جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سادگی کودکی

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ
👌کاش در سادگی کودکیم میماندم...

وقتی فیلم جذاب چکمه های سمانه را از چارچوب تلوزیون میدیدم، کاملا احساس میکردم که اون دختر بچه ای که داره فیلم رو بازی میکنه منم... 
حتی شبا خیلی درمورد اینکه فردا به عنوان سمانه فیلم چیکارا باید بکنم فک میکردم...
تقریبا با اون بچه کوچولو هم سن بودیم...
گاهی اونقد تو نقشش محو میشدم یادم میرف من کیم؟؟
گاهی اوقات مامانم بارها صدام میکرد بعدش میشنیدم...

عادت داشتم هرچی رو تصور میکردم با نقشش چن روزی زندگی میکردم و حسم رو رو به سمت آسمون مینوشتم...
بابام هی میگف: 
سمانه!!!!!!! ننویس.... 😆
با قایم کردن انگشتم، دنبال فرصتی میگشتم 
تصوراتم رو بنویسم...
اونقد تصور کردم که آخرش میخواستم چکمه هایی رو که بابام تازه برام خریده بود رو بدم دوستم...
دوستی که باباش..........

پیش خودم میگفتم اون سمانه چکمشو داد به اون معلوله 
چرا من؟؟؟؟.........راستش حسودیم میشد به خوبیاش...

تو خونه هی بهونه میاوردم:
مامان من سردم نیس...
من این چکمه هارو نمیخوام...
من اینارو دوس ندارم...
من دوستم.....
دوستممممممم....😢😢😢😢.......

سادگی کودکیم را دوس دارم...
کاش در سادگی کودکیم میماندم...

الان اونقد تو زندگی غرق شدم...
چکمه هایم سهل است...
یک دل هم ندارم...
برای دوستی که پدرش....
چکمه هایم...👢
چکمه هایش....💧💧
او سردش است....❄⛄
ولی من.....

سمانه چکمه هایت را دوس دارم....
بچگیت را دوست دارم....
سادگیت را دوست دارم....
خودت را دوست دارم......💓💓

                                          سمانه حاجی زاده
  • جوجه معلم

نظرات  (۱۵۳)

سلامم به خانه جدید خوش اومدین 

الهه نفسممم

فرشته عزیزممم

علی جووووووونم

بهناز گلممممممممم

🙋🙋🙋❤❤❤❤😂😂🌷🌷🌷🌷

سلاااام بهنام

سلااااااااممممم منم اومدمممم

سلااام

 

فرشته تویی تو ساسی؟؟

ساسی چیه؟؟نه من نیسم

عاها اوکی .

 

هوم

دیگ چخبرا؟؟

 

هیچی.بیا اونور بحثو ادامه بدیم.خخخخ

آره بهتره خخخ

خخخخخ

سلاااااام بهناز ، خوبی

فرشته ،علی خوش اومدین

الهه همئکه مثللا الان داره مث خر میخونه!😂😂😂

سلوم من65 هسم خاک تو سر همتون خخخخخخخخخخخ

منم ۴۳ هستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سایز کفشمه خخخخخخ

خوشبختم منم ۴۳ هستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سایز کفشمو میگم خخخ پاهاتون چ گندست شما  خخخخخخ

خخخخخ خوب حدس زدماااا الهه

 

 

علییی 43؟؟؟؟؟

من 37

من چهل😆

عجب😂درمورد سایزع چی میحرفید😂

بهناز اولش ک بالا بعدشم پاهامون😐😂

جوون چ بحث جذاابی علی تو چی.؟😂

:/

 

من سایز کفشمو گفتم بهناز

عجب.😂😂

خوبی فرشته

بهناز سایزت رو بگو خخخخخخ

مرسی بهناز جان.تو خوبی

علی اول تو😂😂

فدات فرشته جونم خوب باشی خوبم

قربونت گلم

من گفتم

نفسم کجایی خخخخ

جووون علی نفست کوووو

با تو بودم دیوونه😑😑😑

بچه ها بهنام ناراحت شد.دیگه همینجا بحرفیم.هیشکی نره سایت قبلی

علی میدونم😑😑

 

سلام بچها

کسی نیست من برم،؟؟؟

بچها من همین امشب هستم از فردا نمیام

هوی غلط کردی نیای

درس دارم😐

بچها نیستین؟؟

سلوووووم بروبچ
چرا نیای علی :/
خو درستم میخونی دیگه

جووووون فرشته اومده.

 

زیادی ب شماها وابسته شدم. کلا موبایلمو میخوام عوض کنم. آخه تا مویایل هست نمیشه از شما دل کند خخخخخخخخخخخخخ درس هم نمیشه خوند 😂😂😂

خخخخخ.چطوری علییییی؟؟؟؟؟

از صبح داشتم خرررر میزدمممم

من تو عمرم تاحالا انقد درس نخونده بودم بخدااااا :/

بهنام و الهه قهر کردن؟؟؟

الهه که از صبح نیست

بهنامم دیشب اومد رید بهمون رفت :/

جووووون بابا خر خون کی بودی تو خخخ

 

چی بگم والا . الهه ک حق داره.

فرشته بریم رل بزنیم شب آخری حوصلمون پوکید

خاک تو سرت علی.چرا الهه رو ناراحت کردییییییی

الهه بیااااااا

 

برو باو رل چیه

اینکاری که تو و الهه میکنین واقعا اشتباهه

دارین با احساسات یه دختر بازی میکنین

منو قاطی این ماجراها نکنید.منو یه بار به بازی گرفتن و بعدش خیلی راحت ولم کرد.خب طبیعیه ک من خیلی داغون شدم.چون اولین رلم بود.بخاطر همین با اینکار شما موافق نیستم

#نسلی هستیم که وقتی حوصلمون سر میره با احساسات هم بازی می کنیم :)

باشه بابا😂😂 مثل پدربزرگا میحرفی خخخخ

بیخخی فرشته گوه خوردم 😂😂

باش به مسخره بگیر حرفمو

اگه همین بلارو یکی سر خودت بیاره چی؟؟؟اونموقه هم این حرفارو به مسخره میگیری؟

باش بیخیال

چه خبر؟؟؟؟؟؟

چه میکنی

سرم اومده فرشته 

چی؟؟؟؟؟

چی اومده؟؟؟

اهااا تااازه گرفتم چی گفتییی..خخخ

خب نعریف کن بینم چیشده

پ کجا رفتی علییییی

خلاصه میگم. تو دانشگاه یکی عاشقم شده بود اولا خو من خنگ نمیفهمیدم این چشه بعدا ک فهمیدم منم عاشقش شدم . خواستیم بریم جلوتر. آغا چشمت روز بد نبینه لب ساحل با دوستم دیدش همدیگرو بغل کرده بودن قدم میزدن خخخخخخخخ شبش نابود شدم.

 

آخه من مثلا ب دوستم میگفتم من با فلانیم . کلاس میزاشتم برا دوستم مثلا خخخخ😂😂😂😂😂 این جوری شدی تا حالا؟؟؟

شب خوش فرشته خوب بخوابی.

سلا 😕

سلااااااام بروبج

 

اخی علی بمیرم.نه اینجوری نشدم تاحالا.ولش اصن.گور باباش :/

چطوری بهنازجووووون

سلام فرشتم سلام بهنازم

خوبی فرشته💓

الهه😒

فدات بهنازجون خوبم

سلام الی جوووووووونم.چطوری عشقممم؟؟؟کجا بودی توووو

فداتم فرشتم گرفتار درسام بودم دیگع دارن فشار میارن رومون 

 

 

 

چیع بهناز؟

 

 

هیچ

نع بوگو

بهناااااااااااااااز بیا  بگو 

هیچی دیع بیخی

بهناز از من ناراحتی؟😐

 

علی رفت واقعا😔خیلی سه نقطس

سلام عشقاااااااااا، گلااااااااا 💕💕💕💕💕🙋🌹🌹🌹😘😘😘😘😘😘😍😍❤❤❤❤❤❤

سلاممم بهنام

سلووووم.من امروز نرفتم مدرسه.خخخخخ
بچه هااااااا من از ریپی درومدممممم.هووورررااااا

سلام بهناز جان خوبی

فرشته جونئمبارکههه

نفس جیگرر.  کجایی

💕💕🌷🌷😭😭😭😍😍😍😇😇

مرسیییی بهنااااااممم

واقعا فرشته مبااارکااا

بهناز خو بگو گمشو دیگه چرا ج نمیدی😐

چی میگی الهه😑

سلام  بچه هااا

 

 

 

سلام  علی

خوبی؟؟

 

 

کحایی چرا جواب نمیدی؟؟

فک نمیکنم بخاطر شوخی یا هر چیز دیگه قهر کرده باشی رفته باشی. تو با جنبه تر از اینحرفایی..

 

زودتر بیا جواب بده باهات کار دارم 

 

 

 

یلدا میگم نیس کسی باش شوخی نکرده خودش رفت

فدات الهه جوووونم

نشی ک فرشتم

سلام  یلدا خوش اومدی و سلام بهذبقیه

فکر کنم علی کار داره که نمیاد

سلوووم بهنوووم 

 

 

بقیع کوجایین؟؟

سلام بهنااام
وای ممد اومد فقط کافیه یه سوتی بده که منو ممد تو سایت میحرفیم.سینا جر میده منو

مگ کات نکردی فرشته😓میکشم خودمو آخر 😐

نه دیگه بخدا ممد انننقد پیام داد التماس کرد دلم براش سوخت.ولی خدااااشاهده باهاش خییییلی سرد حرف میزنم ک خودش ول کنه بره

فرشتع بگو رل دارم ولی نگو کی باش نحرف خو 

الهه بخدا اصن یه جووووری مظلوم حرف میزنه التماس میکنه اصن دلم نمیاد بش چیزی بگم.بخدا اگه توعم بودی نمیتونستی.ای خدااااا

کدوم سینا یا ممد؟

 

 

هوم می‌دونم چی میگی😓

ممدو میگم.ممدو دوس ندارم ولی سینارو دوس دارم.از یه طرفیم ممد بیخیال نمیشه

آها اخی ممد گناه داره عاشق شده بچم😆

 

بش بگو داداش 😂

بگم داداش؟عمرا.من دیگه به هیشکی نمیگم داداش.به هرکی گفتم داداش رل زدم باهاش.خخخخ
الهه الان تو گپ گفتی ماله تو بزرگتره خو همه فهمیدن ما راجب چی صحبت کردیم قبلا.یکم مراعات کن خواهشن.خو میتونسی بگی اول تو بده.ماله تو بزرگتره رو واس چی گفتی دختر خوب.فداتشم من

چ ربطی دارع نیفهمن بابا 😐 مثلا همینجوری گفتم😆

 

در این حدم باهوش نیسن🙄

فرشته دوبار چاپید کثافت😑

ولی من فهمیدم 😂😂😂😂

فرشته 75

الهه65

سایز دور کمرتون گفتم😇😇😇😂😂😂😂😂😂

بهنام آب شدم خو🙄

الههههههه من تورو میکنمممممتتتت
بهنام دور کمر تو چند سانته :/

فرشته‌ها من. منووو جوونم رحمممم کن😶

 

 

فرشته ممد چشه؟

هنو

ممد؟باهاش سرد حرف میزنم ناراحته.خخخخ
نه الهههه هیچ راااهی ندارهههه.من میکنم توروووو

خو چرا با من اینجوری میحرفع فرشته من چیکار کردم مگه😐

 

منو بکنی؟قبلش کردمت😂

واسا الان باهاش حرف میزنم ببینم چشه نه باو تو منو کردی؟؟؟؟خخخخ.الهههه نی نی مون درچه حاله؟مواظب بچم باشیاااا.خخخخ

فرشته آخر یچی بش میگما دارع میرقصع رو مخم

 

 

ای لگد زد فرشته🤭😂

 

نه تو جوابشو نده من خودم باش میحرفم ای جوووونم.دخمل باباااااش

فرشته سینا چشه چرا اینجوری میکنن؟؟چیزی بشون گفتی؟

نه ب قررران من هیچی نگفتم الههههه الان رفتم با ممد حرف زدم گفتم"چرا با الهه اینطوری حرف میزنی؟مگه چیکارت کرده؟"جواب داد"ینی تو نمیدونی به منو سینا چه حرفایی زده؟خودتو به اون راه نزن خواهشن"منم گفتم "ب قران نمیدونم چیشده توروخدا بگو چخبره"هنو ج نداده
الهه جان دستت دردنکنه واقعا.من بخاطر تو توروی هردوشون واسادم.اونوخ تو ب من شک میکنی؟هه

بخدا من چیزی نگفتم کع😶اصن کجا چرا خودم خبر ندارم

نه بابا منظورم این نبود ک شک دارم گفتم شاید فهمیدن قضیه سینا و ممدو دعوا شده پرسیدم نه بخاطر خودم 

الهه یکم فک کن ببین چیزی گفتی ک ناراحت شن؟من ک هرچی فک میکنم چیزی ب ذهنم نمیرسه.چشونه این دوتا؟

به جون مادرم که عزیزترین کسمه من چیزی نگفتم نه ب سینا نه ب ممد اصن تو گپ حرفی نزدم درباره ممد یا سینا بچها شاهدن بدشونو نگفتم جایی دیگه هم ک بهشون دسترسی نداشتم

فرشته من میخام برم بیرون نباشم جوابشونو بده چرا ممد همچین فکری درباره من کرده اخع😓

الان سینا داره با من دعوا میکنه.عجب خر تو خریه
اوک من باهاشون حرف میزنم.برو

حالم خراب شد ناموسا یکم دیگه میرم شاید فردا هم نباشم کلا

چرا با تو دعوا می‌کنه ؟

فرشته از ممد بپرس  از کی شنیده ک من چیزی گفتم

الان ممد گف ب من جریان چیه.ولی گف ک به کسی نگم.من به تو میگم ولی باید قول بدی که تو گروه هیچ حرفی راجبش نزنی و صبر کنی ک ممد و سینا بازبون خودشون بگن.....ممد گف که اونموقه که بینام اومده بود گروهو ممدو سینا به بینام فوش میدادن و بخاطر اون شیش ماه ریپورت شدن...ممد میگف الهه گفته"میخواسین دعوا نکنین"

نمیدونم فرشته بخدا اصلا یادم نی فک نکنم گفتع باشم حالا از کی شنیده شاید یکی بش دروغ میدع عجب گیری کردما 

 

اگع گفته باشمم ب شوخی بودع ولی به ب قران یادم نی همچین حرفی زدع باشم

 
نه از کسی نشنیدن.مثل اینکه خودشون دیدن همچین حرفی.زدی بخدا منم یادم نمیاد تو همچین حرفی زده باشی

دیگه نمی‌دونم چی بگم حتما شوخی بوده😑نمیام جدی بگم کع

فرشتم چرا به دوستات میفوشی اخع عزیزدلمممم تمومش کن لطفا همه دوستاتن

الهه جان واقن واس خودم متاسفم.من بخاطر تو توروی سینا واسادم باهاش دعوا کردم ک با اونطوری حرف نزنه بااینکه خیلی دوسش دارم.اونوخ تو نمیدونی طرف کیو بگیری؟؟واقعا که قدر نشناسی.هه

عشقم عزیزممم هلنم دوسم بوده من چیکار کنم خو نمیخام کسی رو ناراحت کنم درکم کن لطفا چی بگم من چی بگم

باش هیچی نگو.دوس جونیاتو نگه دار.ولی یادت باشه که ما خیلی وقت بود باهم فیق بودیم.اونا دوسه روزه
هه.بای

تو از کجا میفهمی دوسه روزه من خیلی وقته اونارو میشناسم 

چرا ناراحت میشی

 

 

سلام بچه ها چرا نیستین ،

سلام بهنااااام چطوریییی؟اگه تونستی تو گپ بگو ک من ریپ سدم وگرنه دهنشونو سرویس میکردم.لطفا عین همین جمله رو بگو

سلام فرشته باشه میگم ولی اون اخرش سانسور میکنم

اخه دختر خوب تازه خوشحال شدیم بر گشتی  نباید بهم فحش میدادین که ایجور بشه، توبه کن توبه  فرشته جونم😂😂😂😂

برینم ب این زندگی😑

الهه جون کجایی تووو نگرانت شدم بخدااا 

برو باو بهنام چه توبه ای؟از زبون من قرار بود اون حرفو بزنی.چیزی ازت کم میشد؟یه کار ازت خواستم انجام بدی.اصن ب درک نمیخواد بگی
بهنام برو تمااااام کامنتای اون مهسای جنده رو گزارش بزن.بزن توهین ب شخصیت ها.بذا ریپ شه

فرشته منئکه پیامت دیشب گفتم😭😭😭😭

الهه چرا نمیای خبری تو اونجا خودت پیام دادی گفتی هوم

 

باش بهنام.دیدم مرسی

حوصله ندارم بهنام😑

سلامممم 😭😭😭😭😭😭

سلووووووم بهنوووم چطوری مطورییییی؟

سلامممم فرشته جوووونم خوبم تو چطوووری😂😂😂😘🙋🙋

مرسییییی.بد نیسم.چ خبر

سلوووم

فرشته چرا ج منو نمیدی😓

بچها بیاین سایت مدیون جوجه معلم برام بزور وا میشع😑

فرشته دارم با ممد حرف میزنم هنوز هیچ نگفته 😓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی