جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پیش بسوی موشک ها

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ



اگر یک روزى هم مسئله‌ى هسته‌اى حل شد - فرض کنید جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد؛ همان‌که آنها میخواهند - خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه‌ى دیگر را به‌تدریج پیش میکشند: چرا شما موشک دارید؟ چرا هواپیماى بدون سرنشین دارید؟ چرا با رژیم صهیونیستى بدید؟ چرا رژیم صهیونیستى را به رسمیّت نمى‌شناسید؟ چرا از مقاومت در منطقه‌ى به قول خودشان خاورمیانه حمایت میکنید؟ و چرا؟ و چرا؟ و چرا...
امام خامنه ای 12 آبان 92


کنترل برنامه موشکی ایران به خواسته‌های آمریکا اضافه شد

 ادعای رو به رشد آمریکایی‌ها: ارسال ماهواره، پوششی برای توسعه توان موشک بالستیک است، موشک بالستیک نیز برای حمل بمب هسته‌ای کاربرد دارد، پس تمام این برنامه‌ها نیز باید متوقف شود.

   

  • جوجه معلم

نظرات  (۲۵۷)

  • جوجه معلم
  • ایول بابااااااااااااااا 

    بیاید اینجا

    اومدم 

     

    دیگه ی بنده خدایی رو نمیشناسم😐من رفتم شب خوش فرشتم

    خخخخخ.سینا خواهشن کم دروغ بگوووووو....دختره خیلی ضایع بازی دراوررررد.خخخ
    نرو الهه..
    لطفا دیگ نگو کسکش تو ک معنیشو نمیدونی ام باش الهه من غریبم فرشته ینی هرادمی ک من میشناسمو تو نمیشناسی معنیش اینع ک باش رابطه دارم؟ هه کیرم تو کس خار زندگی
    تو خودتم ب من میگفتی کسکش.پ کس نزر
    برو باو کیو داری گول میزنی؟؟؟کاملا مشخص بود بین تو و اون یه چی هس
    ازین ب بعد هرغلطی میخوای بکن...به کیر بابااااااممم

    😐😐😐😐

    واای خدا ملت کیییر زدن در زندگی اره من همه کاره ول کن دیگ من ک هرچی میگم تو نمیخوای متوجه شی پ ولش

    سینا واقعا هدفت چیه از دروغ گفتن😐اخع ضایع تراز این؟

    هرچقدم بخوام بات بحث کنم بیشتر میخوای دروغ بگی.پس دیگه ادامه نمیدم
    سلام الهه جونم.چطوری....ولش دیگ باش بحث نکن
    من ک نگفتم نمیشناسمش گفتم اون رابطه ای ک شما فک میکنینو باش ندارم

    خوبم فرشتم تو خوبی؟

    فداتشم عزیزم.خوبم
    الهه یه جارو بگو دوتایی بحرفیم.خیلی حرف دارم.بخدا دارم میترکم.باید با یکی بحرفم

    سایت اینجا بگم ک بقیه هم میان زیر پستم بیا. ی سایت میگم پستامو چک کن 

     

    اها باش
    ولی سایت یکتا موزیک نگو.نمیتونم بیام

    ی سایت گفتم اگه بچاپع نه یکتا نیس

    اوکی

    فرشته چاپید برو ببین من کام گذاشتم تو سایت نبودم بدون خوابم

    اها باش الان برم بگردم پیداکنم
    الهه پیداش کردم.بیا
    خخخخ فرشته حرفا با الهه تموم شد؟؟ بسه دیگ الان کاملا بر علیه منه و طرف تو دیگ یکم استراحت بش بده😂😂
    با بیتاعم ررررل زدیییییی حیییووووووننننن؟؟؟
    خفههه شو عوضییی.لاشی بودنت کاملا واااضحع.ادرس سایتی ک میحرفیمو میدم بت.بیا ببین من راجبت بد نگفتم
    سرچ کن"سریال مانکن بلاگ"....بیا اولین سایت.متاسفم برات
    من فقط واقعیتو ب الهه گفتم.هیچ دروغی نگفتم.میتونی خودت پیامامونو بخونی.با بیتا خوش باشی
    خییییییییییییلیییییییی نامردی
    ای بابا...هه.باش الهه اصن طرف تو.من نمیخوام کسی طرفم باشه.همینکه واسم مشخص شد چجور ادمی هسی واسم کافیه....الهه جان توعم همه چیو فراموش کن...فک کن اتفاقی نیوفتاده.با سینا مث قبل باش....خدافظ
    چ خااارررکسسدهه ایی گفتهه منن باا بییتاا رلممم اوونن کک ننامززدد ددارهه ععاموو یککمم ففک ککن بب حررفاتت
    نگفتمم ادرسس سااییتوو بدهه االاننم بب ناامووسمم قسمم ننرفتمم ببیننم چچییاا بشش گففتیی خخوددتت ممیدوونیی بب هییچچ کسس وااسس هیچ ککاریی التمااسس ننمییکنمم ففقطط بدووووون دووووسستتتتتتتتتتتت دارممم حاالا خود دانی

    عاغاع منو قاطی نکنین من طرف کسی نیسم ب مولا 😶 من نمدونم چی بینتون گذشته چیشدع حالاهم بیخیال شین دیگه این همه ب هم نفوشین😐سینا نه با تو مشکلی دارم نه کس دیگه تامام

    اگم مشکل داشته باشی من مشکل ندارم فبنم گفتم حتی اگ بفوشی اما خب دیگع تو دیدت نسبت بهم عوض شده بیخی
    فرشته

    عامو من با این چیزا دیدم عوض نمیشه تو هم دیگه تمومش کن حرفشم نزن چون فرشته ناراحت بود منم خو ناراحت شدم عصبی شدم از دستت

    سیناااا بیا اون سایت فرشتههه رفت خدافظیی کردند بیاااا بگووو نرهههه

    سیناااا کجاااا رفتییییی

    ن گفتم ک نمیام اون سایت
    حرف من دیگ واسش مهم نیس بیام چی بگم

    خو رفت که دیوونه😑

    گفتم ک دوسش دارم دیگ چ کنم

    هعی روزگار😐

    هووووف
    هم
    فداتشم بیشور
    فرشته♡♥♡
    اوم
    .....
    :\
    میشه لطفا با من حرف نزنی؟؟شنیا جونت یه وخ ناراحت میشه.اونوخ باید بری جریان تک تک اینارو براش توضیح بدی.هه
    ماشالا میبینم ک رلات افتادن ب جون هم.خخخخخخ....شک ندارم بیتا نامزد نداره.همش دروغ بود.اینو خودتم میدونی.خخخخخ
    دیووونه این شنیا اونی نیس ک تو فک میکنی سهه تاا شنیاا هسس توو خبریی ببعدششمم اییناا ددر بارعع ممن ننمییحررففنن فییلسووفف خخخ امییر علییوو نمیشناسییدد شمااهاا
    سیکتیر بابا خر خودتی
    اون پستی ک با رها میحرفیو پیدا کردم فیلسوف...پ این ترانه و درسا و یاسی و شنیاو.....چیه؟امیرعلی با اینا رل زدهههه؟عجججججبببب.خخخخخخ
    اولا این شنیا اون شنیا نیس بعدم خودت میدونی حرف هیشکی ب تخمم نیس حالا گیرم و منو میگ خب حالا ک چی تو ک کات کردی دیگ چی میگی
    عامووو خداتووون ب کیرمم نییی شما ک دیگ نوکر خداتونید من واس کاری ک نکردم سرم درد نمیکنه اگ کرده باشمم ب کسی مربوط نی
    اره ولی قرار بود بعد از من رل نزنی.یادت رف؟
    من ک با کسی رل نزدم لا مصب خخخ توم قرار بود ممدو ک بلاک کردی دیگ انبلاک نکنی ولی کردی مطمئنم باش رل میزنی با اون بیناموس خار جنده درستش میکنم فقط منتظرم یجا گیرش بیارم
    دیییییییییییییز....فقط ادعات میشه.هیچ کاری نمیکنیی.....
    مشکل تو فقط اینه ک خیلی دروغ میگی.مشکل فقط همینه
    دیییییزز؟؟ خخخ هلاکوو گییییرر زپششششت خخخ اره من ادعام میشه خب بعدش؟؟ وقت تو فک کن ادعاس همین روزا جا تیر و چاقو تو سینمو میزارم پروف
    کس نگو باو....عکس فیک میخوای بذاری فوقش.بچه شونزده هفده ساله و چه به این حرفااااااااااا..
    فیک؟ باش هرجور بگی عکس میزارم ک مطمئن شی خودمم دستمو ساعتم خوبه؟؟اون ک دیگ فیک نی
    نع دست و ساعت خوب نیس.با همون ناخونت.خخخخخ :/
    باش با همون ناخنم

    هووووووف😑

    😑😑😑😑😑
    جووووووونم الهه جونم
    عاره دیگ با همون ناخنت

    فدای توووو فرشتمممم

     

     

    مگ ناخنش چشه😂😂😂

    نشییییی عشقمممم....چیزیش نیس ولی یه نشونه داره.خخخخ
    سینا بلخره اعتراف کردی شنیارو دوس داری.لیاقتت همونه.ب چپم.فک میکنی من دوست داشتم؟؟هزارتا از تو بهترش ریخته واسم.توعه جوجه لاشی عن اونام نمیشی....کسکش بی همه چیز...به چپم
    فک نکن چارتا فوش بلدی خیلی شاخی...عمرا اگ شنیا زن تو بشه.اگرم بشه خونوادش نمیذارن.دوسه سال ازش کوچیکتری!!!هه.چقد خیالبافی.اونروزی ک شنیا تورو ب عنشم حساب نکرد حالتو میپرسم
    ازع فوش بده نه ماه ازم بزرگ تره بقیشم ب تو هیچ ربطی نداره
    ارع لیاقتم اونه ک از تو سر ترع حیف الهه ک با تو میحرفه حیف نمیشه همه چیو بهش بگم

    بسسسسس کنین دیگه خجالت بکشین ای باوا

    خفه شو بابا هررری
    تا همین دوروز پیش کس لیسیمو میکردی...حالا واس من حاظر جوابی میکنی؟

    کی من یا سینا؟خخخخخخ

    ارههههه خخ دوسم نداشتیو اووووووووووونن همه افتادی دنبالم بیخی باو تو فوش بده فقط منم در جواب صلوات میفرستم خخخخ
    با تو نیسم الهه جون

    سینا با شنیا رل زدی؟شنیا کورد؟ک تو گپ هس؟

    خخخخخخ.خاک تو سرت فک کردی دوست دارم؟؟اره افتادم دنبالت چون حوصلم سر میرف.فقد سرگرمی بودی بدبخت.خخخخ
    وای وای حیف اسم الهه ک تو دهن تو بچرخه جم کن عامو بیخی اره من کس لیس ب احترام الهه چیزی بهت نمیگم
    خخخخخ.الهههههه این پیش خودش چه فکری کردهههع؟خخخخخ....فک میکنه من با اینکه میدونم با صدتا دختر جز من رله بازم دوسش دارم؟خخخخخ.خسته نباشی دلااااااااورررررررر.
    اره سینا من همونم ک ننت میگه باهاش نگرد.باهاش نحرف.خخخخخ.با من نحرف اوف میشی
    ن الهه رل ن عا فرشه شاشا منو قرقرع نکن حرف جدید بزن
    حیفه حرف جدید ک ب تو بزنم.خخخخ
    کجای کارییی بشرر نخور نخور سمیه ننه من مرده گیر زدی
    من اگ مامان بالا سرم بود ک انقد در ب در نبودم :) حالام تمومش کن
    فقط میگم یک کلام.سرگرمی بودی والسلااااااااااام.دمت گرم خیلیییی خندیدم.خخخ
    نه عشقم تازه شروع کردم.خخخخ

    باشمام بس کنین 

    ده اخه جوووووجه تو اگ غیرت داشتی ک با ناموس مررردم بازی نمیکردییی
    یجوری میحرفه انگار من اینجا دارم خووون گریه میکنم واسش خخخخ بسع دیگ حداقل ب احترام الهه تمومش کن

    واع من گیج شدم این رها کیه؟همو شنیاس؟کچه کورد کیع؟یا امام مخم هنگ کرد خخخخ

    برو کونتو بده بچه کوووونی.چپ ماااایی

    چرا بیشتر اونایی ک رلن بعد کات میکنن بد هم میگن؟بهم فوش میدن؟خخخخخخ

    رها رهاس دوس شنیا کچه کورد ی شنیا دیگس

    عا ام گرع خخخخ

    خخخخخخخ.من خووووون گرررریه میکنممممم؟؟؟بههه جوووون مامان بابام قسممم دارممممم از خنده ریییییسه میرمممم....دیگه به جون کی قسم بخورم گوگولی؟خخخخخخخخ
    ای خدااااا.این پیش خودش چییی فک کررردع؟؟وااااقعا فک نمیکردم بتونم یه نفرو تااا این حد کیر کنم.خخخخخ
    اسکل گریه رو با خودم بودم الهه من ک چیزی بش نگفتم هنو لخدا احترام تورو نگه داشتم خودت میدونی فوش میدم چ فوشااایی اونه ک ول کن نیس اره من کونیم تو سرشمار کونیایی؟؟
    تو منو کیر کردی ؟ خخخ باو بخدا رفته بت حس نداری

    سینا احترام من بیخیال کلا نباید ب یع دختر فوش بدی

    اوووووووففف.یهه جووووووری کییییر شدی ک نفهمیدم عع کجاااا رفته توووووت.خخخخخ
    چشم الهه من دیگ چیزی نمیگم خودت ساکتش کن
    الهه جونم محض اطلاعت بگم ک این کچه کورد همون دخترس ک سینا فک میکنه قراره زنش بشه.خخخخخ.فداش شم بچم خیالاتیه
    اوخی.عسیسممممممم.کم اوردی الهه رو بهونه میکنیییی؟خخخخخ.ای جانم

    اتوماجی خخخخخخخ

    خو چطو سینا میگه ی شنیا دیگس کع

    الهه وس بوگو دمس بنه دی
    الهه جونم مگه قراره هرچی این گف تو باور کنی؟؟؟من خودم پستی ک حرف میزننو دارم.خخخخ

    سینا فق تا بوگو شو فهمیدم خخخخخ عیل بوگو

    سینا چرا دروغ میگی خو

    ن الهه نگرفتی این دوتا هردوشون اسمشون شنیاس هم رها هم کچه کورد کچه کورد همون شنیا.کورده

    ولا موخو دع نیفهمم شما چ میگیتو یکی یچی میگو ویکی یچی دع خخخخخخخ

    الهه جان کچه کورد همون دختریه ک سینا شیفته و دلباختش شده.خخخخ

    عاااا ام فهمی

    چ دروغی باو خو من ک میگم شنیاس هردوشون شنیان

    درستتتتتتت

    الهه جان سینا اگ بگه سلام تو بهش شک کن.خخخخ.چه برسه ب حرفای دیگه.99درصد حرفاش دروغه.اون یه درصدم نقطه و ویرگول و علامت نگارشیه.خخخ
    سی چه نیفهمی اسمون حالا فهمستی؟

    وای فرشته خخخخخخخخ بسع اجی جونممم خخخخخخ 

     

    فقط ی سوال حالا تو گپ موضوع سر چیع مگ دوتا نجفی داریم ؟یا واس رد گم کنیع؟

    ام فهمی سینا خخخخ 

    دوتا نجفی داریم ولی اون واس رد گم کنیه خخ

    سینا میدونی روز اول ک فامیلیتو فهمیدم چرا تعجب کردم؟ فامیلی کاپیتان ک تو گپ بود گفتم دوسمه اونم نجفیع خخخخخخخخ

    عاااا ن او کویان؟اسمش چن؟

    الهه هرحرفی ک تو گروه میزنن مزخرفه.اصل کاری یه پست دیگس

    پست شنیارو میگی؟خوندم اونو خخخخخخخخخخخ

    الهه بیا پست اخر شنیا اون اسمش امیر علیه الهه
    هعی.حیف شد تموم شد.تازه داشت خوش میگذشت
    سینا ناموسن تو داری با من دعوا میکنی؟؟تو ک هی داری پشت الهه قایم میشی.خخخخخ

    سینا بعد سی میکنوم فق چی سرچ کنوم؟کچه کوردم؟

    ن بیتا ایی وسط چ میگو؟خخخخخخخ

    پفیوز من گ دهن باز کنم ک تو حامله میشی اون موقع ک من اون کامو دادم داشتم بات دوا میکردم فیلسوف
    سرچ کن شنیا کورد.بیا اخرین پستش
    اووووووففف بابا عاااااشق اعتمااااد ب نففففستممم اقای نجفیییی.خخخخ

    اونا رو خوندم میگم 

     

    امیرعلی ندیدم کع سینا و کچه و رها بودن

    ن الهه سرچ کن شنیا کورد ی پسته عکس نوشته طنزه نمیدونم بخدا بیتا چشه این وسط
    امیر علی ی پست دیگس
    باش الهه اگ خوندی ک هیچ...فعلا همون پستو دنبال کن.خخخ

    سینا تو کع عاشق شنیایی چرا رل زدی ؟ اینم واسم سوال شد 

    ینی اونموقع ک با فرشته هم بودی عاشق شنیا بودی؟

    دلیلشو نمیخواد بدونی تا همینجاشم زیادی سردر اوردی خخخ
    چون عاشق شنیا نیس.اگ دوسش داش ک با من رل نمیزد
    اگه شنیارو دوس داشت ک با هیچ دختری حرف نمیزد.حتی تو الهه...دوس داشتن واقعیو من فقط تو رل اولم دیدم.اونم پدر مادرش مجبورش کردن ازدواج کنه.چن روز پیش اومده پی وی حلالیت میگرف
    والا من یادم نمیاد گفته باشم فرشته رلمه اون خودشو چسبونده بود ب من بعد ممد اینو بهنامم میدونه فرشته دیدی ک هروخ میگفتی کات من میگفتم چیزی نیس ک کات ش
    خخخخخخ.تو میگفتی چیزی نیس ک کات شههه؟؟؟عجبببب رووووووویی داریییییییی توووووو.خخخخخخ
    اون خودش میدونه با کیا حتی در مورد چی میحرفم تو نگرانش نباش خخخ
    اخه خیلی تحفه ای ک بخوام خودمو بچسبونم بت؟خخخخخ...باش باو اصن تو خوبی.تو راس میگی...الهه عم حرف تورو باور میکنه.خخخ
    خخخخخ.میدونه؟؟اگه میدونه چرا الان داره بازجوییت میکنه؟خخخ
    دلش کیخوااد عشششقشش میکشه باز جویی کنه ب تو ربطی داره؟؟
    حیفه شنیا که خام تو شده...کااااش ایندفه گول حرفاتو نخوره.کاااش.حیف این دختر.خیلی دختر خوبیه
    ایشالا خدا از دهنت بشنوه
    اگ کون داری ادرس سایتو بده شنیا بیاد اینجا باهم بحرفیم.من ک ریپم نمتونم کامنت بدم....خبریم ک دیر میچاپه کامنتارو.جرات داری بگو بیاد اینجا
    اینجا کامنتش زیاد شده یجا دیگ جور کن
    عههههه زرنگیییی؟؟؟عب نداره کامنتش زیاد شده باشه.بگو بیاد همینجا
    گمشو عامو با کی دارم میحرفم
    فوش نده...چرا نمیگی بیاد اینجا؟؟؟
    خو بهشون بگو سرچ کنن"دانلود اهنگ های تتلو بلاگ"....دومین سایت.بجنب
    هه.چیشد؟گورخیدی؟

    ناموسن تو‌گورخیدن داری؟

    اصن ننه زاییده کسیو ک‌من بخوام ازش بترسم؟؟

    جم کن عامو 

    ن بش نمیگم بیاد اینجا چون میدونم اخرش باش دوا میکنی فوش میدی

    نه قول میدم باهاش دعوا نمیکنم

    من کار دارم باید برم 

    شعور داشته باش وقتی نیسم پش سرم حرف نزن فعلا

    هه قول؟؟ مث قولای قبلی؟؟

    بااای

    هه.مشخصه میترسی.برو بسلامت.خدافظ

    ب درک نگو ولی بدون اینا عشق نیس هوسه هع😐

    هوسم یجا دیگ میخوابه ن با شنیا هوسباز نیسم تا طرفم خودش نخارع

    مگ دیدیش؟😐منظورم مجازی ب درد نمیخوره باو

    فعلا مجازیه یا سال دیگ یا واس دانشکده میرم کوردستان
    مامان ک ندارم بابامم کاری باهام نداره هرجا بخوام برم

    مامانت کجاس مگ؟

     

    خو شنیا ک راضی نشده هنو

    مامانم ب دلایلی ک خودت میدونی جدا زندگی میکنه اما من میگم مرده بلاخره قبول میکنه

    هعی مامان تو هم؟😓دلم واس مامانم ی ذره شده ینی خیلی سخته حالا تو پسری چیزیت نمیشه 

    سخته ولی جز تحمل میشه کاری کرد؟
    بیخی ب کیرت تو زندگی خودتو داری
    تو مگ درس نداری بچه من فردا امتحان دارم نامرد خخخخخ

    درس داشتم ولی هیچ نخوندم معلم نیومد سر کلاس 😆نصف بچها نبودن مدرسه 🤕

    عا مدرسه مام خلوت بود ولی کلاس ما بدبختا چون امتحان داشتیم کامل بود خخ
    کس میگه باوووو...الهه باور نکنیاااا حرفشو.اصلنم طلاق ملاق نگرفتن ننه باش.....اولا که ایشون دوتا خواهر کوچیکتر از خودش دارع...یکیشون نی نیه.خودم از پشت تلفن صداشو شنیدم....بعدشم سینا بعضی وقتا ک تلفنی حرف میزدیم یهو قط میکرد بعد پی ام میداد ک مامانش اومد و مجبوره ک قط کنه......سینا واقعا واست متاسفم ک انقد دروغگویی........راستییییی.چیشد؟تو ک اونموقه میگفتی قراره بری عراااااااق.....الان داری میگی ک یه سااال دیگ میخوای بری کوردستان؟؟برو باو دیگه منو ک خر نکن.بیچاره الهه ک با تو همکلام میشه و حرفاتو باور میکنه!!!!!الهه مگ بت نگفتم سینا 99درصد حرفاش دروغه؟باز چرا باور کردی؟؟؟
    الهه جان سینا هر حرف دروغی ک میگف من به روش نمیووردم....اونوخ اینم فک کرده ک منو خر میکنه با حرفاش!!!!!!واقعا خنده داره.خخخخ
    اخه دختر مگ ننم طلاق گرفته باشه باید جار بزنم؟؟؟ مگ جایزه نوبل میدن ب کسی ک ننش جدا شده باه عع باباش؟ چرا باید دروغ بگم ی دلیل واسم بگو بعدشم یدونه خواهر دارم اونم دبستانیه همین اینام ب تو هیچ ربطی نداره ک بخوای بپری وسط و اما عراق اولا عراقو گفتم ب کسی نگو توهم گفتی جون ننم ب کسی نمگم حالام گفتی بدون ک گفته بودم دو یا س ماه دیگ میرم عراق
    وااااای ک تو چقد خووووووبی.خخخخ....فک میکنی حرفاتو باور میکنم؟؟؟من خودم اینکارم کسخل.ب من ک دروغ نگو!!!!تو هنو منو نشناختی.برو این چرندیاتو ب کسی بگو ک هیچی حالیش نیس..لابد فک کردی هرکی ننه باباش از هم جداشن خیلی شاخه.خخخخخ.تو توی مجاااازی شاخی.فقط مجااااازی.اینو تو کلت فرو کن.خخ
    کییییییر تو ادم بی وجوووووووود
    عامو تو ک خودت دیدی هیچکسو هیچ چیز ب کیییرمم نبود پ چرا باید دروغ بگم اگ کسی حرفمو باور کنه یا نکنه زندگی کیری من عوض میشه؟؟؟هرکی باور کنه یا نکنه ب کیرمم نی همینم ک هسم
    میفممی چی میگی؟؟ هرکی ننه بالا سرش نباشه شااخه؟٠ شاید شما اینجوری باشید واس ما ک فقط بدبختیه
    یه جوووووری حرف میزنی انگار تو کل عمرت اصن دروغ نگفتی!!!!کاملا مشخصه ننه بابات انقد محدودت کردن ک تاااا این حدددد عقده ای شدی و داری خودتو تو فضای مجازی شاخ میکنی
    ارعه ننه بابام محدودم کردن ک هر گوهی دلم میخواد میخورم خخخخخخخخخ واای مردم عامو کارایی ک من مردم اگ بفمی تخم بر میشی
    مگ من گفتم هرکی ننه باباش عع هم جداشده باشن شاخع؟؟؟اون حرفی ک زدم ذهنیت توعه.تو این فکرو میکنی نه من....ببین اقا پسر...با دروغ به هیییییییچ جااااااا نمیرسی.یکم صداقت داشته باش.دیر یا زود هممممه ی دروغات لوووو میره
    تو فقط ارزووووته ازین گوها بخوری...تو سعی میکنی ارزوهاتو توی فضای مجازی به واقعیت تبدیل کنی....نمیدونم از کجا خوردی.ولی خیییلی عبده ای شدی.تو این مدت خییییلی خوب شناختمت....اینم بت بگم کسایی ک تو وااااقعیت لااااتن و ناااااموس حالیشونه اصن با فضای مجازی حال نمیکنن.اینجور ادما فقط با واقعیت سروکار دارن.من با همه جور ادما سروکله زدم و همه جور ادمی تو زندگیم دیدم و با هرکی حرف بزنم میفهمم چی تو مخش میگذره
    باش پ خفه باش بشین ببین کی دذوغام لو میرع تا وقتیم اسمتو صدا نزدن نپر وسط
    مشنننننگ من همه ی اون گوهایی ک تو ارزوی خوردنشو داریو خووورررررددددممممم....هییییییچی تهش نیییییس.هییییییچی.پ انقد سعی نکن خودتو شاخ نشون بدی.تامااااااام
    باش شش عامو من عققدهه منن اارززوو ببب دل ییی سووتتیی داادیی توو حذرفتت کک بب ننففعتهه سسااککتت ششمم فعلااااا باای
    سوتی ک زیاد دادم.اینم روش.خخخخخ.راحت باش

    این کع مامان بابات جدا بشن شاخ بازی ندارع ته بدبختیع 

    سینا اگ راس گفتی ک هیچ ولی اگ دروغ گفتی واست متاسفم چون این چیزا کلاس ندارع 

    الهه جان من تضمین میکنم ک دروغه.خخخخخ
    خخخخ.الهه جون منم میدونم هرکی مامان باباش جداشده باشن شاخ نیس.ولی اقا سینا یه ذهنیت متفاوتتی از این موضوع داره.حالا شایدم خواسته یه جورایی بگه ک چون مامان باباش جدا شدن میتونه اون لات بازیای دروغینشو انجام بده...نمیدونم میفهمی منظورمو یا ن؟؟مثلا خواسته این دروغاشو یه جوری جا بندازه.خخ

    هعی روزگار خخخخخخخخخ

     

     

    میفهمم چی از فهمیدن یچی اونورتر خخخخخخخ نمدونم والا امیدوارم راست نباشه چون اصلا خوب نیسسسس

    بیخیال اجی.تو از من میشنوی هیچکودوم از حرفاشو باور نکن.حالا خوددانی.خخخ

    از دستع تو خخخخخ

    فوداتم.خخخخ

    بخدا دعوای تو و سینا رو ک میبینم جر میخورم عع ازخندع خخخخخخخخخخ

    فرشتع ممد چرا دیگ نمیا خبری حالا با قهرع 

    با ما

    من خبری ریپم.گف هروخ تو از ریپی درومدی با هم میریم.خخخخخ

    هووووووف کامنتامو نمیچاپع خبری از بس با این پسر مودب دعوا کردم یع بیناموسیع دومی ندارع 

    جووووون ممد هم عز این حرفا بلدع خخخخخخخخ

    خخخخخ.فدااااتشم.تو فقط بخخخخننننننددد....من با سینا دعوا میکنم تا تو بخندی عشقمممممم

    قربانتم کع تنفس خخخخخخ 

    خخخخخ.عاره باو اونم بلدع.فقط باید یخش یکم وا میشد.خخخخ

    وا نشد خودش بشکن خخخخ

    نه دیگه الان خوبه.اگ بشکنم پررو میشه اونوخ نمیشه جمعش کرد.خخخخخ

    خخخخخخخ

    خخخخخ.والاع
    من لزومی نمیبینم ک خودم و زندگیمو ب کسی ثابت کنم اما فقط بخاطر الهه ب جون مادرم قسم میخورم ک هیچکدوم از حرفام دروغ نبود و نیس انقد بی وجود نیسم ک با این چیزا بخوام خودمو نمایش بدم اصلنم واسم مهم نیس ک کسی حرفمو باور کنه یا نکنه چون در هر صورت هیچ فرقی ب حال من نداره الانم این بحثو عوض کن جون عزیزت منو یاد ننم ننداز
    زااااارت.تو چقد زرنننننگیییییی!!!!!به جون مامانت قسم میخوری؟مگ نمیگفتی دوسش نداری و برات مرده؟ادم به جون کسی ک براش مهم نیس قسم میخوره؟خخخخخ.جم کن خودتو باو

    عاغاع بس کنین این موضوعو بیخیال شین جون عزیزتون

    تو قسمااااتم دروووووغه چه برسه به حرررررفات
    گفتم مرده نگفتم دوسش ندارم بس کن
    الهه جونم مگ نگفتی وقتی دعوای مارو میبینی از خنده غش میکنی؟منم فقط بخاطر خندیدن تو دارم دعوا میکنم.من به فدااااات.خخخخ
    الهه ناموسن من انقد بات حرفیدم جایی گفتم فرشته بیا نظر بده بگو تمومش کنه صبر منم حدی داره بخاطر تو چیزی بش نمیگم
    بروبابا تو حرفت یکی نیس.هر دفه یه چی میگی.میدونی چرا؟چون دروغگو فراموش کاااااره.باش من بس میکنم ب شرط اینکه اخرین بارت باشه ب من یا الهه دروغ میگی و به خیال خودت داری مارو خر میکنی

    بخدا فرشته سر این یکی موضوع اصلا خندم نمیگیرع یاد بدبختیام میوفتم

     

     

    من هررررجا که عشششششقم بکشه میپرم وسط حرف.توعم کمتر گووووه خوری منو بکن.البته اگ میتونی!!!اینطور ک معلومه علاقه ی زیادی ب گوه خوری بقیه داری
    وااایی نمیدوونم چرا خودشو با الهه قاطی میکنه اره اقا من دروغگو دارم واسه الهه دروغ میگم ب تووووو چههههههههه 😂😂😂
    الهه جون هرموضوعی ک فک میکنی بیشتر خندت میگیره بگو راجب اون بحث کنم فداتشم

    واااااای جرررررررر خوردم از دستتون ناموساااااا خخخخخخخخخخخ

    نه نمیذارم ب الهه دروغ بگی
    گوه؟ من تورو نمیخورم عزیز

    واااااااااای من غشش خخخخخخخخخ

    بسیک باو این حرفا قدیمی شده....در حدی نیسی ک بخوای عنمو بخوری
    کم سیک سیک کن سیکو داشااااااق اقزین

    داشاق اقزین؟ینی چی؟

    قبل ازینکه بره تو دهن من تو دهن تو بووووووووده بچه کوووونی....تو که صب تااا شب،شب تاااا صب سرت تو گوشیه از لاتی چی میفهمییییی؟؟خخخخ
    هووف من دیگ حوصلتو ندارم بچه ج نمیدم هر کسشری ک بگی الهه زیر یکی از پستا امشب یچیزی بهت میگم ج نده فقط بخونش

    خو بگو معنیشو تا من بدونم خندم بگیرع دیگع خخخخخخ

    یعنی خایه تو دهنت

    باوش 

     

     

    معنیشو نگفتی خخخخخخ

    خخخمن جایی ادعا لاتی نکردم اسمون

    چ باحال خخخخخخخ

     

    سینا بار اخرت باشه این فوشا ب فرشته میدی

    گفتم ک معنیشو الهه.........الهه جان من کاری ندارم این بچه کونی چه کسشرایی میخواد بگه بت...ولی اینو یادت باشه ک گفتم 99درصد حرفاش دروغه.خخخخخ
    خخخخخخخخ.ادعا لاتی نکردی؟جووووون.خخ

    واااااااااااااای جر خوردم کع خخخخخخخخخخخخ

    چشم الهه ی ساعتع میگم خفش کن نمیکنی خو بش بگو در گالشو بزاره دیگ تا دهنم وا نشده
    خخخخخ

    فداتم فرشتم دیگه بسه اجیت جررررررر خورد رسما خخخخخخخخخ

    خخخخخخخ.چشم

    سلام فراموش شدم

    سلام آقای محترم شما کی هستید جدیدی؟😂😂😂🐄

     

     

    کسی نی🤕🐔؟

    سلام الهه.سلام بهنام.چطورید؟....الهه برو ب سینا بگو اون بینامه ک اون پست کامنت میده من نیسم بخدا.ما نت وای فایمون تموم شده.الانم ب ابجیم وصل شدم.ب جون مامانم من نیستم اون بینامه.توروخدا برو بگو بهش.من اون کسشرارو نگفتم

    باشع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی