جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

ثبت دل نوشته هایمـ...❤

جوجه معلم

امام خامنه ای:
اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بنشین شعر بخوان...

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ
قیمت یک دم از آن وصل چشیدن...

این شعر رو خیلیییییی دوست دارم...

مخصوصا بیت آخرشو..
حال این روزهای بنده..

شعر خانم سادات هاشمی که در محضر آقا خوندن و خیلی عالی بود:


مزه عشق به این خوف و رجاهاست رفیق

عاشقی بازی آزار و تسلاست رفیق


قیمت یک دم از آن وصل چشیدن یک عمر

گریه و بغض و تب و آه و تمناست رفیق


نشدم راهی این چشمه که سیراب شوم

تشنگی ناب‌ترین لذت دنیاست رفیق


بارها تا لب این چشمه دویده‌ست دلم

طعمش اما فقط از دور گواراست رفیق


اسم آن روز که نامیده‌ای‌اش روز وصال

در لغت‌نامه من روز مباداست رفیق


نیست در شهر، عزیزی که دل از ما ببرد

بنشین شعر بخوان، دورِ جوان‌هاست رفیق
😆
  • جوجه معلم

نظرات  (۹۰۲)

  • طاها میرویسی
  • لایک
    پاسخ:
    ممنونم
    بنشین شعرت را بخواااااااااان بچه....
    بچ ها ببخشید تند تند سایتو عوض میکنم.اخه بخدا وقتی تعداد نظرات بالا میره گوشیم خیلی کند میشه و میهنگع.پوووووووزش

    سلام خوبید من اومدممممم با اجازتون ، چطوری فرشته؟؟

    به به اقا بهنام خوش اووومدی.فدات خوبم تو خوبی؟
    بهنام برو پروفایل علیو ببین عکس میمون گذاشته الاااااغ.دلم میخواد خفش کنم

    👀

    بهنام بزاره منم میزارم😝

    من عکس بهنامو دیدم علییییییییییی.عکس خودتو بذاااااار
    علی تو با بهنام چیکار داری اخه.بذار دیگه عکستو نامرد

    فرشته تو با عکس من چیکار داری پس؟؟😂😂😂

    ولش باو.نخواستم.بای

    ناراحت نشو بابا میزارم😶

    نه دیه نمیخوام بذاری.توروخیلی زودجو میگیره علی اقا.بهتره یکم حواست به حرفات و کارات باشع
    دفعه پیش خیلی جدی اون حرف زشتو بهم نسبت دادیو بعدش خیلی راحت گفتی شوخی بود.اونقدی بزرگ شدم ک فرق بین شوخی و جدیو بفهمم.خر ک نیستم!اینم از الان ک میگی عکس منو میخوای چیکار.ب نظرت میخوام چیکار کنم عکستو؟کار خاصی باید انجام بدم؟#جنبه داشته باشیم

    من بهنامو دیدم علی رو هم دیدم😂

    فرشتمممم ناراحتتت نشوو دیگع 

    باش الهه خوشبحالت

    عکستو بزار خو چرا عنتر گذاشتی 😆بخدا خوشگلی بزا عکستو ببینن همه😂

    خوشبختانه چرا😐اخع آدم دوتا خر ببینه چ خوشبحالی دارع😓

    الهه تو چرا همیشه از من میخوای ک ناراحت نشم و حرفای مفت بقیه رو نادیده بگیرم؟؟خودتم میدونی وقتی دفعه پیش علی بم اون حرفو زد حرفش کاملا جدی و به دور از شوخی بود.ولی تو از علی دفاع کردیو گفتی ک شوخی کرده و ناراحت نشم.ب جای اینکه ب من بگی ک "ناراحت نشو"به علی بگو ک حواسش ب حرفی ک از دهنش درمیاد باشه

    خوشبحالم....اشتب تایپی

    علی بیخود می‌کنه تو رو ناراحت کنع 😐

     

     

    چیکار کنم فرشته الکی ک بش نمیگم گاو😓😆همینع ب مولا

    الهه جون اصن بحث عکس نیست!!من همینطوری واسه تفریح داشتم اذیتش میکردم ک عکسشو بذاره پروفش..الهه جان بحث سر اینه ک اقا علی خیلی زود هوا ورش میداره
    هووووووففف.الهه توعم ک همه چیو ب شوخی میگیری

    ای بابا فرشته گذاشتم دیگ. چ زود ناراحت میشی😶

    الآن میچاپه

    نه نمیخوام عکس.برش دار.نمیبینم
    اره اصن من زود ناراحت میشم.اگه مشکلی با این قضیه داری میتونی با من حرف نزنی

    بخدا ب شوخی نگرفتم می‌دونم منظورتو 😓

     

     

    میخندم تا جو عوض شع علی مواظب رفتارت باش دیگه. تو هم 😐

    فرشته آبجی چی بگم الآن من معذرت 

    الهه جان شما خودت بگو.دفعه پیش ک علی ب من گف کونی و همه میدونن ک فرشته کونیه.ب نظرت شوخی بود یا جدی؟من ک واقعا هیچ چیز خنده داری تو اون حرفش ندیدم.الهه واقعا بگو.حرفش شوخی بود یا جدی؟من ک بچه نیستم!
    هه

    فرشتم عشقم دیگه گذشته من الان چی بگم اخع نمیخام شما دوتا باز دعوا کنین ای بابا خو حرفش زشت بود من اینو قبول دارم 

    فرشته علی کوجا رفتین 😐

    جونم من هستم

    من ک معذرت خواهی کردم فرشته .هر دوبار. تو بگو چی کار کنم تا همون کارو بکنم. ده بار بگم غلط کردم کافیه؟؟

    اووف فکر کنم دوباره باید گموگور بشم بای.

    من چی بگم الان😂

     

    عل فرشته آشتی پیلیز😐

    علی لطفا مظلوم نمایی نکن.حالا اگه بری بچه ها از چشم من میبینن.بشین سرجات گورتو گم نکن
    بای بای نکن.بچه ها بیشتر دوس دارن تو اینجا باشی.من اگ برم ب یه ورشونم نیس.بشین سرجات خودم میرم

    کجا فرشته خودت میدونی ک دوست ندارم بری همیشه سراغتو میگرفتم

    اگه جفتتون برین منم دیگه نمیام 😐⁦🖐️

    هوووی ملت رفتما برم؟😕

    فرشته بمون معذرت خواهی میکنم ازت دوباره لطفا بمون علی گوه خورد شکر خورد غلط کرد . بیا دوست شیم منم نمیریم شوخی هم دیگ نمیکنم.

    فرشته اگ اینطوریه پس یعنی حرفایی ک ب من میگی راسته؟؟😅

    نه الهه کجا میری.نرو
    علی من نگفتم شوخی نکن!حرفایی ک تو ب من میزنی کاملا جدیه نه شوخی.من چه حرفی به تو زدم؟اگه منظورت اون الاغه ک کاملا مشخص بود شوخیه.همونطورک الهه باشوخی به تو میگه گاو :/.خخخخ
    باش اشتی.ولی علی یادت باشه ک من نگفتم شوخی نکن.تو ازادی با من شوخی کنی.منم پایه ام

    فرشته من واقعیتو دارم میگم ک گاوع اصلنم شوخی ندارم 😝😂

    😅 گفتی ی وری بخواب جاشه😂😂😂 البته کپی کردم یا گرفتم😂

    خو اونم شوخی بود علی :/
    هعی

    سلام  بچه هاااا

     

    خوووبین؟؟

    هوووف از دیشب تا الان مث سگ به خووودم میپیچم از درد

    سلوم یلدام 

     

     

    گفتم بیا پیش خودم تا خوبت کنم😒😂

    یلدا احسان چی میگف تو گپ؟

     

    بقول بهنام موووش عکاسخووونه😂

     

    والا نفهمیدم به طناز گفت  مشکلت با من چیه؟؟

     

    ظاهرا طناز باهاش مشکل داره

    سلام

    اون پسره احسان خیلی رومخه.سلام یلدا.سلام علی.سلام الهه.سلام.بهنام :/
    چه خبرااااا.وای بدبخت شدم هفته بعد بائد برم مدرسه ای خدااااااااءااا

    آره فک کنم یلدا

     

    وااای فرشته نگوووو دردمو تازه کردی😣

    کسی نیس؟🥺

    هوی ملت پوکید حوصلم خو کوجایین😓

    سلام.

    کسی هست؟؟

    سلوم.چقد اینجا خلوته

    آره خیلی خلوته

    اومدم هستین؟

    یلدا دکتر چی گف ؟ حالت چ طور شد؟؟؟

    من میخوام برم. شرمنده سب خوش.

    سلام الهه، یلدا، فرشته،  بهناز، علی خوبید😂😂😂

    بهنام برو بخاب 😪⁦🖐️⁩

    اره دیکه یه وقتایی میاین که من نیستم  فکر کنم با هم هماهنگ میکنید  دیگه نمیام ، خوش باشید خداحافظ. خوابم نمیبره بیدارم 

    کجا بهنام😐😐😐😐

    سلام بهنام.عه چیشد؟بخدا هماهنگ نمیکنیم

    بهنام یچی میگم ناراحت نشو ولی این بچه بازیا چیه اخع بزا کنار پسرم😐😆

     

     

    من خودمم نیسم چطو هماهنگ کنیم ناموصا😂

    چرا نیسین😑نکنه هماهنگ کردین من بیام برین😂

    اوه شعت.اینجا شهر ارواحه.چرا هیشکی نیس

    سلام بچه هااا

     

    ببخشید  نبوودمم

    دردکلیه دیووونه ام کرده

     

    بعد اووومدم خبری میبینم یکی برام پست نهاده عاااشقتممموو اینا انقد اعصابم خووورد شد

    دلم خواست گووشیو بشکنم

     

    واسه همین خبری نیومدم از دیشب

    فررررشته

     

     

    نگی اوونده تو گپ سراغ تو و مجتبا رو میگیره

    یکی هم هست جای من کامنت میده بینامع زیر پستم اومده میگه خاطر خاهتم نمدونم چ خریع دارع اذیتم می‌کنه خدا لعنتش کنه ولی😓

    فررررشته

     

    سلام

    سلام بهنام😂

    خوبی نفس جیگر، بقیه کجان تو جیب من نیستنااا😂😂😂

    نمدونم 🤔

    علی فرشته کوجایین😢

    سلاااامممم جونم اومدمممم.یلدااااا خو ب نگین بگو ف شته ریپع.مجتباهم از خبری رفتع.خییییییلی کم میاد

    سلام فرشتم

     

     

    عل کجاس نکنه از دست ما ناراحته😓

    سلام الهه جون.نمدونم والا فک نکنم
    علی کجایی.بیا بینم
    علی چرا هی زرت و زرت پروفتو عوض میکنی؟میخوای بهمؤن بفهمونی ک عمدا جوابمونو نمیدی؟

    چی بگم؟؟

    اگه دوس نداری با من بحرفی خو نحرف.حداقل ج الهه رو بده :/

    ن بخدا چرا اخه دوس نداشته باشم.

    راستش تو بیمارستان بودم موبایلم انتن نمیداد.

    خودمم سرما خوردم امروز دارو خوردم ی جوریم سرم سنگینه.

    فرشته من با کسی مشکلی ندارم😐

    بیمارستان واس چی.؟ عب نداره خوب میشی

    سلام چرا من فراموش شدم؟؟؟

    الهه نیست، یلدا نیست، فرشته نیست، علی نیست، بهناز نیست

    بازم اومدم نبودین 

    سلام😐

    چه خلوته،الهه خوبی

    سلام.فرشته ی مشکلی پیش اومد داره حل میشه.   ممنونم

     

     

     

    سلام بهنام  خودت کمتر پیدا میشی ما ک هستیم خخخخخ

    سلام الهه چ خبرا؟؟؟

     

    چرا بهناز نیست؟؟

    یلدا هم نیست نمیدونیم چی کار کرد با کلیه هاش؟؟

     

    فردا میرم کارای دانشگاه انجام بدم. استرس دارم😬 خوابم نمیبره . 😐 کسی نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام 

     

    علی چه رشته یی قبول شدی؟؟

    کلیه ام که همچنان درده... هر دارووی بدمزه یی

    هم که گفتن خوردم فایده نداره😣

     

    سلام

    سلام بهناز

    سلام بچها

    بابایی قبول شدم خخخخخخ.

    یلدا اهواز درس میخونی؟؟

    خوب میشی ب امید خدا. 

    علی مسخره نکن عهه چه رشته یی خوو کدوم دانشگاه؟؟

    مگه تو اهوازی؟؟؟

    من نه الان که تهرانم 

    ولی دانشگاهم شهر خودمونه

     

    سلوم

    جندی شاپور-پزشکی

    سلام فرشته خوبی؟؟

    واااااای خدااااا چه خووووب😍

     

    مبارکه

    علی شیرینی نمیدی؟؟؟؟

    خووودتم اهوازیی؟

    نه هنو من خودم امروز اومدم از پیام نور انصارف دادم ن پراوز ن قطار گیرم نیومد برای این چند روز فردا صب میرم با اتوبوسا ببینم چیزی گیرم میاد یا ن.

     

    امروز اگ میرفتم خوب بود ولی تا رسیدم و کارامو انجام دادم دیر شد.

    یکی رو فرستادم دنبال خونه بگرده😂

    دیر اومدی خانم شیرینی دادم رف😂😂😂😂

    😭😭😭 من شیرینی میخواااام

     

    علی خونه ی ما نزدیک اهوازه

    هروقت  اومدم اهواز میام ازت شیرینی میگیرم

    اهل کجایی

    باشه شیرینی میدم.

    خونمون گیشه

    سلام یلدا خوبی،فرشته تو چطوری، علی مبارکه عزیزم، الهه کجایی،بهناز کجاس😂😂

    سلام بهنام خودت خوبی؟؟

    خووبم بهنام تو چطووری؟؟

    کلیه ام فعلا آرومه ..

     

    مررسی علی

    بخدا خیلی برات خووشحااالم

    انشالله  موفق باشی 

    ممنونم بهنام الآن دیدم ک تبریک گفتی فکر کردم سلام کردی خخخخخ😅

    ممنون یلدا

    عل یادت نره من منشیتما😐⁦🖐️⁩

    مجتبی زیر پستم کامنت داد بهش گفتم  بره اون پسته که علی بهش گفته .. علی مدل مو بود دیگه؟؟؟

    منم تو ی پست دیدمش😆گفتم حیف ک فرشته نیس وگرنه با چاقو زنجان...😂

    حالا بهش گفتم  ببینم چی میگه😂

    منم بش گفتم اومد زیر پستم

    مدل موی جذاب پسرونه اسم پستش بود.

    خو حلع

    علی برو آدرس سایت جدید رو به مجتبی بده

    شرمنده موبایل مادرم در دسرس نیس🙄

    یعنی دستم نیس.

    خودش بیاد سایت پیام آخری فرشته آدرس اینجارو داده دیگ 

    سلام.کسی هس؟؟؟؟؟

    جان ننتون انقد پیش مجتبا فرشته فرشته نکنین.نگین رفته ب مجتبا گفته فرشته نگرانته.هرکی مجتبارو کامنتشو میبینه میگه <فرشته>حالا پیش خودش چ فکری میکنه مجتبا.من فقط میخواستم یه حرفیو ب مجتبا بزنم بخاطر همین پیگیرش شدم.هووووووفف

    عجب گوهی خوردما اصن...اشتبا کردم عاغا

    ببخشید  فرشته من نمیدونستم...

    چون گفته بودی اومد زیر پستم بهش گفتم 

    باش اجی فداسرت

    یلدا ادرس اون پست<مدل موی جذاب پسرونه> بود

    اگرم مجتبا بیاد من دیگه واقعا روم نمیشه باهاش بحرفم

    ینی وقتی کامنتاتونو میبینممحکم میزنم تووو سررررررممممممم.ای خداااااااااا منو بکشششششششش :(

    فرشتم اون سراغتو گرف منم گفتم ریپع اون چاقوی زنجان هم ک همیشه شوخی میکردیم

    باش :(

    حالا بگم یا نگم⁦☹️⁩

    حالا ک تا اینجاش اومدیم بگو :(

    خودش میاد کامنتارو میخونه متوجه میشه:`(

    گفتم بش هنو ندیدع 

    سلام بچه ها خوبید همه گی؟؟؟؟؟؟؟

     

     

    یلدا ی سوال دارم؟

    میشه از خوابگاه برام بگی؟؟؟

    باش الهه جان

    سلام علی

    سلام فرشته خوبی سلامتی؟

    سلام  بچه ها...

    علی من دانشگام شهر خودمه..

    سه ماه تابستون واسه مدرک عکاسی یه کلاس اومدم تهران

    که فردا تموم میشه و برمیگردم.

    خوابگاه ما با خوابگاه دانشگاه خیلی فرق داره چون خصوصیه

     

    شاید من نتونم خوب کمکت کنم...

     

    ولی در مورد چیش میخوای بدونی؟؟

     

     

    مرسی علی خوبم تو خوبی؟؟؟

    سلام یلداجون

    ممنون فرشته خوبم منم.

     

    هیچی یلدا بیخیالش منم خودم زیاد از خوابگاه خوشم نمیاد.

    راستی یلدا کلیه هات بهتر شد؟؟؟

    هیشکی نیس بچتیم؟

    والا فعلا آروومه کلیه ام

    بیشعور نمیوفته راحت شم 

    روزی دوسه بار درد میگیره که دیونه ام میکنه

     

     

     

    اخ اخ الهیی بمیرم برات یلدا جان

    خدانکنه فرشته

     

    ولی دردش خیلی بده😣

     

    چه‌خبر فرشته؟

    ایشالا زودتر خوب میشی

    هیچ عزیزم سلامتی.فردا باید برم مدرسه :/

    سلام خوبید ما نیستیم خوشحالیت

    گفتم یه سر بزنم به سایتتون

    سلام بهنام . خوبه حداقل یه سلام میکنی بعضیا ک همینو هم یادشون رفته.

    خب بیشتر سر بزن 

    سلااااام بچه هااا چطوریییین؟؟؟

    بهنام خوبی؟

    سلام 😓⁦🖐️⁩

    چطوری الی جون؟

    خوبم فرشتم تو خوبی؟با مدرسه چیکار میکنی؟😆

    وای بگا رفتم

    الهه این کتاب آزمایشگاه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای کیر خر تو کونشون.گاییدنمون با این چرندیات.استان شناسی زنجان دیگه چیه؟؟؟وای کیر تو دهنشون.عصاب ندارم ب مولا

    الهه این کسکشا چی میگن؟؟؟من واقن باید این کسشرارو بخونم؟؟؟؟؟ب امام حسین اعصابم نمیکشه.الان بدجوری مخم رد دادع.باورم نمیشه باید این مزخرفاتو بخونم!!

    وای خداااا خخخخخخخخخخ عادت میکنی خخخخخ 

     

     

    رشتت چیع؟ما ی کتاب داریم اسمش تحلیل فرهنگیع گوه بزنن توش معلومه چرته

    من ریاضیم.کیر کردن تو اعصابم.ب عالم و ادم فوش میدم

    الهه من چوب میکنم تو کون کسی ک این کتابارو نوشته

    منم کمکت میکنم 😆چوب فایدع ندارع چاقو زنجان بکینم تو کونشون جر بخورن😪

    سلام💓💓

    وااای بهنااااز سلامتو کامل نوشتیییی😲😂

     

    سلام اجی

    فرشته مگع توبه نکردی دیگه فوش ندی🤣🤣منم هزار بار توبیدم فایده ندارع😂

    بعضی وقتا لازمه😆

    خوبی الهه

    خوبم تو خوبی؟بهناز خودتی؟چ جونی پیدا کردی 😂

    سلام بچها.

    اوووو ببینید کی اومده ب قول پیرمردا راه گم کردید خخخخخ چ طوری بهناز؟؟

    خوبم مرسی

    سلام علی 😂😂بیشور😂

    وای بهناز این جمله رو نگو حالمو داغون میکنه.

    همیشه خواهرم میگفت. بهم میگفت علی بیشوووور . 

    یک ماهه ندیدمش.

    دیروز اعصاب نداشتم فوش دادم.ببخشییییییید.سلام بهنازجون

    کسی هس؟

    سلام فرشته.

     

    الهه امروز چت بودم.اصن یه وضعی بووووووووود.از یه پسره جلو مدرسه گرفتم.نمیدونم اول صبحی اونجا چیکار میکرد.کشیدیم یه حاااااالی شدیییمممم.اوووووففف.اول مدرسه تعهد دادم مامانمینا ک کربلان.ابجیم اومد مدرسه

    الهه توبه چیه.کیر تو پسرا.بذا هرطور دوس دارن راجبم فک کنن.ب درک

    سلام علی

    چی فرشته؟چت چیع؟

     

    ارع لامصب نمیشع فوش نداد خخخخخخخخخخ

    چت بودم.ینی گل کشیده بودیم :/

    ماری جوانا ام داشت.ولی اون اثرش خیلی زیاده.نگرفتم

    والا نیفهمم چی میگی منظورت قلیونع سیگارع چیع؟

    الهه دیگه از کل پسرا حااااالم بهم میخوره.همشون هوس بازن.هممممشووووون

    الهه نمیدونی گُل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا باز چیشدع؟اینکع ارع همشون همینجورن

    قلیون چیه دیوونهههههههههه؟؟؟گُلللل

    فرشتع مشخص نی ک نمیدونم؟خو بگو دیگع

    برو گوگل سرچ کن

    خو خوت بگو

    دوستمو خفتش کردن بردن کردن اوردن.بخاطر همین دیگه از همه پسرا متنفرم

    گل یه نوع مواده

    جدییییییییییییییییییییی؟ کجااااا ؟ چ بد خدا لعنتشون کنع

    فرشتههههههههههههه موااااااد اخعع خرع معتاد میشی

    اره جدی.برده بودنش یه خونه.چن نفر ریختن سرش

    گل یه نوع مواده ک خشک میکنن میذارن لای کاغذ مثه سیگار میکشن

    نه معتاد نمیشم

    دخترع بیچارع یکی از دوسام همین بلا سرش اومدع بود از من بزرگترع اونو از پشت کردع بودن الانم خاستگار ک براش میاد رد میکنه دختره ها ولی میگع عذاب وجدان دارم نمیتونم خیلی دلم واسش میسوزه گولش زده بودن اونم دوست خودش

    الهه خیلی حال داد.اگ تونسی امتجان کن

    کسکشن همشون.مواظب باشیم مارو نکنن :/

    چطورع ک معتاد نمیشی؟مواد دیگع

     

     

     

    تو راهنمایی ک بودم شراب اوردن دخترا یچکی نفهمید ینی خخخخخ دوس پسش واسش جور کردع بود

    فرشتع اخه گل😐😐😐😐😐

    فرشته من قلیون میکشم ولی دیگع این غلطا نمیکنم گل چیع با خخخخخخ

    سر کلاس توهم  میزنی

    با دوسه بار کسی معتاد نمیشع

    اره پارسال بچه های ما شراب اورده بودن کم خوردم.ولی بعضیا مست کرده بودن لو رفتن.مزه ی تلخی داره

    واع عل نکنه امتحان کردی خخخخخ

     

     

    دلم خاس فرشته خخخخخخخخ

    ایول بابا این فرشته خیییلی باحاله

    اره علی گل.با گل مشکلی داری؟؟؟میخوای ماری جوانا بکشم؟؟؟اره توهم زدیم کسشر گفتیم خندیدیم.بردنمون دفتر.مدیرو معاونو کیر کرده بودیم

    سوپرمارکت رو برو مدرسمون قرص روانگردان میاورد دخترا خوردن سر کلاس میپیردن از رو میزا کار ب پلیس کشید سوپریع هم پلمپش کردن خخخخ

    از اولشم باحال بودم.الهه جلوی مدرسه ها میفروشن اکثرا.پارکای اطراف مدرسه.ی ذره امتحان کن عب ندارع باو

    فرشته فک کنم هنو هم اثرش مونده ها خخخخخخ

    چی دلت خاست الهه؟؟

     

    نه الهه الان خوبم

     باشع اگ پیدا کردم پیشم این کارارو میکنن خودم جرات ندارم خخخخخ

     

    داداشم این کارس خخخخ

    علی گل منگلی دلم خاس خخخخخخخخ

    تو دانشگاه ما هم فقط دخترا مصرف میکنن همشون گل میزنن .

    قرص هم میخورن. جالبه تا اذان میده هم میرن نماز میخونن. 

    گل منگلی چیه الهه ریدی تو اسمش

    دیگ نماز خوندنشون چیع خخخ اوسکولن

    الهه من حتی چایی و انرژی زا و قلیون هم نمیکشم چ برسه ب گل.

    مگ هرکی گل بکشه نمیتونه نماز بخونه؟؟طرز فکرت منو کشته

    خو چی بگم خخخخخ

    میگم قرص میخورن و بعدش نماز میخونن

    اره علی تو نمیکشی؟؟؟برو یکی دیگه رو کیر کن.تو خودت اینکاره ای

    فرشته یا اینوری یا اونوری دو طرف ک نمیشه 

     

     

    جووووون علی بچع مثبت کی بودی تو خخخ

    بحثو عوض کنین دیگع

    این مدرسمون خیلی کیریه.ما تو مدرسه راهنمایی تو دسشویی سیگار میکشیدیم بوش همه جارو میگرف.معاونام یفهمیدن هیچشی نمیگفتن.اینجا چوب کردن تو کونمون

    باش الهه بحثو عوض کن

    بخدا فرشته نمیکشم تا حالا هم لب نزدم.

    بابام از دوبی انرژی زا آورد ایران ک بفروشه کل خونمون پر از انرژی زا بود من حتی یک ذره هم لب نزدم

    هوم دبیرستان سخت میگیرن ولی بچهای ما قلیون میارن مدرسه کسی نیفهمع کلاسمون طبقه بالاس

    باش علی تو خوبی

    من کم کم برم بکپم صب پاشم درس بخونم 

    ای بابا شما هم بیخیال شین دیگع 

    الهه ینی چی اینوری یا اونوری؟؟؟خو حالا من با نماز کار ندارم ولی این دلیل نمیشه ک هرکی گل میکشه نمیتونه نماز بخونه

    بهترین دوستم ساقیه مشروبه. خودم دیدم ک بچه های ۷.۸ ساله اومدن عرق خریدن

    ب کجا داریم میریم جون داااش

    الهه هنو هفته ی اوله.مگه درس داری

    نه منظورم این نبود 

    فردا تعطیلیم واس کنکورو میگم

    ژووووووون کاش بهترین دوست مام ساقی مشروب میشد

    اهاتو کنکور میخوای بدی.موفق باشی

    خب فرشته چیزی ک برامون فایده ای نداره رو برای چی باید استفاده کنیم آخه؟

    ریه هامون کپک میزنه با کشیدن اینا خخخخخخخ

    بگم بفرسته برات؟؟خخخخ

    مرسی فرشتم 

     

    کپک خخخخخخخ منم از قلیون بدم میمومد ی بار کشیدم عادت شد واسم

    چرا فایده نداره؟؟؟حداقل برای یه لحظه همه ی غم و غصه و بدبختی وفلاکت از یادمون میره یکم سرخوش میشیم

    ن علی نمیخواد بفرسه.اگ خودم بخوام پسرا فراهم میکنن :/

    همون لاشیا ک مارو بدبخت میکنن

    خو بعدش چی عوارضش چی ؟ اونوقت بدبختیات بیشتر میشع

    همین کلیو ‌. ریه رو مرطوب میکنه دیگه خخخخخ 

     

    تو اگه مردی قلیون بندری بکش خخخ

    اوه مگ چیع قلیون بندری؟خخخخخخ

    وای چه عوارضی الهه؟؟؟؟؟ماهی یه بار هیچس نمیشه

    من رفتم شب خوش

    بدبختی ک وجود داره دیگه همیشع وجود داره حالا تو سر خوش باشی یا نباشی خخخ

    اگ چیزی بود ک بدبختیارو نابود کنه اونقت من اولین نفریم ک میخوره خخخخخ

    قلیون بندریو ولش باو.تو اگه مردی علف بکش

    شب بخیر الهه جون

    علی جان گل خوردنی نیست.کشیدنیه

    قلیون بندری تنباکوش فرق داره برگه بکشی تا سه روز مثل این میمونه ک تو ریه هات آتیش روشن کردن. خخخخخ

    از بین نمیبره ولی خو ادم بیخیال همه چی میشه

    ن قلیون بندری نذوست.من بدنم ظرفیت نداره.زود رد میدم

    د

    آره دیدم . خیلی جاها هم بودم ک بیخیال شدن . وقتی ب خیال اومدن خیلی چیزا نداشتن.     ب خودت نگیریا.   تو مهمونیا زیاد بودم و دیدم .  تو ک تو مهمونیا نمیری تو مدرسه میکشی . 

    مولا نیستم ها ک نصیحت کنم ب هر کسی هم نمیگم این حرفارو خخخخ.

    خودم پایه مهمونیام.

     

     

     

     

    بعضیا ظرفیت نداره بدنشون  تشنج میکنن باید یکی باشه ک با کمر بند وایسه بالا سرشون. خخخخ من از اونام خخخخ

    مهمونی از چه نظر؟؟امسال کنار گذاشتم.ولی پارسال میرفتیم کافه.یه پسره بود ب اسم میلاد.خونه مجردی داشت.بیس سی تا دخترپسر جمع میشدیم خونه اون.ولی الان دیگه از بین اونا خودمو کشیدم بیرون

    اره علی تو بیا بالاسر من حواست بم باشه

    من پارسال گل نمیکشیدم.فقط یه بار که تو خونه ی میلادینا بودیم جرئت حقیقت بازی میکردیم.یه پسره به نام ممد ب من گف ک باید ماری جوانا بکشم.منم کشیدم رفتم فضااااااااااا.یادش بخیر خیلی حال میکردیم

    آره دقیقا همین جوری مهمونی.

    تو کیش هم صبح همه جفت بیدار میشن.

    اونجارو نمیدونم.

     

     

    من ک کسی رو نزدم ولی یَک حالی میده بزنیشون آخ ک نگو

    تورو ک دلمون نمیاد بزنیم خخخخخخ

    پارسال خیلی زیاده روی کردم.امسال دیگه کافه و خونه مجردی و اینارو گذاشتم کنار

    خخخخ  

    ن من اصن شب جایی نموندم.فقط تا ساعت 9

    ممد اونموقع ک تو حال خودم نبودم بم دس زده بود.ب قران تاحالا نذاشتم کسی دستش بم بخوره..اونموقه تو حال خودم نبودم.هرچند بعدش پدرشو دراوردم ابروشو بردم

    منم برم بخوابم صبح کلی کار دارم.

    فرشته امیدوارم همینجوری کمتر بشه. تو ک سنی نداری. ب این پسرا هم ک نمیشه اعتماد کرد. خخخ

    شب بخیر

    هوم شب بخیر

    منم دو ساعته همینو میگم .

    خیلی ببخشیدها . تو مهمونی آغا دخترو رو میارن برای اولین بار بهش مشروب میدن . کمکم میره جلو همه چیز بهش میدن شب ک خبر نداره چ بلایی سرش داره میاد صب ک بیدار میشه بدبخت شده. دییییدددم ک میگم ها.

     

    اصلا من خودم ک پسرم میگم . اصل مهمونی اینه که شبو با دختر باشی . 

    خاک تو سرت علی خخخخخخخخخخ

    😂😂😂

    هووووی الهه این یارو وحید چرا اینقد تقدیمی میزاره برات.

    بههههنااام بیا نفسسست و بریدن😂 داداش اگ برای نفس من تقدیمی میذاشت خون ب پا میکرم خخخخخخخخ(😈😈😈😄)

     

    بچها ی خبر😎😎تووووپ

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    خبری منو رفع ریپ کرده😎😎😎😎😎😎😎😎

    پست گذاشتم سلام هیچکی جوابمو نداد😐😐😐😐😐

    قبلا بهناز بود جواب میداد🙄

    بهنام مث بچها قهر کرده🙄

     

     

    عه دراومدی😆

    وحید مث داداشمه از منم ی سال کوچیکترع صدبااار 😐👊

    سلووووووممم

    اره علی منم میدونم پسرا دوس ذارن شبو پیششون بمونیم.ولی قرار نیس هرکاری ک اونا دوس دارن براشون انجام بدم :/

    بهنام و بهناز کجان پ

    سلام فرشتم پسرا غلط کردن مگه کشکع🙄😆

    والاع

    فرشتع الان سینگلی؟

    چطور

    گفتم اگ خاسی درخدمتم خخخخخخ شوخیدم همینجوری 

    سلام فرشته خوبی.

    الههه😂😂😂😂

    فرشته این الهه به همه دخترا درخواست رل میده 😂😂😂

    ازار کی درخاست دادم خخخخخخخخخخ

    تو فقط بگو ب کی درخواست ندادی

     

    ب یلدا ، آیدا، بهناز، الآنم فرشته 😂😂😂😂😂

     

    سلام سلام

    سلوم بهناز خوبی؟

    سلام ب خوبیت الهه

    فدات

    سلام بهناز چ ططططططوری؟؟

     

    یارو چ پرووویه همه جا گفته پ من چی😂😂

    بهنام نمیزنی من بزنمش😂😂😂

    سلام بهناز چطوری

    عل بس کن حوصله ندارم😑تقصیر من چیع خودش میاد

    سلام فرشته💓فداتم ت خوبی

    سلا علی خوبی

    باشه بابا الهه کاریش نداریم😉

     

     

    شکر بهناز

    سلام الهه، فرشته، بهناز ،علی  و یلدا که انگاری نیستش خوبیدد، اره علی هرروز یه ماشین تقدیم میکنه، از اوناس که از چیز مردم میره بالا

    قربونت بهنازجون بد نیسم

    سلام بهنام چطوریییییی

    بخدا منظوری ندارع عاغاع بچس طرف چرا نمی‌فهمین😆

    سلوم بهنام

    سلام بهنام

    الهه واسش تقدیمی بزار خودشو کشت 😂😂😂😂

     

     

     

    میزارم واسش تا کونت بسوزه😒😂

    :/

    کون من چرا بسوزه؟؟

    الهه یکم فک کن به چیزی ک گفتی :/

    چفد زود میخوابین

    آره اینا مرغن😂

    عه علی بیداری

    حوصله داری بحرفیم؟خوابم نمیاد

    باشه 

    چ خبرا؟

    چه زود ج میدی.خخخخ.من میرم کلیپ کیبینم دیر ج میدم.خو اگه انی کلیپ نمیبینم

    سلامتی از تو چ خبر

    علی عیشوخ نگو "باشه" :/

    ه

    منم هیچی کارای دانشگاهو میکنم.

    اگه کلیپ میخواببینی ببین

    اوهوم موفق باشی.نه دیگه نمیبینم ولش خسته شدم

    چی فرشته؟؟؟

    چی نگم؟؟

    هعی

    نگو "باشه"

     

    کلمه ی "باشه"رو نگو

    😅😂

    والاغ.هی میخوام بگم"یه وری بخواب جاشه"

    ب زور جبوی خودمو گرفتم ک ناراحت نشی

    پ چی بگم😂

    باشه نمیگم 😂😂😂😂

    جلوی

    هنوز ریپی؟؟

     

    خو بگو "باش"

    اره اخرین بار ک امتحان کردم ریپ بودم.بذا مامانم از کربلا بیاد گوشیمو بم بده بازم امتحان میکنم

    (باشه)مثل لفظ کلامم شده

    ب جای "باشه" بگو "اوکی"

    یا بگو "حله"

    بی موبایلی خیلی بده.

    موبایلم مثل بچمه 

    اگه گم بشه‌اطلاعات چند نفر نابود میشه خخخخخ

    به هرکی بگی "باشه" مسحرت میکنه :/

     

    رفیقای تورو نمیشناسم ولی خو رفیقلی من اکثرا همه رو بخاطر این کلمه مسخره میکنن

    امروز ب یکی گفتم اوکی گفت دکتری میحرفی.

    نه بدون موبایل زیاد اذیت نمیشم.چون با مدرسه خودمو سرگرمم میکنم.لب تابم ک هست.وضعیت نرماله :/

    عاها اوکی.

    اینجا ک رفیقی ندارم . جلوی جدیدا باید مراعت کنم دیگ😂😂

    بش بگو "اره دکتری میحرفم چون دکترم.دکتر نبودی ک منو درک کنی"

     

    والسلام

    مدرسه مگه موبایل نمیبری.

     

    اره مراعات کن.حواستو جم کن ک بت نگن "شیربرنج" :/

    خخخخ جوابشو دادم. خخخخ خواهرم بود.

    نه موبایل نمیبرم.چون اگه بگیرن دیگه پس نمیذن بهم.دیدم ک میگم. مغز خز نخوردم ک گوشی ببرم

    عه اخیییی.اجی داری

    قبلا خودشون ب ما میگفتن موبایل بیارید.

    پ‌جدیدا اینجوری شده😐

     

    اره شاید

    آره باهام قهره 

    چرا

    زنگ تفریحا فیلم میزاشتیم تو پروژکتور اوووف یَک حالی میداد خخخخ

    پورن نگا میکردین؟ :/

    تو ک منو میشناسی. فکر نمیکنم‌شوخی میکنم 

    عاره😂😂

    مدرسه پارسالمون افتضاح بود.ما صبحا میرفتیم مغازه ی پشت مدرسه.تو کوچه ی کنار مغازه پنج شیش تا پسر جم میشدن....یه سال از من بزرگترن.سه تاشون سرکلاس واس هم جق زده بودن اونو استوری کردن :/

    راشون باهاشون کات کردن دیگه نتونسن با کسی رل بزنن

    خو واس چس پورن میدیدین؟اونوخ با شق درد چیکار میکردی؟؟؟؟؟

     

     

     

    ببخشید من راحت حرفامو میزنم

    ی

    😂😂😂😂😂

    این چیزا طبیعیه.

    حالا چرا استوری کردید دیگه😂😂😂😂

     

    جق میزدم میریختن رو تخته دیوار در همه جارو ب گوه کشیده بودن . بوش همه جارو گرفته بود.

    کاندوم میاوردن مینداختن رو دبیر😂😂😂

    چقدر حرف میزنید😂😂😂

    نگو جالم بد شد :/

    بهنام تو فقط یخون بجق :/

    بهناممم اومد😂😂

     

    فرشته بعضی پسرا بودن ک مانع شق درد میشن😂😂

    پسرا خیلی چندشن.عقل ندارن واقعا!!!شنیدم تو کلاساشون از پشت میکنن همو.کونیای ندید بدید

    نه عامو ما شیرازیم حال نداریم بخونیم!😂😂

    خودنو کیر کن.مطمئنم از اول تا اخرشو خونذی :/

    میریختن رو تخته تا ماژیک رنگ نده دبیر درس نده.

    حالا دبیر ک نمیتونست درس بده ازمون سوال میپرسید 😂😂😂

    نه والا نخوندم

    علی تو چرا همه چیو مینذازی گردن همکلاسیات؟؟؟خودت سردستشون بوذی :/

    باوش یهنام باور میکنم :)

    بعضی پسرا هستن ک کیر دوست دارن.خخخخخ

    همه ک این جوری نیستن

    به اینا ما میگیم مَخَنَت

    پسرا کیر دوس دارن؟جلل خالق

    میگم اگه مزاحم حرفاتونم برم

    نه من میرفتم خونه کارمو میکردم. خخخخخخخ😂😂😂

     

    بهننام بدون تو ک نمیشه اخه.بمون شوخی کردم

    آره گی ندیدی .

    تقریبا تو هر مدرسه ای سه چهارتا هس.

    تو کلاس ما یکی بود

    علی ماشالا همتون جقی اید

    بهنام تو چی؟خخخخ

    باشه میمونم گفتم شایدنخاید باشم 

    کسیو نمیشناسم گی باشه.فقط فیلمشو دیدمو تعریقشو شنیدم

    نه بهنام.دوس داریم توعم باشی

    جق خوبه ک خخخ جق رو باید زد خخخخ

    همه میزنن کسی رد خور نداره.  حتی شنیدم دخترا هم می زنن

    جق چیه😂😂😂 من زن بلند میکنم

    جق ضرر داره

     

    اره دخترام میزنن.ولی من واقن بلد نیسم.نمیدونم باور میکنی یا نه.ولی بلد نیستم

    یارو نمیاد ک ب کسی بگه من گیم باید پسر باشی تا بشناسیشون.

     

     

     

    بهنام زن؟؟؟؟؟؟ حد اقل بگو جنده .

    زن مال شوهرشه خخخخ

    بهنام ک خودش اینکارس.خخخ

    صابون گلنار😂😂

    جق زدن پسرا ک راحته.هی جلو عقب میکنن :/

     

    واسه دخترارو متوحه نمیشم متاسفانه

    جق کاملا برای سلامتی لازمه اینو دکترا میگن

    مانع جلوگیری از سر درد کمر درد دست و پا درد و خیلی چیزای دیگه میشه.خخخخ

     

    اینو تو مدرسه شیخ نماز گفته به ما خخخ ولی ن جق زدن گفت شب شیطونی بشی خخخخ

     

    😂😂😂😂😂😂

    بهنام اعتراف کرد.خخخخ.با صابون گلنار جق میزنه

     

    علی توعم اعتراف کن

    واسه دخترا بگم چ جوریههه؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

    علی حشری شده داره کسشر میگه

    نه فرشته تبلیغ کردم فقط ویزیتور محصولات گلنارم😂😂😂

    بگو بینم چجوریه

    من مگه خرم با گلنار جق بزنم. 

    من شامپو مخصوص خریدم از قشم یک جین دونه ای ۴۵۰﷼خخخخخخخخخخ

    نه بهنام تو با صابون گلنار جق میزنی.خخخخ

     

     

    احساس میکنم علی با شامپو جق میزنه.خخخخ

    حالا ک گفتی حشری شده نمیگم خخخ

    😂😂😂

    عه علی خودتو لوس نکن.بگو

    خدایی اگه بگم بچها چ فکری دربارم میکنن فرشته😐😂

    غلی من درست حدس زدم ک با شامپو جق میزنی.خخخخ

     

    جس شیشم من خیلی قویه خداوکیلی

    یه دور تو فضای مجازی بزنم  برمیگردم ، علی نگوو😂😂😂

    علی تا اینجاش اومدی!!باقیشم بگو کسی راجبت فکری نمیکنه

    آره من بهترین جای بدنمو با صابون نمیشورم.

     

    ایول ب حس ششمت؟؟؟؟

    چرا نگه؟بهنام خیلی خری.خخخخخ.باش برو بیا

    اینجا نمیگم بچه هست

    بهترین جای بدنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

     

    من میرم تو افق محو شم

    چه بچه ای

     

    پایین ترین سن که منم

    فرشته. ی دختر جقی پیدا کن ازش بپرس خخخخخخ

    پس آیدا چیه؟؟

    باش باو نگو

     

     

    سوسول

    آره دیگه بهترین جاست دیگه امانته باید ب سلامتی دست صاحبش برسه دیگه خخخخخخخخخخخ

    ایدا ک خیلی وقته نمیاد.اگرم بیاد فک نکنم بشینه 400 تا پیامو بخونه

    پس برو ی سایت دیگه تا بهت بگم

    قعلا که داری با این بهترین جات فقط میشاشی :/

    خودت ادرس سایت بده

    واااای پووووکییییدم از خنده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    داری میخندی؟؟؟

     

    کسخل :/

    سامی بیگی تازگیا یکتا موزیک

    اومدم

    😐😐😐

    اسمم عرشیاست

    وای دیر گفتی

    خی درستش کردم.حله

     

    چرا نمیای پ؟

    صبر کن

    باش

    من ک نگرفتم چی گفتی

    دوباره گفتی علی 😐😐😐😐😐

    حواسم نبود

     

    ولش یائ کس ننش

    باو

    آره حوصلشو ندارم

    علی این کیه

    رذش کن بره

    علی زودباش کات کن حوصله ندارما

    خخخ الآن ترتیبشو میدم😂😂

    زود باش حال ندارم

    علی بیخی جوابشو نده

    فرشته بیا حرصشو در بیار

    اینا چیه گفتین جق نصف شبی عل تحریک نشدی🙄

     

     

    فرشته ب خودم میگفتی میگفتم بت البته خودم این کارو نمیکنم😪خانوم دینی ما میگه جق خیلی بده پوکی استخوان میاره نازایی میاره واسع دخترا⁦☹️⁩

    عه الهه😐 مگه چیم ک تحریک بشم!!!!!؟؟؟؟

     

     

    خب الآن بهش بگو😂‌.

    به خانم دینیتون بگو. پ خودت  با شوهرت که  ........      پوکی استخوان نمیگیری😂😂😂 

    ظرر ک داره . یکیش اینه ک کور میشی  😂

    ولی کیفش بیشتره . تازه از گناه هم نجاتت میده. خرجش هم کمتره.

     

    نه الهه نمیخوام انجامش بدم.فقط دلم میخواس بدونم چه شکلیه :/

    من رکورد زدم.تا ساعت 2 خوابیدم :/

    خوشبحالت من ۴ خوابیدم ۷ بیدار شدم تا الآن

    علی دوباره با دختره دوس شدی؟

    اگه میخوای باهاش کات کنی من ترتیبشو میدم

    تو ک دیشب گفتی میخوای کات کنی :/

    چیشد پ.خخخخخ

    فرشته این رل منو الهه ست ولش کن.

    دیشب مثل توله جن منت میکرد منم بخشیدمش.

     

    اوکی من دیگه حرفی نمیزنم

    حالا واقعا دوسش داری؟

    فدا. 

    بزار ترتیبشو بدم. خخخخخ😎

    راستشو بخوای ناراحت شدم

    ولی بیخی

    مهم نیس

    چرا فرشته عه اون ک عددی نیس بخوام بخاطرش تورو ناراحت کنم.

    خو اگه نمیخواسی باهاش کات کنی چرا منو وارد ماجراتون کردی :)

    وارد ماجرا شدی؟؟🙄

     

    اینا همه سر کاریه مثل اسمم ک عرشیاست.

    منو الهه باهم باهاش میحرفیم. الآن الهه بیاد من میرم. 

    راستش پیاماتونو ک خوندم دلم واس سینا تنگ شد

    ولش اصن

    بای

    سینا؟؟

    بگمش بیاد سایت؟؟

    خودمون تو یه سایت میحرفیم ولی جوابمو نمیده

    چن وقته باش نمیحرفم

    بیخی

    پس میخوای من با این دختره حرف نزنم ک یاد اون نیفتی؟؟؟

    نه راحت باش

    دیگه عادت کردم واس کسی مهم نباشم

    پس نبینیم ناراحت باشیا👍

    میخوای بیا عرشیا شو تو باهاش بحرف من بخوابم.😅

    نه حوصله ندارم

    عه فرشته😐😐

    شاید خودت ندونی ولی برای ما خیلی مهمی اینو جدی میگم

    من ناراحت باشم یا نباشم به تخمتم نیس.پ الکی کس نگو

    هه.باش من باور کردم ک واستون مهمم

    بخدا مهمی.

    صبر کن اینو رد کنم میام گپ میزنیم.

    نه برو باش بحرف حالشو ببر

    بیا گپ بزنیم فرشته ردش کردم

    بفرما

    رفت هلوشو هم برد خخخخخخخخخ😂😂😂

    اره

    دیگه از مدرستون بگو خیلی باحال بود.😂😂 منم بگم

    این مدرسمون همه بچه مثبتن.مدرسه سال قبل باحال بود

    دیشب اینو نگفتم خیلی باحاله.

    رو صندلی دبیر هم جق میزدن. ی دبیر عربی داشتیم باهاش این کارو کردن وقتی بلند شد جاش رو شلوارش بود😂😂😂😂😂

    یه لقبای باحالی واس پسرا گاشته بودیم.خخخ

     

    رفیقاشونم با همون لقب صداشون میکردن

    لقبارو بگو😂😂

    شما ابتونو میریزین رو صندلی معلم ما سس مایونز میریختیم رو صندلیش.خخخخ

    ممد خطر

    مهدی ماکارانی(لاغر بود)

    کفتار

    دیگه یادم نمیاد.خخخخ

    ما سس مایونزو خودمون تولید میکردیم خخخخ. سس مایونز ما اگه بریزه رو لباس پاک نمیشه.خخخخخخ

    اتفاقا ماعم سسو میریختم رو صندلی دبیر عربیمون.خخخخخ.خیلی مظلوم بود بدبخت

    اره میدونم سس مایونز شما اگه بریزه رو لباس خشک میشه میمونه.خخخخ

    ماکارونی😅 آشناست.  

    به من میگفتن علی خطر😂😂😂😂

    رو شرط جقیا. جاش میمونه😂😂😂😂

    علی خطر!خخخ

     

    این پسره ممد خطر با نصف بچه های مدرسمون رل بود

    همیشه دخترا بخاطر این پسره تو مدرسه دعوا میکردن.خخخخ

    لامصب خییییییلییییی خوشگل بووود

    شرت.

     

    لقب خودتو بگو خخخخخ

    من لقب ندارم ک

     

    واس پسرا لقب میذاشتیم

    ع کپی من بوده پ.خخخخ

    مدرسه ما وسط جنگلا بود دختر مختر نداشت نزدیکیش.

     

    یادش بخیر چه روزایی داشتیم

     

    از ته دلمون میخندیدیم

    شارژ موبایلم آخراشه اگه خاموش شد ناراحت نشی

    مدرسه ما جنده خونه بود

    اها باش

    الآنم بخند.

    الآن بیشتر ب ما کیف میده. تو دانشگاه دختر و پسر باهمن.

    ما ۵نفر پسر بودیم تو کلاسمون ۵۰ نفر دختر بودن😂😂😂😂😂

    چ طور مگه چی کار میکردن؟؟؟

    بگو

    دو درصد فقط مونده۱

    یه بار داشتیم با دوستم اطراف مدرسه رو دور میزدیم

    یه مرده که تقریبا سی سالش میشد از ماشین اومد پایین کیرشو گرف دستش با ناله گفت :دخترااا...البته شلوار تنش بود.ولی بزرگیش کاملا مشخص بود.خخخخ...من فک کردم میخواد بگه دسشویی کجاس.دوستم هنو تو شوک بود.ذستشو گرفتم فرار کردیم.سوار ماشین شد اومد دنبالمون.ماعم پردیم تو خاکی فلنگو بستیم.خخخخخ

    چیکار میکردن؟میرفتن کون میدادن پول میگرفتن.در این حد جنده بودن

    شارژ گوشیت تموم شد با لب تاب بیا اگه تونستی

    فرشته لب تاب نداشتم ک ببام ااآن اومدم

    سلاممممممممممممم

    پارسال ی مردع کچل عینکی میومد دم مدرسع ما کیرشو میمالوندو ب دخترا میگف بیان ی بار اشارع ذوسم کرد منو دوسم داشتیم جر میخوردیم از خنده دیگه از همون روز ب بعد هروقت میومد ب دوسم میگفتم شوهرت اومدع اونم میزد ب من خخخخ در مدرسه همیشه وا بود اونم میومد اینکارارو میکرد پنجع خودش میزد کثافت خخخخخخخخخخخخ

    سلام الهه

     

    اینا شیرین عقلن

    سلوم عل گاو ارع مث تو هسن😂😂😂😂

    علی بهنام واستون تقدیمی گذاشتم خدا کنه بچاااپع🤣🤣🤣

    سلام به همه، مررررسی نفسممممم بابت تقدیمیت 😉❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹😂🙋🙋🌷🌷

    سلام الهه جونم بهنام علی چطورین

    سلام فرشته نازم خوبم اجیم

    بهنا اگع چاپ شع دیگه نمیگی مرسی منو میکشی خخخخخخخخخ

    م

    بهنامو علی چاپید خخخخخخخخخخخخخخ 

    خخخخ دیووونه خیلی باحال بود خخخخخ

    اوخی

    فرشته مسخره میکنی😐

    نه اصن پستو ندیدم

    چرا باید مسخرت کنم

    ولش بیا بحرفیم

    سلا

    پشمااام 

    با این کامنتا😂

    باش علی

    سلاااااام بهناااااااااز

    ژووووون کامنتارو خوندی؟خخخخ

    سلام فرشته💓💓

    ارع😂😂

    سلام بهناز.

    فرشته کجایی

    چشمت روشن.خخخخ

    کجام؟خونمون

    پ من برم ی هلو بخورم بیام نریدها😉

    من ک هستم

    کس لیس کی بودی توووووو؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ

    😂😂😂😂

    دیوث سایتو عوض کردی ک من پیامارو نخونم؟؟؟؟؟

     

    داااااارمممم براااااات

    بیا امیر عباس گلاب بمب جنون. 😂

    پیام ندی ها😅

    باش پیام نمیدم.خخخ

    بیا ببین چ هلویی 😍😎

    دختره رو شک دارم دختر باشه

    ب قران احساس میکنم پسره

    علی کس قرمز نداریم :/

    معمولا صورتی میشه :/

    خب آخه من چ بدونم چ رنگه😂

    دختره کس میگه.قرمز نیس.خخخخخ...اگه جر بخوره قرمز میشه.خخخخ

    حالا برو کارشناسی کن ببین درست گفته🤣

    بقیه شو درست گفته؟؟

    ب نظرت دختره؟؟

    دروغ میگه بخا قرمز نداریم اصن

    همون صورتی کمرنگ.خخخخ

    اگه نظر منو میخوای ک مگم پسره

     

    معمولا دخترا تو اینجور چتا خجالتی میشن

     

    هیشوخ نمیگن بیا کس منو بخور :/

    علی این وقتی چت میکنه خیلی باهات راحتههههه

    مگه میشه اخه؟؟

    داره کسشو تعریف میکنه؟؟؟

    دو تا دایره هست؟ای خدااااااا.خخخخ

    پسر نیست فرشته دختره

    شاید من اشتباه میکنم

    شصت و پنجه ای جااااااانم.خخخخخ

    کوچولووووو

    چن سالشه؟

    کار شناسی کن.

    ۶۵ کوچیکه؟؟؟

    خیلی کوچول موچوله.خخخ

    😂

    پ چند خوبه؟؟؟

    الان داری سعی میکنی سایز منو بدونی؟؟؟خخخخ

    😐😐😐دیوانه😂

     

     

    مگه سایز تو چنده؟؟؟😂

    عمرااااا نمیگم

     

    علی تو چهاردهی کوچولووووو؟؟؟خخخخخخ

    نه اون عرشیاست ۱۴.

     

    اها باش

     

    اونوخ علی چن سانته؟؟ :/

    عمرا بگم 

    اینم ب اون در😉

    لووووووس

    ۱۷ حالا تو بگو

    هفده واس سنت کمه هااااا.خخخخ

     

     

    نه بخدا من اگه بگم هم باور نمیکنی

    خالا تو بگو

    75

    اصن مگه تو میدونی 75 جه اندازس؟

    سر در نمیارم. ولی فقط ده تا از اون بیشتره

    فردا الهه منو میکشه.بدبخت شدم.خخ

    برو گوگل سرچ کن

    بازم کوچیکه

    75کووچییییییکههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ببخشید ک من شووووونزدههه سالمهههههه

    :/

    تو گوگل ک زدم کوچیک بود. ۸۵ عالی بود 

    85خیلی بزرگ میشه

    ولی 75 کوچیک نیس.منم گوگل سرچ کردم.کوچیکتر از اون چیزی ک هس بود عکسا

    عکسایی ک واس 75 زده بود کوچیک بود

    ۱۶ سالته؟؟ نمیه دومی؟؟

    ۷۵ زیاد نیس واست😅😅

    ی سوال دخترا بزرگتر ک میشن سینه هاشونم بزرگتر میشه یا فقط تا ی اندازه ای دیگه متوقف میشه؟؟؟

    علی تو وارد نیسی.خخخخ

    پسرا 75 آرزوشونه

    خودپسند نیستماااااا...فقط تا اونجایی ک میدونم پسرا اینحوری دوس دارن.خخخ

    نیمه اولم.اتفاقا همه میگن 75زیاده واسم

    تا هجده سالگی بزرگتر میشه

    نمیدونستم تا آلآن سایزارو . اگه میدونستم تو دانشگاه برسی میکردم😂😂😂

    بهنام کجایییییییی

    بیا به علی بفهمون75 واسم زیاده

    من هرچی واسش توضیح میدم قانع نمیشه.خخخ

    پس جوووون ب امید خدا تا ۸۵ میرسی تا اون موقع.😂😂

    خو تو سایزارو بلد نیسی ب من چ.خخخ

    نه دیگه 85 نمیشه

     

    واس من از الان متوقف شده.خخخ

    دیگه برم دانشگاه برسی میکنم اینو هم یاد میگیرم خخخخخ

    خخخخ.مواظب باش ضایع نگا نکنی لو نری.خخ

    ن فقط وقتایی ک عینک آفتابی زدم نگاه میکنم خخخخ

    به من که خییییییلی ضایع نگا میکنن

    حتی زنام نگا میکنن

    خخخخ.ایول

    پ عینک یادت نره

    دختره وسط کار در رفت دیدی خخخخ داشتیم حالمون رو میکردیما😂😂😂😂

    نه بدون عینک جایی نمیرم خخخ

    خیلی لوس سکس چت میکنیدااااا

     

    با این سکس چتا حال میکنی؟بابا تو دیگه کی هسییییی

    خو اگه افتاب نباشه تکلیف چیه؟خخخ

    ما همینقدر بلدیم خخخخ.

     

    مگه شما چ جوری میکنید😂😂😂

    برو از سینا بپرس.خخخ

    آفتاب نباشه دید هم نمیزنم. عینک طبی هم دارم فتوکرمه میرم زیر آفتاب دودی میشه اون واسه اینجور جاها عالیه وقتی میای تو سایه هنوز دودیش باقی مومونه

    خخخخخ.خوبه پس

    سینا ک جواب سلاممو ب زور داد.

    تو فردا جا من با این دختره چت کن. دختره پایه نیس

    کروم*

    اگ کاری نداری من دیگ برم بخوابم

    برو باو من چت نمیکنم باهاش

     

    اونموقه ک رفتی گروه از طرف من حرف زدی سینا دید ناراحت شد.گف چرا باهاش میحرفی و اینا

    بخاطر همینه ک باهات سرده

    نه دیگه کاری ندارم.خوب بخوابی

    عه😐

    مگه تو نگفتی بهش 

    چرا باو.گفتم بهش

    با اینکه از قبل بش گفته بودم ک با ت و و الهه و بهنام و بهناز و یلدا تو یه سایت میحرفیم ولی باز ناراحت شد

    یعنی حرفم نمیتونیم باهم بزنیم؟؟

    عجب😐

    حالا هرچی

    اینطوریه دیگه

    چه میشه کرد

    غیرتی میشه داداشم سرت خخخخ.

    ی سوال سینا چند سالشه؟؟

    سینا چهارماه از من بزرگتره ولی به همه میگه ک 17 سالشه

     

    حالا به روش نیاریا

    اگه بفهمه ک به تو گفتم 16 سالشه جرم میدهه هاااا.بش نگییییی

    عاها باشه 

    با من ک حرف نمیزنه چ طور ب روش بیارم خخخخخخخ

    پس اگه بباد اینجا اینارو ببینه ک واویلا میشه خخخخ

    شب بخیر فرشته خوب بخوابی

    اره دهنمو سرویس میکنه

    شب خووووش.مرسییی همچنین

    هشتاد و هفتادو پنجو اینا چیه من هروقت اومدم اینجا استغفرالله 😓📿

    عل گاو آخر کار خودتو کردی😐😆منم برم باش سکس چت جوووون علی تو نیا😂

     

     

    اگه کیر داشتم کل دخترارو میکردم😐🙄😆

    واقعا سینا شونزده سالشه🤣حالا چرا دروغ گفته😐👊ی بار بش گفتم بچه اونم گفت من هفده سالمه گف تو چن سالته گفتم من شونزده ینی اونموقع پونزده سالش بوده😤😂

    فرشته هفتادو پنج واس سنت یکم زیاده ها😅من کمترم که😆

     

     

    عل اینارو نخون بی تربیت😒

    الان سال 98ایم 75؛85چیه😂😂😂😂

    توجه توجه به دلیل بالا رفتن حجم پیاما میریم قسمت اخرین مطالب نوشته سادگی کودکی، اینقدرم از سایز 758565 حرف نزنید زشته😂😂😂

    الهه تو اگه کیر دشته پسرلرو هم میکردی😐🤣🤣🤣

    ایییول پس فرشته باید خیلی باحال باشه خخخخخخخ😂😂😂

     

    الهه چندی؟؟ بگووو

     

    بهنام ۹۸ ک دیگه مشکه ممه نیست😂😂😂

     

    بهنام تقدیمیارو دیدی؟؟حخخخ. من دلم ب حال تو بشتر سوخت. قبل اینکه ببینی چ تشکری هم میکردی😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

    زشت پیرزنه ک مانتو جلو باز بپوشه

    سلام بروبچ

    اره الهه میدونم زیاده واسم ولی علی تو کتش نمیرفت

    باااش بهنام الان میام

    الهه فک کنم 65 باشه.خخخخ

    عه کوچولو 🤣🤣🤣🤣

    خخخخخخ

    الان میاد جرمون میده

     

     

    الفرررااااااااررر

    علی توعم کوچولویی.سینا نوزدهه.خخخخخ

    از کجا معلوم ک نوزده باشه.خخخخخ

    خودش گفت :/

    مترو بردار ببین نوزدهتا چقد میشه.

    برای پسر شونزده ساله غیر ممکنه مگه اینکه از چیزی استفاده کرده 

    دروغ نمیگه.سینا کلا حشریه.خخخخ

    شایدم راس میگه

     

    من ب سینا گفتم75 گفت:بای

    فک ک رد دروغ میگم.هنوزم ک هنوزه باور نکرده :/

    ایول بابا خخخخ

    ۱۷ قانونیشه هنوز استفادش نکردم. میگن هرچه بیشتر استفاده کنی بزرگتر میشه خخخخخخخ

     

    یا ابرفض.خخخخ.خو شایدم دروغ میگه

    این دختره مشکوک میزه دوباره بهم دروغ گفت😐😐😐😐😐

    چی میگه؟؟؟؟

    بیا سایت 

    خرا بدون من چ غلطی میکنین

    بچه برو درست رو بخووون کوچوولو خخخخخخخخ

    هر هر هر

    😂

    تو اینجا چی میخوای برید سایت خودتون خخخخخخ

     

    الههه.خخخخ

    کودوم سایت بیام علی؟؟؟؟

    همون امیرعباس گلاب بمب جنون؟

     بهش گفتم میرم نهار. رفته داره با اون رلش حرف میزنه . داره با رلش تو علیرضا پویا آهنگ حیف حرف میزنه😑😑😑😑😑

    چقد جنننندس این دخترههههههه.خخخخخخ

    بهش بگو ک موضوعو فهمیدی بعدشم کات کن.خخخخ

    خیلی عصابمو خراب کرده 

    ولش باو کص ننش.ارزش نداره بخاطرش اعصابتو خراب کنی

    رل خوبیه 😂 دیگه از کجا پیدا کنم خخخخخ

    باهاش سرگرمم😂😂

    دختره دروغ میگه موهاش بلند نیس.خخخخ

    خیلی رویایی حرف میزد!!

    جلوش چطری پشتشم تا زیر باسن.خخخ

    من سه ساله موهامو نزدم تازه تا کمرم رسیده

    اصلنم رل خوبی نیس :/

    اصن ابراز علاقه بلد نیس :/

    نه بابا واقعا خوشگله چشماش هم آبیه فرشته

    ابرازه علاقش خوبه ک.

    باوش

    الهه تو چی میگی کات کنم؟؟؟

    زود بگید موقعیتش هم پیش اومده.

    عکسشو دیدی؟؟مطمئنی فیک نیس؟

    من ک به سرتاپای این دختره شک دارم.خخخ

    بزن بریم کات کنیم😍😍😍😂😂

    منم پیام بدم؟

    فرشتع علی عقل ندارع بش گفتم دارع دروغ میگه

    الهه تو عکس دختره رو دیدی؟

    اگه فیک باشه تو میفهمی.من واقعا شک دارم

    نه عکسش کجاس؟

    علی ادرس سایتی ک الان داری با دختره میحرفیو بد.زوووود باش

    بزارید اول حالشو بگیرم.

    خودم فهمیدم سر تا پاش دروغه.

    چیزی نگید بزارید حالشو بگیرم خودم

    نمیدونم.علی عکسشو دیده

     

     

     

    *بده

    علی ادرس سایتو ب منم بده منم پیامارو بخونم خو نامرد

    نه ندیده فرشتع

    پ چطور میگه چشاش ابیه؟؟؟؟

     

     

    نکنه حرفای اون دختره رو باور کرده؟؟؟

    خاااااااااااعک

    عل تو سامی میحرفی یا گلاب؟

    میگم گاوع کسی باور نمکنه خخخخخخخخخخ

    خخخخخ

    الهه ادرس سامی رو بده برم ببینم اونجا میحرفه؟؟؟

    فرشته سایزمو گفتم تو سادگی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    قسم خورد ک چشاش آبیه.😐😐😐

     

    سامی ...هنوز داره میحرفه با اون😐😐😐

    سامی بیگی تازگیا

    سامی بیگی تازگیا

    عل قسم دروغم میشه گف 

    خیلیا قسم دروغ میخورن علی.تو نباید حرفشونو باور کنی.اینجور ادما هیچی تو زندگی براشون مهم نیس.بخاطر همین قسم دروغ میخورن

    تو کدوم سایت با پسرع میحرفع؟مچشو بگیر

    اون بالا ادرسشو داده الهه

    ادرس همون سایتی ک با پسره میحرفه

    قسم درووغ ؟یعنی با جونشون بازی میکن . خدااایا توبه😐😐😐😐😐

     

     

    برا همین صبر کردم میخوام مچشو بگیرم کمکم دارن میرن جلو.

    میگع عرشیا رو دوس دارم خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    علی ب نظر منم برو همون سایتی ک با پسره میحرفه برین تو هیکلش

    عل حالم بدع بزا بفوشم بش سبک شم خیلی جندس

    عل برو فوش بارونش کن 

    اره الهه برو فوش بده دلت خنک شه.خخخ

    الان میرم همون سایت .

    برا فوش خبرتون میکنم.

    خخخخخخ بزا اجازع صادر شع

    ارع برو

    کار سخت شد.دختره میگه من واقعا عرشیا رو دوس دارم

    گوه میخورع خخخخخخخخخ 

     

     

    دودلع هم اینو میخاد هم اونو

    خخخخ.ارع

     

    الهه به نظرم علی بازم نمیتونه باهاش کات کنه.مثه دیشب

    علی دوسش دارع

    فک نکنم

     

     

    دختره گولش زده

     

    الهه نظرت چیه باهم بریم توکارش؟؟

    پسره میگه این عرشیا نیس.خخخخ

     

    من میرم شهادت بدم ک خودشه

    میترسم عل گاو ناراحت شع خخخخخخخخخ وگرنه هوس فوش کردم

    غلط میکنه ناراحت شه.خخخخخ

     

    بزن بریم

    مژدع  تویی؟ با چ اسمی بریم>؟

    مژده تویی الهه؟؟؟

     

    الا کیه؟

    نههه من مژده نیستم.من f

    تو اسمتو بذار الی

    الا منم دیگع خخخخخخخخخ

    اهااا.خخخ

    خو اون مژده کیه؟

    دوس سلینع تو جنتلمن 

    اها.علی کجا غیبش زد؟؟

    عجب خرتوخریهههههه.خخخخخخخ

    اونجا هس که ارع خخخخخخخخخخخخ

    مژده داره جام میحرفه حواستون باشه خخخخخخ

    حواسم هس اجی نگران نباش عشقم

    خخخخخ دممون گرم

    به علی بگو نره سایت سامی

    سلین میخواد بازم مخشو بزنه با این مظلوم بازیاش

    باشه راس میگی

    دختره خیلی موزیه

    بازم داره باهاش حرف میزنه.هووووووف

     

    علی واقعا اینقد سادس؟؟؟؟

    چش کنم فرشته بنظرت؟من برم بعد میام

    علی چرا یه جوری حرف میزنه ک انگار واقن ناراحته :/

    کجا میری

    برو ببین چی گفتم خخخخخخخخ

    فردا مدرسس برم سیبیلامو بزنم خخخخخخ

     

    باش واسا

    چ کنم باهاش؟؟؟

    چی گفتی؟من ک چیزی ندیدم.کودوم سایت؟

    علی ولش کن توروخدا دیگه جوابشو نده

    جای عل حرفیدم سامی خخخخخخخ

    الهه با ژِلت نزنیااااااااااا.خخخ

    خخخخخ.اییییول الهه.دمت گرم

    نه بند میندازم بلدم مث اینکه تو ارایشگاه کار میکردما

    گنا داره😐😂

    عل دیگه بسه میرم فوشش میدما اوسکولت کردع

    هیچم گنا نداره.علی بیخیال جاااان ننت

    گاییدیمون توعم با این رلت

    ژووووون بند؟خخخخ

    من اصن برنمیدارم.خیلی کمه واس من

    تمومش کردم دیگه نمیرم اونجا.

    علی دوسش داری؟

    اگه دوسش داری ک من دیگه دخالتی نمیکنم

    افرین علی

    علی تو که بازم فتی اونجا :/

     

    میخوای بسپاریش ب من؟خودم حلش میکنم.بدون فحش.قبول؟

    جای تو بحرفم؟

    نه دوسش ندارم

    علی میخوای من جات بحرفم؟

    بلخره باید یه جوری تمومش کنی.اینجوری ک نمیشه اخه

    اون کیه هی میاد پارازیت میندازه؟مژدس؟

    اومدم⁦🖐️⁩

    همو تمومش نکردی علییییییی واای تو دیگه کی هستی😆

    الهه بیا سایت ببین چخبره :/

    من گیج شدم.خخخ

    دارم جای علی کامنت میدم مگ نمی‌بینی😆

    ایول.خخخ

    این دختره مژده فهمیییددد

     

    علی کوووو؟؟؟

    ببین علی چی گف میگه دوتا عرشیا هس😑بخشیدش فرشته میگم دوسش داره😓

    علی خاک تو سرت

     

    علی مارو اسکل کرده ب قران

    بای

    التماس میکنه مثل جن😂😂😂

    شارژ هم ندارم

    خوب شما کات کنید من دلشو ندارم داره قسمم میده .

    بخدا نمیخوامش

    علی تو اگه میخواسی کات کنی همون اول میکردی

    تو فقط منو الهه رو اسکل کردی.متاسفم

    من که داشتم کات میکردم چرا گفتی دوتا عرشیا  

     

     

    میرم کات میکنم نمیای هااا😒

    عل ما قرارمون از اول واس سرگرمی بود نه چیز دیگه ای😐

    ولش باو الهه.اسکلمون کرده این پسره

     

    الان تو میری کات میکنی بعد علی میاد میرینه به همه چی

    کات کردم تموم شد😆

    اسم بعدی چی بزاریم رل بزنیم ساشا خوبه؟من رل میزنم عل بعد تو بیا😆

    داره ب قرآن قسمم میده چ کنم ؟؟

    بخدا منم اینو بازیچه قرار دادم . 

    تموم شد ایول الههه بریم بعدی یا استراحت کنیم؟؟

    عل یکم استراحت تا امشب بعد بریم بعدی فقطاین دفعه عاشق نشی ک خفت میکنم افتاااد؟؟😐😂

    فرشته شب ببا حرف بزنیم. باشه؟؟

    من برم بیرون بچها ببخشید درگیرتون کردم خخخخخخ

     

    فرشتمو ناراحت کردی😐عشقم فرشتم بیا قهر نکنی با این کاوه ارزش ندارع بیا نفس الهه😊😆

    نه الهه خودت دیدی ک این یکی خودش ول کن نبود خخخخ

    قسم میداد لامصب

    گ

     

     

    برو عل واس امشب آماده شو خخخخ😆

    فرشته نارا حتت کردم منو ببخش اون ارزششو نداره ک تو ناراحت بشی

    کسی نیس؟؟😒فرشتمممم بهناازممم عل گاو جیگرررر 

    جونم اجی.من هستم

    اها خو بحرف عشقوم

    فرشته برو تو سایت سامی ببین چی گفتم دختره عنتر ول کن نیس بعدشم برو تو سایت  علیرضا پویا ک دعوا بود خخخخخخخ

    نه دیگه من با اونا کاری ندارم

    نه گفتم فقط بخونی عزیزم

    کی حوووووصله دارهههه.خخخخ

     

    الان دارم با کلمه های انگلیسی جمله میسازم :/

    اعصاب ندارم اصن

    مام دبیر فارسیمون گف شعر کتابو بررسی کنین بنویسین بیارین انجام ندادم حال نداشتم 

    الهه میتونی از earth یه جمله ی کوتاه و ساده درست کنی؟؟؟

    مثلا "رنگ کره ی زمین ابی است"

    میتونی اینو به انگلیسی بگی؟؟؟

    the colors earth is blue

    این درسته؟

    نمیدونم شاید این بشهplanet  earth is  blue

    فرشته بعد بقیه میان مسخره میکنن اگ خراب باشه من در همین حد بلدم خخخخخخخ

    نه نه اشتب کردی

    earth به تنهایی یعنی کره ی زمین

    لازم نیس بگی planet earth

    غلط میکنن مسخره کنن

    خو سیارس دیگع نمدونم همون مال خودتو بنویس خخخخخ درستع مال خودت

    دارم مهراب میگوشم گوشم کر شد خخخخخخخخ

    فرشته اگ ج ندادم بدون رفتم بکپم

    اهنگ کوه غم محراب قشنگه

     

    باش عشقم خوب بخوابی

    عه اینایین 

    نه هنو هسم 

     

     

    مخدرشم قشنگه

    من هنو کلی درس دارم.اول باید جمله هاو بسازم.بعدشم حفظشون کنم

    از صبحم داشتم تحقیق مینوشتم :/

    اینهمه بدبختی یه جا محااالهههههه

    ووووع تازع اول مدرسس کع چقد معلا کافر شدن

    م

    سلام.

    جواب منو نمیدید؟؟؟🙄

    مدرسمون شاهده خیر سرمون

    دو صفحه تمرین ریاضی

    پنج تا ورق آچار فعل عربی

    دو صفحه تحقیق دینی

    دو صفحه لغت زبان.دو صفحه تمرین زبان و....

     

    و در آخر به گا رفتم.از صبح دارم خر میزنم

     

    یک دو سه 🙄

    سلام علی

     

     

     

    اها والا مال ما هم نمونس ولی اولاش ول میگردیم خخخخخخ

    الههههههه از specially جمله بساااااز

    ده ساعته دارم دنبال یه جمله میگردم پیدا نمیکنم

    توروخدا کمک کن.من بدبختم.خخخ

    کلا سه روزه مدرسه رفتم اینجوری بگام دادن

    علی اگه یادت باشه من با تو قهرم

    فرشته من بگم؟؟🙄

    اره علی بگو.دستت دردنکنه

    ولی جمله ساده باشه

    جووون فرشته آشتی شد.

     

     

    Look out for me especially at unlikely times

    همه رو بگو فرشته تا جمله بسازم

    من بگم یا نگم؟

    الهه من دوباره ی غلطی کردم🙄

    الهه توعم بگو

     

    علی من هییییچی از جملت نفهمیدم.لطفا با کلمه های ساده جمله بساز.من حرفه ای نیستم

    i especially like book این ساده ترع کع

    گوگل سرچ نکنیداااااا

    خودم ده ساعته دارم تو گوگل میچرخم ولی جمله ی سطح پایین پیدا نکردم

    عل باز چیکار کردی؟

    فرشته از این ساده تر؟؟

     

    منتظرم باش مخصوصا زمانی ک انتظارمو نداری 😂😂😂

    معنی جمله چیه الهه؟

    من خودم فکریدم  خو خخخخخخخخخخ فک کنم خرابع نع؟

    علی جان شاید از نظر تو ساده باشه ولی از نظر من ساده نیست

    من یه جور خاصی کتاب رو دوس دارم

    واااای الهه میخواد گریم بگیرهههههه

    کلی کلمههه هسسسسست.ای خدااااا.شبو باید بیدار بمونمممم

    اها مرسی الهه جونم.همینو مینویسم

    من ک میرم تخت میخابم البته فردا منفی رو میگیرم خخخخخ از بچها میگیرم تکلیفمو وظیفشونه بدن خخخخخخ

    عل کجاییی رفتی باز چیکار کردی؟

    خودت برو ببین😬

    تو پستم

    خوشبحالت الهه.من اگه درسمو تموم نکنم عذاب وژدان میگیرم.حتما باید تمومش کنم

     

    کلمه ی بعد:exam

     

    علی و الهه اگه بلدین زود یه جمله بگین

    کدوم پستت؟

    همون سلام دیگه‌.

     

     

     

    راستی ی تقدیمی هم واست گذاشتم 🤣🤣🤣

    ک عن کفتر ارع بخدا دیگ باهات نمیحرفم گمشو

    فرشتم من دیگه برم بخابم بای عشقم میبوسمت 

    I & her exam grades mediocre

    عه خواهری .

    گوووه خوردم🙄🙄🙄

    الههه 

     

    الهه 

    شب بخیر الی جون خوب بخوابی :/

    کسی باهام حرف نمیزنه برم😐😐😐

    علی توروخدا جمله های عجق وجق نگووووووووو

    نه علی نرو به من کمک کن خخخخخ

    علی این جمله هارو از کجات درمیارییییی؟؟؟؟؟؟؟

     

    توروخدا از کلمه های ساده تر استفاده کن

    رفتی نامرد

    فرشته نمرات امتحان من یا نمرات امتحانی او اصلا خوب نبود😐

    اونو ولش علی

    امتحانو نوشتم

    از foot جمله بساز.توروخدا ساده باشه

    foot ینی پا

    یا آی استفاده کن یا هِر

    جملات فرهنگ لغته

    ها؟؟؟

    کدوم foot?

    معنیشو بگو

    علی فرهنگ لغتو ولش.خودت جمله بساز.اگه خودت بسازی مطمئنم جمله های ساده تری میگی

    گفتم کع

     

    یعنی "پا"

    علی ببخشید تورو به زحمت میندازم.اگه خسته شدی ولش

    خودم به بدبختیام میرسم.فوقش باید شبو بیدار بمونم :/

    بنویس ای ام فوت لانگ😂😂 یا مای برادر فوت شرت😂😂از اینا خوبه؟؟؟

    تنهات نمیزارم پا ب پات میام😎 خخخخ

    we went to school on foot

    خخخخ.فدات علی

     

    این جمله ای که گفتم درسته؟؟؟ینی ما با پای پیاده به مدرسه رفتیم

    عالیه

    مررررسی

     

    خو با ferr جمله بساز

    یعنی رایگان-آزاد

    اشتب شد

    *free

    فرشته جملت رو ب فارسی بگو تا ب انگلیسی معنیش کنم

    او از زندان ازاد شد

    he was free from persion

     

    درسته؟؟؟

    ۰He was free from prison

    اشتب شد

     

    *prison

    علی شک ندارم توعم تو گوگل سرچ کردی :/

    کاشکی آزاد میشد

    یه مشت متقل دور هم جمع شدیم.خخخخخ

    *متقلب

    کی آزاد میشد؟؟

    آفرین من دیکشنری دارم. 

    این راهو من ۱۰ سال پیش رفتم خخخ

    یکی از دوستام زندانه امروز تلفنی حرف زدیم.

    خخخخخ.منم فک کردم خودت داری جمله هارو میگی

    ای جان

    مگه چیکار کرده ک انداختنش زندان؟

    فرشته استاد زبان من شهاب اناری بوده بزرگترین استاد زبان کشوره

    ایوووووول

    اتفاقا کتابشو دارم

    جانت بیبلا

    ۸۰۰ کیلو تریاک از بندر جابجا کردن بردن بوشهر رو دریا گرفتنشون. با اسلحه هم بودن.

     

    با کلی پارتی هشت سال زندان بهش دادیم وگرنه اعدامش صد درصد بود . اسلحه هم داشتن

    علی از high جمله بساز

    یعنی "بلند"

    جمله ی فارسی هم به ذهنم نمیرسه

    پس حقشه بیوفته زندان.دلتم براش نسوزه :/

    So high we're not coming down

    بلند میشم و سقوط نمیکنم

    جمله ی خوبی نیس علیییییی :(

    عه فرشته نگو لطفا من خیلی میخوامش ب سرش قسم میخورن اینجا خیلی آدم خوبیه.

     

     

    اینجا چون مرزه همه خلاف میکنن فرشته

    ی جمله فارسی بگو خودت.

    Always take the high road

    عه باش ببخشید

     

     

    the ay is high

    یعنی روز بلندی است

    خوبه به نظرت؟؟؟

    *day

    رفتی

    خوبه خیلی سادست

    هوم سادست

     

     

    بگو

    hopefully

    جمله ی فارسی بگو.من چیزی به ذهنم نمیرسه

    یعنی"امیوارم-از روی امیدواری"

    65تا کلمه ی دیگه مونده :/

     

    روحم شاد و یادم فراوش

    امیدوارم زود برسم خونه

    امید وارم امتحان خوب بوده 

    امید وارم بهش برم

    ذهنم هنگ کرده

    خخخخ.بمییییییییرم

     

    علی مرسی واقعا.دمت گردم.بوووووووووس

    ۶۵ تا!!!!!! 

     

    یاد سلین افتادم

    خدا نکنه.

    جووون .

    ن هنوز هستم بگو

    فرشته پنجتا بگو من پیدا کنم پنج تا تو اینجوری زودتر تموم میشه. 

    خخخخخخ.دیوث.سلین!!!

    فدا

    hour

    یعنی ساعت

    اخه علی تو جمله های سخت میگی.میترسم الکی فقط وقت تلف شه

    پنج تا بگو مینویسم جمله هاشو باهم میفرستم.

    سعی میکنم راحت بگم 

    اها فهمیدم.من پنج تا کلمه بهت میگم.تو جمله های فارسی بگو.من خودم انگلیسیشو تو گوگل سرچ میکنم.اوکی؟؟

    hour

    human

    hunt(شکار کردن)

    idea(نظر)

    increase(اضافه کردن-زیاد شدن)

    یاد الهه هم افتام ناراحتش کردم فرشته جان ی خواهش فردا شاید نرسم بیام تو از دلش در بیار کاری کن ببخشتم .میکنی؟؟

    اره حتما

    علی چیشدی پ؟

    او سر ساعت آمد.   یا.   به مدرسه آمد سر ساعت

    انسان از حیوان باهوش تر است . یا    انسان باهوش است

    هر روز ب شکار میروم

    او نظر جلبی داد یا نظر جالبی پیشنهاد داد

    حقوقم زیاد شد

     

     

    مرسی فدات

    هستم فرشته

    از فست دیکشنری استفاده کن

    فداااااا

    نشی

    بقیه رو بگو

    jungle

    longer

    low

    must

    natural

    خب من اون پنج تا رو انگلیسی کردم.مرسی علیییی

    رفتی

    The river is lowسطح آب رودخانه پایین است

    You must go تو باید بروی

     A natrual forest جنگل دست نخورده است

    اون دوتا دمنی خوبی گیرم نیومد.

    این سایته ده بار نوشتم و نچاپید😐

    چی؟

    معنی خوبی برا اون دوتا گیرم نیومد.

    برای این دیر شد ک چند بار کد هارو اشتب زدم

    اها.ولش باو فداسرت

    بقیه رو بگو 

    مرررسی علیییی جان خییییلی لطف کردییییییی

    وافعا دیگه خسته شدم.ولش

    بازممم ممنونم ازتتت

    علی بخدا بگا رفتم.ولش بقیه رو

    هر جور راحتی.

    وظیفه بود. البته کاری هم نکردم

    فیدا میدا

    پس خسته نباشی.

    بقیه شو چی کار میکنی پس؟؟

    چندتا شد؟؟

    راسی علی چه پستی واس الهه گذاشته بودی که ناراحت شد؟؟؟

    نشی.

    بخواب صبح مدرسه داری

    بقیشو دیگه ولش.شاید فردا از بچه های مدرسه کمک گرفتم.اگرم نشد که دیگه هیچی.

    41 تاشو نوشتم

    51تا مونده

    باش میرم بخوابم :/

    ب شوخی ی چیزی گفتم . کسی نیست بگه تو ک بلد نیستی شوخی کنی شوخی نکن.

    اسممو سرچ کن کامنتارو ببین پست سلام

    باشه پس شبت عالی مث خودت. خوب بخوابی 

    فردا ب الهه بگو باشه قول ک دیگه شوخی نکنم . 

    خاک تو سرت علی اون چه عکسیههههه.خخخخخ

    بیچاااره الهه.خخ

    عب نداره بابا..الهه با جنبه تر ازین حرفاس

    باش به الهه میگم

     

    شب خوووووش

    واقعا مرسی که همتون اومدین تو اون جا کامنت دادین به من میگید باش میایم اونجا بعد بر میگردین دوباره اینجا واقعا متاسفم برا خودم و شما

    ای بابا بهناااااااممممم.بخدا من فقط به علی گفتم بیاد اینجا که بحثو ادامه بدیم.بعدشم الهه اومد.بخدا منظور بدی نداشتییییییمممممم

     

    خو باش ازین به بعد سادگی کودکی میحرفیم.ببخشید بهنااااممم

    عجب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی