهناز بزا فرداشب ترتیب تو میدم فعلا😪

ببین نفس من همیشه هست.

خوبی نفسم؟؟

فدا ت خوبی

باشع الهه😂

الهه آخرین بارت باشه میخوای نفسم منو بکنی😐

نفس فقط مال منه و من میتونم بکنمش🤨

بهناز چرا به الهه پا میدی تو فقط مال منی😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

الآنم بیا پیش خودم

الهه تو برو نفس خودتو بکن😆😂😂😆😂😆😂

جوووون😻😻

علی نفست شارژ ندارع

چ جور شارژی نداره؟؟ 

خودم شارژش میکنم

 شارژرشو دارم😘

از صب آن عم ب شب نمیرسع😑دو بار میزنم شارژ

شارژ گوشی😂😂

از لحاظ روانی ب بغل نیاز دارم😐 الهه کجایی

الهه ؟؟؟😑 پ من چیم؟؟

خودم بغلت میکنم میبوسمت.

نکنه الهه رو بیشتر از من دوس داری؟؟؟😤😤😤😤😤😤😤

بغلم کن😊

خو معلمه ک اونو بیشتر از من دوس داری وگرنه کارایی رو ک گفتم انجام میدادی😑😑

الهه اینو هم از ما گرفتی بابا تو چ رقیب سر سختی هستی😒 گفتی کیرم سی سانته حالا همه دنبالتن😑😑😑😑

بیا عزیزم❤❤😍😍😘

چ خبرع ۳۰ سانتتتتتت ۲۰خوبع 

علی شارژ ندارم شبت خیییلی قشنگ💓 شب خوش

شب خوش عزیم❤👅

عزیزم👆

‌💓💓

بهناز واس امشب آماده باش شرت قرمز دوس دارم ست با سوتین باشه😎😂

 

عل ارع رقیب سرسختیم جون داعاش😆

اهووو چیز دیگه ای نمی خوای😡😡😡😡

نه فقط بهناز میخام😂جوووونز غیرتشوو برممم😆

چرا اینقد دور خونه گرفتی دیووونه.😕

 

الهه بهنازو بیخیال همون به سارا گیر بدی بهتره😅😅

الهه رفتی؟؟ همه جا سوت و کور شد😑

الان از حرم برگشتم 😇

گوشیم شارژ ندارع بعد میام

رأسی فردا ناهار مهمون امام رضام 😎📿

آیدا هستی کجاایی کارم واجبه؟

خوشبحالت الهه. ولی چ  جوری؟؟😕😕

آیدا کجا بود بابا سرشون  جای  دیگه گرمه😕

خوب دیگه ما اینیم هیچ رفتم پول دادم بم ازین برگه ها مال غذا دادن دوتااا😎

 

 

ایداااا شیداااا کارت دارههه تو گروه بهمن گف بت بگم

 

من برم بازار فعلا

دلت خوش پول دادی😂😂

بهناز هستی؟؟

 

سلاممممممم چطورین:؟،نفسم تاج سرم کجایی عزیزم 😘😂💖💖🌹🌹🌹

 

سلام علی داشم فوتبال بازی میکردم😐

سلااااام من اومدممممم

خو ارع نذر مامانم بود پول دادم عیبی دارع؟

سلام الهه

سلا ب😂خوفی؟

فدا خوبم😁

نفست کججااااس😁😆

عاها فکر کردم پول دادی کارت گرفتی.

من نمی فهمیدم اینو، واسه تولد ی سر رفته بودم مشهد چند نفر بهم پول دادند  من همه رو انداختم تو ضریح😕 کلی هم فشار خوردم. همه دکمه های پیراهنم باز شد.  یکی هولم داد بهش بگفتم کسکش  دقیقا همون روز بود😕

نمیدونم حالا ک نی منم میرم

دوتا گوشوار طلا دادم با پونصد تومن پول🔫😐دیگ اگر غذا نمیدادن جرررشون میدادم😂😂😂😂

 

 

بهناز اومد نرو😶

‌😊😊

اینا تقدیم به یکی که دوسش دارم❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖🌷🌷🌷🌷🌷🌻🌻🌻🌻🌻🌹🌹🌹🌹🌹😂😂

جووون بهنام مبارکش

وااای بهنوم تو چقد علی رو دوست داری🤣🤣🤣

عل گاااو کجااایی بهنوم عاشقت شدهههه🤣🤣😆

مرسی بهناز جان مبارک نفس جیگررر باشه😂😂❤

بیان ادامه بدین من میرم هم اومدم رفتید ، 

عه واس من بود مثلا نفهمیدم😎😂

 

 

عل گاو من عکس جیگرووو دیدم ولی بهناز عکس نفسشو ندیده بزار پروفت😁

و ربطی داره جیگرررر دیگ این حرفا رو نزن😐

عکس من؟؟ کجااااا

باشه نفس جووونم😂😘💖💖

خودت نهادی پروف که😐

من برمممم یعنی نیسین؟

واقعا الهه چ شکلیع😂

منم علیو دیدم😛😛

یعنی این همه پول دادی به امام رضا میدونی چقد خرپوله مگه دیوانه شدی😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

مهندسیع جیگررررم😎😆

عل نذر خودمو مامی بووودع صدبااار🔫😐

بهناز منو دیده الهه🤣🤣

باشه بیخیال😑

عل عکستو بزار میخام داعاشمو ببینم زود😆

 

خیلی مشکوک میزنینا🔫😐

عل عکستو بزار میخام داعاشمو ببینم زود😆

 

خیلی مشکوک میزنینا🔫😐

منو ببینی😕 کسی ک باید ببینه دیده😂😝

خودتم دیدی

یادت نمیاد؟؟. تولدتو تبریک گفتم😅 

یادت اومد

ارع مارالم دیده اگ ایجورع🤣🤣🤣🤣

 

 

 

جدی بزار حالا😐

نه یادم نمیاد داری دروغ میگی؟

چ گیری داده عکس منو میخوای چیکار😕 عکس جیگرتو برو ببین😕

الهه قبلا منو دیدی با یه لباس و عینک آبی بودم😁

نه دروغ نگفتم. الآن اگه ببینی ذهره ترک میشی😂😂

چرا یادم نی🤨جیگرمو دیدم😎خو دوباره بزار میخام پخشش کنم😂

الهه دقت کردی بهناز و بهنام همیشه با هم میان؟؟؟🤔🤔🤔🤔🤔

 

عکسمو پخش کنی؟ مگه قاتلم😅😅😅

نه باهم نمیان تو رگ غیررتت پفیدع😂😂

 

 

بزا دیگه عللیییی

باشه الهه جان یه روز یه عکس خوب میگیرم میزارم ولسه آبجیم😅👅. اوکی؟

باش🔫😐

ببین یادم نمیره ها 

هرو میگما

گفته باشما😁

ن علی عکس اجیتو بذاااار😻😻

خابمه برم یا بمونم؟ شارژمم کمه برم یا بمونم؟

حالا ک اینطور شد منم دوس دارم تو رو ببینم عکستو بزار😜

علی من با بهنام نمیام من همیشع آنم😐

بهناز کجا دیدی تو کنجکاو شدم خو🔫😐

بمون بابا اینا ک حرف نمیزنن🙄

جیگرررم اجازه نمیدهند عکسموو بزاارم😎🤣

بهناز رلمه  عکسمو دیده

بالاخرع من باید دیده باشم دیع الهه😁😐

منم نفسم اجازه نمیده😂😂

عکسم هم همون جوری که تو عکس بهنام دیدی دیده👅

دعوا نکنین میخاین من بذارم😂

الهه نرو جان علی فعلا بمون. تو بری همه میرن

بزار بهناز😅

عجب😐😐قدیما میگفتن نزارا😐😐

شوخی کردم آبجی عکستو نزار

شب خوش

شب خوش

خوابم نمیبره

😊

خوبه کم کم داری پشرفت میکنی از ب به، به رسیدی😅

ن دسم خورد

عاها درست

 هع

دیگه چخبر؟؟

هیچی ت چی

هیچی ت چی

منم هیچی امروزم بیخودی گذشت از صب منتظر یکی بودم نیومد منم گفتم بیخیالش . برم سرمو به چیز دیگه ای گرم کنم😅 اینجوری بهتره مگه نه؟؟ 

همه تون رو خوابوندم یکی یکی😂

الهه عکسمو گذاشتم😎😑 

بیدارشید بابا لنگ ظهره🙄🙄

سلوووم

 

عل جدی جدی با بهناز رل زدین؟😐😆

علللل گاااو اخععع🤣🤣🤣

نتم دارع تموم میشه نیومدم بدونین😓

سلام الهه

خودت همیشه میگی علی گاو اینم گاو😂😂

نمیدونم فکر نکنم . بهناز رل زدیم؟؟    به نظرت بهناز حوصله رل زدن داره🙄

چیزی رو ندارم از کسی پنهان کنم یه روزی بهت میگم البته در خفا😂😂 اونم اگه بهناز بخواد میگم وگر نه ک هیچی😜

ای بابا اگه نیای جیگر میمیره بی تو۰😂😂

الهه شما چی؟ با بهنام رل نزدی؟؟

سلام خوبید،نفس منئکجاییی

علی خودتی پروفت؟؟؟ کدومو میگی اونیکی خطط یا اونی ک عکس گاوس؟

ععع علی من حوصلع رل دارم فقد باید طرفم خوب باشع دیع💓💓

معمولا دخترای زیبا عصبی ترو تهاجمی تر از بقیه فهمیدیم چی گفتم یا دوبارع بگم😤😡😡

کدم خط؟؟

حوصله نداری دیگه  قبول کن بهناز. شماره دادم بهت  اعتماد نکردی، آدرس سایت دادم بهت پیدا نکردی😂 از صبح میگم بهناز هستی بهناز هستی ساعت هشت شب جواب میدی. حداقل بگو مشکلت چیه😂 تا از خودم بدم نیاد😅 یا بگو خوبیای طرفت چی باشه.  منم میگم بیخیال بابا حتما من یه مشکلی دارم.😐

بچه ها کمک کنید به این الهه بیچاره درمانده شارژ بگیریم😂😂😂😂😜😜😜

 

در راه خدا بهش کمک کنید😂😂🤲

خو ببین من شمارمو بابام ندارع ب هیشکی ندادم بحث اعتماد نی ۲ چیکا کنم پیدا نمی کنم اگ نمیخاسم بیام اینجام نمیمدم گفم ک گوشی خرابع این برا بابامع میبرع سر کار شیش میاد ت عم مشکلی نداری خیلیم خوبی اوکی

خو همینارو چرا از اول نگفتی؟؟؟😑😑😑😐

نپرسیدی

پرسیدن نداش

خو تا نپرسی چی باید بگم

بیخیال حوصلع بحث ندارم

سلااااام نت گرفتممم اوومدمممم

 

 

ها نزدیک هنوز 😐چرا بهناز علی پسر خوبیه ها😂

آره بیخیال گذشته ها گذشته باید به فکر آینده بود😂😉

سلام. 

ممنونم الهه☺☺☺

چ خبرا؟؟

ما انلاین میشیم همون لحظه همتون هستیئ ولی،سریع اف میشید،بیاین من میرم تا راحت باشید

اوهم الهه علی خیلی خوبع نگفم بدع ک😁

نفس بیا جیگر قهر کرد😂😂

منم میخام قهر کنم ولی از جواباتون میترسم

سلا بهنام

خودم نازتو میکشم😂

عل بهنام داداشمه رل کیلو چن با دنیا عوضش نمیکنم😊

 

جیگرررر صدبار گفتم آیی حرفارو نزن🤨

 

بهناز شکر میخوری قهر کنی😂

بهنام تو هم همین حرف رو میزنی؟؟

جووون علی 😻

الهه 😁

بهنام راس میگه حداقل شبا انلاین باشید. من همی چند روز رو بیشتر نیستم.

علی چرا نیسی اههه من شارژم نمیمونع برا شب

عل مگ میخای کجا بری؟

 

 

جیگرررمممم کجااااییی😓

من هستم ایقد گشتم تو بازار ک نگو خابمه تازه برگشتم 

فردا روز اخرمونه تو مشهدیم بعدم شاید بریم شمال🙃

خستم

 

 

عل عکس خودتو ک نزاشتی حداقل گاو رو بردار حالم بد شد🔫😐

عاغا من رفتم کسی نی که😓

برو الهه منم میرم شب خوش

شب خوش اجی عل گاو خرررر برو بتمرگ دیگه جیگرررر تو هم برووو بدرک 

 

 

اوج عصبانیت😂😆

نرید من اومدم

گمشو دیگه دیر اومدی😐😂

 

 

عشقت ک رف😁

 

عل حسی به بهناز داری اصلا یعنی دوسش داری؟ دارم جدی میپرسم

جواب انتخاب رشته بیاد دیگه معلوم نیس کجای دنیا باشم. کارای دانشگاه و درس و فلان😅

باشه الهه عکس گاو یادم رف بردارم الان برمیدارم

عکس خودتو بزا. دیگ😓

منظورت از دوس داشتن چیه؟ آره دوسش دارم تو رو هم دوس دارم همه رفقیم.

نه اون دوست داشتن اووون😂

عجب

بهناز  گفتی عکس آبجیتو بزار گذاستم. همین یکی رو داشتم. شلوارش خیسه نشاشیده تو آبابوده😅😅

بزار از خودش بپرسیم.

بهناز تو منو دوست داری؟؟؟

عکس خودمو گذاشتم ک😐

ع چن تا داری 😐ندیدع بودمش اسمش چیه؟خدا حفظش کنع😻

حق دارید دوسم داغ باشین😛

همین یه خواهرو دارم اون دوستشه ؟؟ اسمش فاطمه س اسم داداشمم امیر حسینه اسم خودمم بگم؟؟من بیست سالمه فاطمه ۶ امیر حسین یک.

حالا تو بگو از خودت.

 

چی بهناز؟؟

 الهه بهنا شمام بگید از خودتون

اوم من داداش دارم ۶سال بزرگترع 

علی اشتباع تایپی بود😁

ععع اها

وووی داداشتو خیلیییی دوس دارمممم

اسم داداشمم بهنامع

هنوز شارژ داری؟؟

ع بهنام نگفته بودی بهناز خواهرته😂

علی ماه و روز تولدشونم باهم یکیع😂😂😂

😯اووه چ جالب😂 هم سن هم هستن؟؟

ن 😁 علی شارژ ندارم😐😐😐,من میرم ت عم برو دیع

باشه شب خوش😐 بیرونم کرد🙄

نامردا مث مرغ همه خوابیدن😆😆

 

من برم بیرون با یکی قرار گذاشتم😋😂

عهوو مرغا کجایید بیدار شید.

الهه کجایی تو قبلا بودی😐

سلام داش علی، کسی نی،نفسم امروز نیومده نگرانشم، نمیدونم با من قهر کرده فکر کنم، نفسممممم بیا❤❤😧😧😧😧🌹🌹

سلام بهنام . دیشب هر چ گف جیگرم جیگرم کجایی جوابشو ندادی الآن با ما هم قهره. ی کمی قربون صدقش برو لوسش کنی درس میشه😅

باشه داداش، الهه جونم، نفسم عزیزم ، نفس جیگر،قربونئتو کجایی بیا اگه نیای رگم میزنمااااا🔫😂🌷🌷💖💖💖💖😧😧😧😧😧🌹🌹🌹🌻🌻🌻

میگن یکی از دوستاش خل بوده بستنش به مرقد امام شفا بده منتظر اونن خوبرشه میاد😂😂😂😂😂

سلام چرتو پرت زیاد گفتینا😐😂

 

 

 

من ی اجی دارم اسمش سلاله هس هش سالشه ی داداش دارم اسمش یاسین هس بیست سالشه🙃هزار بارم مچ‌داداشمو گرفتم ولی لو ندادم😎😂

مردیم یا زنده این اه😐؟

 

بهنوم من بات قهر نیسم قهر واس بچهاس مثل علی گاو😆😂

هی من میام نیسین شما میاین من نیسم و این چرخه ادامه دارد🔫😐

بهنام کامنتام نمیچاپع میگه به اینترنت متصل نمی‌باشید فک کنم بخاطر اینکه نتم ضعیفع میبینی ک تو گپم کم میام 🔫😐 

من ی ساعت دیع نیسم میرم تا شب حالا هی نیاین خو😓

مچشو گرفتی چ جوری؟؟😂😂

من کجا قهر کردم؟؟😐😐 البته بجز این ده بار اخیر😅

خوبه خواهری مث تو ندارم😎

به این چرخه میگن چرخه کالووین😂😂

داداشم پیش ما زندگی نمیکنه بوشهر خونه جدا گرفته به بهانه کنکور 😆هروق رفتم دم خونش ی دخی اومده بیرون😂😂😂

 

 

قهر من نگفتم قهر کردی میگم بچه ای😓😂

کالووین. دیع چیع؟

 

عاغا ب زبون خودمون بحرف😪

من بچم؟؟☹

بهنام بیا داداش نفست اومد من برم راحت باشید

 

داداشت چرا مث منه😂😂😂

علییییی خاک بر سرتتتت تو هممممم 😂😂

 

حالا کاش فقط سراغ اون میرفتن اول شماره من بدبخت پیدا میکنن مثلا کیهان با من دوست شن منم ک میزنم تو برجکشون😂ی دخترای لووووس کونییی هسن اه 😐

به زبون خودمونه یه چرخه اس از واکنش های فتو سنتز کنده که تو زیست شناسیه قند و نور این چیزارو تجزیه میکنه خیلی هم بحثش مهم و سخته به قول خودت جر میخوری تا یاد بگیری. بهش میگن چرخه کالوین😂😂

بهناز اجی پشیمون شدم عل بسییااار بسییااار پسمل بدی است باش رل نزنی ی وق

من اجیمو دست این گاو نمیدم😐🤣🤣😂

ببین عل گاااو من اگه این چیزا حالیم میشد نمی‌رفتم انسانی بشینم میومدم تجربی 

اوکی؟😂

دخترای کونی😂😂😊😊 وای دیوووانه 

بهنام جونم کجااایی سارا پیش مرگت شع الهییی 😂

 

دارم شعر میگم دیع😆

ارع همشون کونین جندن کیر خورن😐 

الهه با بهنام رل زدم رف 🙂😎😎😎👅👅👅👅👅👅

ولی حیف شارژ نداره😂😂😪

اینجوری ک میشه گِی نه رل😂

سارای جان فدا😂

خوش بحال داداشت من خونم جدا بود ولی یکی مثل گرگ حواسش بهم بود ب جز پنجشنبه جمعه اونم ی همسایه جنده روبه روم بود مث سگ چوپان مراقبم بود ولی من کارمو میکردم😂😋

خاک🤦‍♂️ اسماشون مث همه قاط کردم😂😂😂😂

داداشم وقتی پول لازمه میاد خونه ما دیگه هیچ بی روووح بی احساااس همش دارع آیی جنده هارو می‌کنه جررررشون داده یعنی😂😂

اسمای چی مث همه؟

من کم کم برم بازار بعد برم حرم شب میام فعلا😊✋

من کم کم برم بازار بعد برم حرم با امام رضا خدافسی کنم شب میام فعلا😊✋

بهنام و بهناز😂

من درکش میکنم😋

چی میخونه؟؟

با امام رضا ک خدافضی نمیکنن😂😂

برو ب سلامت شب بیا منتظریم.

هوشبری ی هم چین چیزی😐من سردرنمیارم

ها درکش بکن ی مش کسلیس😂😂😂😂

 

 

 

یک ساعت بیست دقیقه بهناز خودم میاد😍😍

داری حدی میگی رل زدین؟😁

بهناز خر نشی ی وق😂🤣

این مث یاسین ماس😆

 

هوشبری و تکنسین کتاق عمل خوبه ولی پرستاری بهتره باید میرفت پرستاری.

ما ک هر کسی رو نمیلیسیم بعضی کسارو باید لیسید😋😂

ول کن نیست آخرش همین بهنازو هم از ما میگیره😐😐😐😐

عل هسی؟ من الان تو حرمم

 

 

بهناز بهنام کجایین

سلام بچه عااااا وااای انتنم رفتع بود مگ میمد

سلام الهه بیرون بودم.

سلام بهناز. خوبی. هستی؟؟

فدات ت خوب باشی خوبم

بهناز پروفمو ببین عکس گذاشتم😂

همون خطیه😂

سلام علی ،بهناز ،سلام نفس  الهه نازنینم خبری منئهم این مشکل داشت حذف کردم دوباره نصب کردم درست شد 

سلام بهنام

من اومدم الان حتما نیسین😐

عل گاو عکستو میزاری یا جررررت بدم🔫😐

کو علی نی سفیدع

سلا ب خ؟🤣🤣🤣

سلا ت خوبی الهه

سلا بهنام

خوبم اجی

 

 

بهناز خطیه😑

الهه گذاشتم ببین خو😐

علی گور ب گوری کجا رفتی🤨بهناز ببخشید با نفست ایجور میحرفم مجبورم می‌کنه😂

 

 

علی وای ب حالت ایندفعه هم حیوون بزاری😐

راحت باش الهه من عادت کردم دیگه😪☹

خودت بزار تا منم بزار😍

اهههههههه

چی شد 😂

 

😭😭  

من ک دیدمت😎😎اونی ک باید ببینع دیدع

من نگفتم ک تو عادت کنی به بهناز گفتم😆😂

 

 

هیچ نی ک سفیده ها😐بهناز چرا گریه موکونی 

 

 

بهناز ی عکس دیدیا منکه مث کف دستم می‌شناسمش چی لامصب مث یاسینع😂

بهنامممممممم دیگههه بااات حرف نمیزنممممم هروق میام نی بعد ی سر میاد میگه تا من آن میشم شما میرین دیووونههههه😒

الآن دیدی؟؟😂

چی الان دیدم اصن با کی هسی؟😐

با بهنازم چرا مث شتر میپری وست برو بچه برو با جیگر خودت بحرف😂😂😂😝😝😝😝😝😝😝😝😝

 

وای خدا حالشو گرفتم😂😂😂 دمم گرم

حذفیدمش دو ساعت پیش گذاشتم نبودی😁😁

جایی نرید میرم زود برمیگردم یه چیز مهمی بهتون میگم

الهه چی میگی 😂😂زنگ بالا

بیشووور بههناااز علی پسر بدیع صدبااار😏😆😂 

 

 

اصن عکستو نزار میترسم تو خوابم بیای باو😒

بهناز به علی نگو اول با من خوابیدیا😎😂من ایجور حالم گرفته نمیشه هع😁

عل شتر نمیپرع حداقل میگفتی آهو خرگوش اینا😂

کوفت الهههه 😂😂دیع گفتی ک

بهناز دیگه صداشو در نیار اینو دیگه نگو ک هنوزم شبا میای پیشم😁😂

چییییی😡😡😡😡😡 بهناز اینو خودت یادش دادی .

چی میگه حالا اینا چیه میگه؟؟؟؟ها؟؟؟

شامم کوفت شد😑 الهه دارم برات😉

باشه الهه قهر نکن نفسش😜 الآن میزارم. ولی نفهمیدم  عکس منو میخوای چ کار حد اقل به بهنام گیر بده🤔🤨😐

گذاشتم😑 ولی تو هم باید بزاری😍

 

من هیچ کاره ام😑

علی گذاشتم رو بد معنی کردن برات بزا دیع

من رفتم بخوابم 😐 خستمه صب زود باید حرکت کنیم😒

 

 

عل بات قهرم بهناز با تو هم بهنام با تو هم😐

هنو سفیده خودتو مسخره کن😐 

 

 

من با بهناز شوخی میکنم ب تو چ اونوقت؟😐

گذاشتم قهر نشی بامن ها🙄

بخواب شبت خوش ولی صب بیای ها😂 منتظرم

صبر کن تا بچاپه.

دیدی دیدی وگرنه یک ساعت بعدش پاک میکنم🤣😂😂😂

غلط میکنی بام قهر کنی قهر کنی ازینجا میرم😑

علی ایسگا گرفتی😑😂

نه خبری نچاپیده چک کنید میچاپه. 

بهناز چک کن نچاپیده؟؟😑

ن نچاپید میخای بذاری پروف

چک کن پست رو گذاشتم پروف دیگه😑😑

نی دیع

باشه بیخیلا صب دوباره میزارم۰

بهناز بیا خبری کارت دارم

یکی بهم زنگ میزنه میگه رضا باری ام هر دوتا شماره هام هم داره میگه حرف نمیزنه میگه سکس داری. حیف ک تو خونم وگرنه کس خواهر مادرشو یکی میکردم. شنبه میدم شمارشو در بیارن. مادر جنده هنوز نفهمیده باکی طرفه عصابمو خط خطی کرد😑 شنبه میدم سارا جون پدرشو در بیاره😎😂

مرغا دوباره خوابیدن 😂

من میگم این بهناز با من مشکل داره میگه ندارم😑 ی چیز ازش خواستما😐

سلام عشقا، صبحتون بخیر، نفسسسی خودممم کجایی ، بیا عزیزمممم ،سه شاخه گل تقدیم به شما ها🌷🌷🌷

سلام صب بخیر سلام بهنام

بهنام من بات قهرم مثلا منو چرا صدا زدی هااان؟😒

مگه من بچم ک قهر کنم👉 😂😂😂😂😂😂 این حرف کی بود الهه

منم با بهناز قهرم😑

چاپید

حذفش کنم حالا؟؟

سلام بچها.

یه مشکلی برام پیش اومد باید برم شاید دیگه نتونم بیام. موبایلمم گوشش شکسته الآن با لتاپ اومدم.

داداش بهنام خیلی کم پیدا بودی تو گروه😐 بیشتر باش بابا. مراقب نفس هم باش😅 مراقب بهناز هم باش‌.

الهه اعتراف میکنم ک دختر به باحالی تو ندیدم😅 من موندم تو خلقتت😂 خوشبحال جیگر😅 دیگه کسی رو جررر ندی باشه؟؟😂

بهناز مراقب خودت باش😐 هروقت گفتم بیا کارت دارم شارژت تموم شد😂.

ازبقیه هم خدافضی کنید.

اگه دستگاهی چیزی ک باهاش بتونم بیام پیدا کردم میام پیشتون‌.

خدافظ برم ک جا میمونم😅❤ پشت سرمم حرف نزنید😑

راسی عکسمم گذاشتم خودتون نبودید ببینید الآن ی موبایل پیدا میکنم می حذفمش تا تو کفم بمونید😂😂😂

الآن الهه میگه علی گاوووووو علی بیشعورررررر😂 لقبامو ب کسی ندی ها شاید اومدم😂

علی نروووووو😧😧😧 ، مواظب بهناز هستم داش، الهه تو قهری من که نیستم😘😘

عل گاو کجا میخوای بری تازه بات قهر کرده بودم 😭لباستو دیدم نه خودتو😂 علی زود برگرد خو تا بیشتر لقب بت بدم😐

 

 

بهنام تو حرف نزن ک عصبیم از دستت😒

بهنااازمممم کجااااییی؟

سلام بچه ها کدوم گوری علییی😕😕😕😕خیلی نامردی بیشووووور من ب خاطر شماها اومدم

الآن معلوم شد همتون هستین😐😐😐

هم بهنام آن بود هم الهه هم بهناز ساعت ۳ آنلاینه هم شارژ داره.

باشع ازین ب بد ب بابام میگم دیر بیاد 😐

من تو راهم کم میام بزار برسم همش پلاس میشم نریا علی🤨

 

 

عه رأسی من قهر بودم فعلاااا ایییششش😒

کجایین پع😐

عل گاو جدی جدی رفتی😶

سلااااام

همه که با ما قهرن شما هم مثل این همه الهه، مهم نیست دیگه

خداحافظ 

چی میگی بهنام چرا میری

بهنااااام لحن من ضایس ک شوخیه چرا جدی میگیری من نصف حرفام شوخیع باو😐

بهناز علی چیزی بت نجف مثلا کجا میرع؟

نگف

ن

کمی برید بالاتر کامنت علی بخونید متوجه میشید

گف مشکلی دارم گوشیشم شیکسع اینو میگی بهنوم؟

سلام مرغا😝

سلا خوبی

سلام 

الا تو علی ای😐علی اینطو نمیحرفید

بهناز امروز کلا حوصله ندارم افتادم رو دنده لج ناراحت نشو

الهه جونم اره همون یه پیام طولانیه، بهناز از دست منئناراحتی تو

هلووووو بچها

 

 

عل چ مرضی داری؟🤨😆

میگن صب شده و وقت بیدار شدنه⁦☹️⁩

 

حالا ب من چه بخابیننن تااا جونتون بالا بیاد ی مشت تنبل😒😂

مرض گاوی

سلام  علی چته تو

چمه مگه. خوبم الآن

ن بهنام اخع من اینطو با کسی نمیحرفم 

مرض گاوی ای بابا چ ببببددد😶😂علی حالا نزنیمون نمیخاد بگی چته😒

بچها خوبم عالیم الهه 🙂🙂🙂

خسارت موبایلمو گرفتم با عینکم😎

نقد جیرینگی😎

هع

از کی گرفتی خسارت؟

 

دیوونه ای ب خدا می‌دونی بهناز داش از دوری تو میمرررررد😐😂

حا بهناز گرفتم😎

از مامانم.  پسرش زد شکستشون ولی میشه استفادشون کرد. حالا بعدا عکسشو میزارم‌.

 بهناز از خداشم بود من برم.

بهناز اجی چته 😂

 

نه خیرررر این حرفا چیه تو نباشی ی دیقع بهناز همون دقیقه میاااد🤣

بهناز فقط واس خاطر من میاد اینجا مگه بهناز؟😎بهناز ضایم نکن خاعشا😓😂

دقیقا😂

با کی کار داری علی😒اوکی نمیام بینم راحت میشی

آره الهه ب خاطرگفتن شماها اومدم

چی شده بهناز؟؟؟😐

بهناز آبجی نریا 🙄 من معذرت🙄

 

مهم نی

بریم ی جا دیع

من تا شب نیستم جا پیدا کردید خبرم کنید

باش خوش بگذرع هرجا هسی

سلام کجایید رفتید نامردا😐😐😐

ن بریم پایین تا ب تا

سلام عشقا ،نفسا عزیزا❤❤❤

بیاین همین قسمت اخرین مطالب نوشته انتظار بیاین اونجا 

باش بهنام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی